Say hello to Lily Lolo!

Ahoj,
jak už jistě víte, zamilovala jsem se do přírodní kosmetiky a zkouším různé značky, abych tak mohla vybrat ty nejlepší nejen pro sebe, ale taky pro vás. Proto bych vám ráda představila novou minerální dekorativní kosmetiku kultovní britské značky Lily Lolo, která je od května nově na e-shopu Ma Maison Blanche!:-)

Vyhrála u mě proto, že je úplně jiná něž ty, které jsem doposud používala. Rozdíl je vidět hlavně na make-upu - absolutně lehké a nemastné složení s přirozeným krytím, které mi vyloženě dělá dobře, jsem nalíčená za pár minut s pár tahy štětcem a vydrží skvěle celý den. A samozřejmě, má nádherné obaly!:-)


VE ZKRATCE: Lily Lolo má čistě přírodní složení nezatížené umělými látkami díky technologii založené na maximálním použití minerálů. Neobsahuje žádné syntetické látky, umělá barviva a výplňové materiály pro naředění objemu, které mohou pleť dráždit. Díky svému antibakteriálnímu účinku naopak pomáhá zlepšovat stav pleti.


Na Ma Maison Blanche najdete zatím základní paletu make-upů, pudrů, korektorů a bronzerů na léto se štětci a spoustou dalších informací. Pokud se chcete dozvědět, jak se s minerální kosmetikou pracuje, napiště mi a do balíčku vám přibalím instruktážní brožurku;-).



Spoustu krásných videí s inspirací naleznete také na you tube nebo na oficiálních stránkách Lily Lolo TADY.



A pokud budete chtít make-up vyzkoušet na vlastní kůži nebo si vybrat ten správný odstín, můžete vyhrát tuhle úřasnou testovací sadu, sledujte blog!;-)


Lily Lolo na e-shopu najdete TADY.
Letošní máj prostě bude na Ma Maison Blanche ve znamení lásky a krásy;-). Užívejte, paa

12 komentářů

  1. To je krásy, hned se jdu podívat do obchůdku, jestli by se mi něco nehodilo :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simone, neodolala jsem, mrkni;-)

      Vymazat
  2. Šárko, jdu se také mrknout do e-shopu. Moc lákavé :-) Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ahoj, díky, že jsi se zastavila:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, to vypadá skvěle! Tak ať se nová značka v tvém eshopu pěkně zabydlí a dělá nás krásnější!!! přeji krásný máj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, snad se bude líbit, já ji propadla;-)

      Vymazat
  4. Tak tohle já můžu, přírodní kosmetika, co i dobře vypadá. Hned to jdu ojuknout!

    OdpovědětVymazat
  5. teším sa na súťaž, testovaciu sadu by som strašne rada vyskúšala, bude ju možné aj potom zakúpiť? či je to len špeciál?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monico k dostání bude pořád, nově vyšly i vzorky make-upů, které přibudou, ale bohužel jsou určeny k prodeji, celý set ale vychází cenově podobně, štěteček je bonus;-)

      Vymazat
  6. Šári, vypadá to skvěle .... to bude teď na světě ale krásných holek !!!! Hned se jdu mrknou .... měj se krásně, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá moc dobře a zaujala mě už svým názvem :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.