Poklady ze šperkovnice...

 ...které se připravují budou stát určitě za to! Dlooouho jsem hledala originální šperky a bižuterii, až jsem našla tuhle romantickou, okouzlující, jemnou ženskou krásu. Vyrábí ji a úžasně fotí neméně půvabná Dominika pod značkou Coco Original Design a právě tvoří novou kolekci pro Ma Maison Blanche!:-)

Doufám, že se vám budou líbit, netrpělivě je vyhlížím na konci května a i pro mě to bude vlastně překvapení:-).




Všechny osobité šperky od Coco najdete na www.cocooriginaldesign.cz.


Tady malá ochutnávka v podobě Arm Candy, kterých není nikdy dost!


A k nákupu jakýchkoliv šperků nebo bižuterie na e-shopu dostanete bílý saténový sáček jako DÁREK;-)

Zatím paa

6 komentářů

  1. krásné šperky, to by se dcerkám líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to fakt krásně ... taky bych nějakou šperkovnici potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, moc díky za info, jen jsem mrkla, budu tu parádu muset prostudovat důsledněji :o)
    Přeji hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, nádhera .... v minulém životě jsem asi byla "straka" .... tyhle lesklé "cetky" můžu ... hned se jdu pokochat ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.