(Ne)vidím to růžově...

...co se času týče pro změnu. Vychytávám mouchy na e-shopu, připravuju kolekci od nových značek, vymýšlím, co nového ještě, rýsuje se zajímavá spolupráce a pokračujeme v rekonstrukci... Snad vše dobře dopadne a bude se na co těšit;-). Takže klasicky nestíhám doma uklízet, natož dekorovat a fotit. Ale alespoň dnes jsem se na všechno snažila dívat víc růžově...

...tak jsem si domů přinesla rozkvetlou větvičku růžového keře (jehož název bohužel neznám)...

...rozdělala sweet dárek od Renči z kokino home, jejíž vyhrané designové mýdlo vůbec nemůžu najít (asi si chce taky počkat na novou koupelnu)...

...rozbalila nové tolik opěvované pretty balerínky i když si moje ségra myslí, že jsem se zbláznila (ale byly ve slevě a co když to budou náhodou ty pravé?:-))...


...umyla si vlasy best zelenou kosmetikou, kterou jsem si opravdu oblíbila....

...a vyrazila s klukama (manžel a pes) na nejlepší vanilkovou zmrzlinu z Opočna, co znám....

I přes to vám moc děkuji, že stejně chodíte na návštěvu:-* Krásný 1. máj!

PS: A pohodový chillout na ZEN.fm, který mě vždycky hodí do klidu;-)

12 komentářů

  1. Keř je kdoulovec, taky ho mám ve váze :) a máš překrásné Melissky :)! Pěkný první májový den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano díky za identifikaci i za pochvalu, snad přestanou i krásně tlačit:-). Hezký máj také

      Vymazat
  2. ty balerinky!!mam rada tyhle vzory:)
    probiha u me giveaway, jestli se chces zucastnit:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já taky. Díky za tip Sieno a hezké májové dny přeju!

      Vymazat
  3. Šárka, u mňa je to podobne. Síce neprerábame, ale času je málo a aj tvorivá nálada akosi nechce prísť. Ale v tomto období je prebúdzajúca sa príroda vďačným a krásnym materiálom. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko, no vlastně na tu tvořivou náladu bych úplně zapomněla, jsem taky jak vyschlá studna! Holt je asi teď období čerpání a rozjímání a klidu před bouří, doufám!;-) Děkuji za zastavení se, užívej jara, paa

      Vymazat
  4. ahoj Šari, jsi pořád hvězda!!! ;-) já nestíhám ani Ti odpovědět na mail, ale mám za sebou stěhování na chalupu (sama!!! jsem na sebe fakt hrdá :D) už se těšíme ze zahrady a hlavně klidu... máš to krásné, a všechno jednou bude, vše má svůj čas, hlavně v klidu. p.s. ty poslední balerinky, ty chciii... co to je za značku, nebo spíš kde jsi je sehnala... božská Audrey Hepburn :)
    paa krásné dny :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radu, prosím Tě v poho, nemáme si co vyčítat:-D. Jů, to se máš, i za cenu pomalého internetu bych měnila;-). Já už to radši neřeším, jinak bych se zbláznila! Jsou to Mellisky, mám je z Asosu, ale myslím, že se dají sehnat i u nás;-). Užívej májové energie, papa

      Vymazat
  5. Ahoj Shari, moc Tě zdravím ;-) I já jsem milovnice opočenské zmrzliny. Krásně jsi nakoupila, balerínky jsou krásné ;-)
    Užívej jara

    pa
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ahoj Leničko i já Tebe:-*. Musím se taky děkdy zastavit, jsi hodná, že jsi si našla čas! Měj se fajn, děkuju, paa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.