Májová giveaway!

Májová giveaway tentokrát ve znamení krásy s přírodní minerální dekorativní kosmetikou Lily Lolo je tady!

Vyhrát můžete testovací středně světlou sadu se třemi make-upy, pudrem a mini kabuki štětcem, díky které si jednoduše vyberete ten správný odstín.

Stačí se připojit k příznivcům Ma Maison Blanche jako čtenář na blogu nebo facebooku a napište mi do komentáře k tomuto příspěvku, co by vás lákalo vyzkoušet od Lily Lolo ještě?:-)

Připojte také vaše křestní jméno a e-mail, ať vás potom můžu kontaktovat.;-)

Pokud budete májovou giveaway s úvodním obrázkem sdílet i na vašem blogu nebo facebooku, jako bonus můžete vyhrát malý voňavý dárek...

Kompletní sortiment naleznete na http://www.lilylolo.co.uk/.

Giveaway končí v pátek 31. 5. 2013 o půlnoci, o víkendu proběhne losování.
Hodně štěstí!!!:-)

62 komentářů

  1. Zkusím štěstí!Líbilo by se mi vyzkoušet minerální pudr, teď na léto bronzující, ale i ten rozjasňují by nebyl marný. Jit., postavilovi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka, krásna cena. Celá kozmetika má krásne balenia. Možno by som rada vyskúšala nejaký jemný broskyňový rúž na pery. Andrea. E-mail: revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem cez GFC aj bloglovin
    a vyskusala by som asi tuto mascaru http://www.lilylolo.co.uk/sp+natural-mascara+011

    ivana.bakova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, především Vám děkuji za Váš blog...je moc vyvedený!
    A též zkusím štěstí. Vyzkoušela bych minerální tvářenku Clementine.
    Veronika, e-mail: voltnerova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, těší mě, že se líbí!:-)

      Vymazat
  5. Pudr a be... makeup, jasná volba. Mile mne překvapily ceny!
    Ta středně světlá je nejsvětlejší nebo je ještě něco světlejšího? Na testovací sadě mě láká možnost míchání vlastního odstínu, což často s makeupy dělám.
    Monika
    monika.design@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko na přírodní minerální kosmetiku jsou ceny opravdu fajn vzhledem k její kvalitě. Je ještě světlá sada pro světlé typy a přírodní blondýnky hlavně. Nově bude mít LL i vzorky i když tedy placené:-/. Ano, míchání je hračka!:-)

      Vymazat
  6. ahoj Šárka.krásna súťaž do ktorej sa rada zapojím.rada by som z tejto značky vlastnila maskaru a jemný rúž.členka tvojho blogu som,na facebooku členka tiež som,info o súťaži som dala na môj blog.pozdravujem jazmínna(lenka)
    p.s.winttage@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko,
    kosmetika vypadá luxusně a v každé koupelně jí to bude slušet :-)
    Mě láká k vyzkoušení černá tužka na oči..stále jsem nenašla tu pravou, která by se dobře používala a zároveň vydržela, především během léta..
    Bára
    Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro tužku jsem si objednala, ale nemůžu ji doma najít!!!:-( Na e-shopu také bude. Děkuji za účast;-)

      Vymazat
  8. Cena je prostě úžasná a hlavně malý mini kabuki štětec. Už dlouho pokukuji po velkém Kabuki štětci, tak zkusím štěstí aspoň u toho malého :) Hezký blog a soutěž, jen tak dál!!
    fetrova.petra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťule děkuji:-). Ze začátku jsem make-up nanáčela plochým štětcem nebo velkým na pudr, ale s kabuki je to fakt úplně o něčem jiném! Drží tvar a jde to krásně, i mini není k zahození;-)!

      Vymazat
  9. Momentálně používám mmu od Just Pure Minerals, ale po Lily Lolo už nějakou dobu pokukuju. Ráda bych vyzkoušela i jejich tvářenky nebo štětce.
    vladenka77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty ceny jsou prostě báječné! Určitě by mě lákalo spoustu věcí z dekoratvní kosmetiky, tužky apod. Stále jsem nenašla tu, která by ke mě padla.
    Super blog a soutěž, jen tak dál!
    weronika.dusilkowa@seznam.cz
    Verča z Blueberry Pink

    OdpovědětVymazat
  11. Tak toto je krásna GA, milá Šárka a mne sa nedá zapojiť. Som veľký nadšenec prírodnej kozmetiky, a keďže ani Lily Lolo neunikla mojej pozornosti - a však u nás ju ale nie je dostať, pokúsim sa aspoň takto a možno sa na mňa šťastie usmeje :) A čo by som chcela vyskúšať? Potešia ma minerálne makeupy, pretože s tekutými sa nekamarátim, určite by som rada vyskúšala riasenky, keďže tú pravú ešte len hľadám a lesky na pery, ktorých nikdy nie je dosť.

    michaellaburanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ešte dodávam, že zdieľam aj na blogu (vľavo hore) - http://mikaela-photo.blogspot.sk/.

    OdpovědětVymazat
  13. no ja snívam práve o minerálnom púdri! ovšem aj nejaké štetce a aj ostatný komplet sortiment :D
    veronika
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, právě jsem navštívila ten nejstylovější český blog vůbec ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Šárko moc krásná givaway! Mně se líbí jejich rtěnky, třeba Romantic Rose!
    Dita z Roqueathome - roqueathome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Šárinko, opět skvělé a lákavé věcičky nabízíš :)). Moc se mi líbí, zkusím štěstí. Já mám moc ráda oční stíny, lehké.. tak třeba tohle. Můj mail je bublinka.a@seznam.cz, to kdybys zapomněla hihi.. Přeji ti překrásné dny plné sluníčka a radost. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali ahoooj, ráda Tě vidím, jak se daří? Děkuji za účast, mnoho pozdravů posílám:-*

      Vymazat
  17. Krásná giveaway! Lily lolo jsem chtěla vyzkoušet už dávno ale ještě jsem nějak neměla možnost. Nejvíce mě zaujaly tvářenky, mají opravdu krásné odstíny, dlouho jsem také hledala :)
    Klára
    Onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sarko, lily lolo jsem az do tohoto clanku neznala. Nicmene ted jsem se informovala na jejich strankach a zjistila, ze se tato kosmetika v CH neprodava. Takze zkousim stesti, treba se na me usmeje :o) Hezky den, Katerina
    P.S.: Zaujali me hlavne stiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, doufám, že už máš balíček spokojeně u píbuzenstva?;-) jinak zdravím za hranice!

      Vymazat
  19. Šárko, krásná giveaway.
    Když jsem koukala na stránky Lily Lolo, nejspíše bych vyzkoušela štětce, kterých není nikdy dost. Navíc giveaway končí na den mých narozenin. To by byla krásná náhoda ho vyhrát. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, no to držím, já jsem 28.!;-)

      Vymazat
  20. To je ale lákavá soutěž, Šárko! Kosmetiku jsem na vlastní obličej nezkoušela, znám ji jen od tebe, bylo by super poznat ji "na vlastní kůži".
    No, uvidíme, jak koukám, nejsem sama :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Hmm, tak mi to nedá a taky si zkouším zahrát. Poslední dobou na sebe nemám moc času, takže by mě takový super giveaway určitě "nakopl". Na kosmetice se mi líbí název a balení, jinak mě též zaujaly tvářenky .)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Šárko, priznávam, že bio kozmetiku nemám až tak pod palcom. Používam značku, ktorá bežne nie je dostupná v obchodoch, je prírodná a netestovaná na zvieratách, tieto kritériá boli moje zásadné pri jej výbere. Mojim kameňom úrazu je od čias, keď som začala používať make up správny korektor, hlavne na maskovanie kruhov pod očami, ktoré som dostala do vienka. Takže určite by som vyskúšala concealer. A aby som nezabudla, určite štetce, kvalitných štetcov nikdy nemám dosť :)) Pá. Renata (kontakt: renata.jassova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  23. Let´s play to win, že:) Krom těch makeupů, které by mě lákaly nejvíc bych ještě ráda zkusila korektor nebo new capuccino stíny:)
    Monika Kubešová, pang()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, Šárko, i já zkusím štěstí, když už sem týden co týden "lezu" a obdivuji, inspiruji se a čekám čekám na dřevěná písmena :) Se sypkým minerálním make-upem zatím nemám tu čest. Takže určitě zajímavé rozšíření obzoru na poli dekorativní kosmetiky. Tvářenky by určitě lákaly! Mějte se krásně. Maruška

    marunka@mybox.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tak tohle přečtu manželovi, snad s tím konečně začne něco dělat!!!;-)

      Vymazat
  25. Ahojky Šárko, píšu a zapojuji se do super soutěže a asi jako každý tady doufám, že se na mě usměje štěstí.Ráda bych změnila svůj životní styl a pomaloučku se k tomu vydávám aby ze mě byla tak trochu "bio žena :-)" teď tak dokonce i vypadám,protože jsem teď díky velkému zánětu oka musela sundat dolepované řasy. Takže bych moooooc uvítala nějaké sérum na růst řasů a také hoodně prodlužovací řasenku, která by byla vhodná pro citlivá očka. Jinak přeji moc úspěchů a těším se na další novinky na e-shopu ale i na blogu. Pa Vlaďka (staniekl@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vladí,
      moc Tě zdravím! Nojo, tělo si holt říká samo:-). Já řasy stále mám, sundala jsem ale po pěti letech gelovky a je to paráda! Na bio drogerii si člověk zvykne okamžitě, horší je to někdy u mě s výběrem jídla, což se mi odráží na psychice, ale snažím se:-). Držím palce moc, ať se daří i Tobě a děkuji, že jsi se zastavila! Pusu posílám:-*

      Vymazat
  26. Dobrý den, také se zapojuji /poprvé/ a především děkuji za studnici inspirace, dobré nálady a vkusu.
    jazena@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Zdravím, oceňuji inspirativní blog i krásnou cenu v soutěži.
    Příjemný víkend. Liba
    libuse.conckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Na blob jsem narazila čirou náhodou, takže mám zas do oběda co dělat než ho celý prohlédnu, jinak skvělá soutěž tuhle kosmetiku se chystám vyzkoušet už víc než tři měsíce, LLíbí se mi její složení.Co bych od ní chtěla vyzkoušet? Asi i stíny slyšela jsem na ně chválu
    Sleduji jako Jana Wertheimová
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Dík za odkaz - já uvažovala o té testovací sadě, ale přestože mám vlasy tmavé, tak jsem bledule a brala bych tu nejsvětlejší variantu. Ta střední na mně bude určitě tmavá. Tak jestli ji budeš mít v nabídce, jdu do ní ;-) Jolana
    misiarzovajolana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý den Šárko. Jsem stálým čtenářem a občasným zákazníkem a vždy se těším, na co nového narazím. Jak obchůdek, tak blog, či pinterest - skláním se nejen nad úžasným výsledkem v podobě neustálé inspirace, ale i v dobrém výběru zboží v "obchůdku". Jsem moc ráda, že mohu být čtenářem na těchto i jiných stránkách plných inspirace a určitě skvělých lidí. Pro vytvoření vlastního blogu mi chybí stále ještě odvaha a tak s úsměvem na tváři a tetelícím se srdíčkem (a kafíčkem :-) ) nad tou spoustou krásných fotek,... ráda zasednu a užiju se chvilku pro sebe. S dekorativní i jinou kosmetikou válčím jak se dá, neb mám světlou a citlivou pleť, což se u zrzky dá bohužel očekávat :-) ale nevzdávám to a ráda zkouším něco nového. Miluju balzámy a lesky na rty, tak ty bych ráda od této značky vyzkoušela, no a jasně, že i ty krásné maličké pudříky:-) A ať nezapomenu, díky za skvělou soutěž, sice nevím, zda jsem měla psát komentář zde, nebo až po přihlášení se do členů na tomto webu, ale i tak, ať už do soutěže, či ne, držím palce všem a děkuju Šárko za skvělý blog. S pozdravem Gabriela (grady.g@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabrielo děkuji za krásný komentář, moc mě potěšil a hlavně i za odvahu, ozvat se:-). Blogu se nebojte, udělejte to, až budete mít chuť a skvělou náledu, pak to půjde samo;-). Držím palce!

      Vymazat
  31. sleduji jako Deni Hartmannová
    email: denisa.hartmannova@email.cz

    Ráda bych vyzkoušela asi nějaké stíny:)

    OdpovědětVymazat
  32. krásna giveaway, rada sa zapojím hlavne preto, že túto kozmetiku vôbec nepoznám, nemám nič z jej radu doma a možno by nebolo na škodu pre mňa vyskúšať niečo úplne nové.
    nataliaprochazkova@gmail.com, www.sitedekoracie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Všechno vypadá krásně! Jinak mě láká snad úplně všechno, ale nejvíc se mi zalíbil korektor a bronzer :)
    klrchbv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. O značce slyším poprvé a líbí se mi mineární pudr a sadička co je v GA
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Šárko, krásná cena. Minerální makeup mi momentálně doporučila moje kožní, a tahle sadička by mohla být dobrý začátkem. Dívala jsem se na stránky - a takový rozjasňující pudr by se mi taky hodil :)

    Lil
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Líbilo by se mi vyzkoušet rtěnky :-)
    jak jsem byla malá, neříkala jsem rtěnka, ale urtěnka, takže prosím URTĚNKY :-))

    a tu testovací sadu, asi taky vyzkouším!! :-) ale taky mám jako Jolanka tmavé vlasy a pleť světlou.....

    Zdravím Tě Šári, miluji tvůj vkus! Miluji tvou vytříbenost a taky to, jak si stojíš za svým zbožím! Jde vidět, že to děláš s láskou.

    Sandra
    sandra@sandraliving.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Sandři, děkuju, červenám se!:-*

      Vymazat
  37. Láká mě toho spousta, ale nejradši bych asi vyzkoušela rtěnky :)

    Radka
    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Nejradši bych vyzkoušela rtěnky :)
    Chris
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduji jako Veronika Pospíchalová ;)
    vera.p@centrum.cz
    Láká mě vyzkoušet právě ty minerální makeupy. Žádny jsem zatím nezkoušela a strašně by mě zajímalo, "jak to funguje". Nějak si to na pleti neumím představit, a proto nějaký určitě koupím (i když ještě nevím od jaké značky) :)

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji pres GFC jako Haňule Strakovic.
    Chtela bych vyzkouset mineralni tvarenku v odstinu Rosebud.
    Hanka
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. sdílím zde
    http://www.facebook.com/oli.koli.0
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Šári, tomu nejde odolat .... mě by lákalo vyzkoušet ty štětce ... mám s nimi pořád nějakou potíž ... hlavně s těmi na oční stíny .... Marki
    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. libi se mi minearni pudr a sadicka co je v GA, ale potutelne se priznam, ze o teto znacce slysim az od tebe :)
    tyna , tynassis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji jako Hanouš .)
    no, ráda byych vyzkoušela nějaké minerální oční stíny a minerální pudřík, ale i rtěnka od této značky by byla super na vyzkoušení ;)

    Hanka

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jsem fanouškem! :-) Moc ráda bych vyzkoušela minerální pudry, protože stále nemůžu nalézt ten pravý.

    Jana
    jana.vanek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Dobrý den Šáry, narazila jsem na Vaši soutěž a moc ráda bych se také zapojila, už jen proto, že mám moc ráda Váš blog a sleduji i Pinterest, kdy se i jen pouhým pročítáním a koukáním na obrázky neskutečně zrelaxuji :-)) je to úžasný a tak se třeba i štěstí usměje ...uvidíme :-) kosmetika teda musím říct moc lákavá a hlavně já miluju ty malinký věcičky :-)) jen tak dál ty stránky jsou radost, držím palce, hezký večer Petra

    Petra.utikalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Dobrý den, také se ráda zapojím a to hlavně proto, že bych ráda vyzkoušela něco nového, nějak tyto věci v poslední době s dětmi doma zanedbávám - a to je chyba :) Také bych ráda zkusila minerální pudr. Děkuji, Jana

    jana.navratova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj šári, po hoooodně dlouhé době jsem zavítala sem k tobě a co nevidím - taková krásná GA!!! Tak mi to nedá, abych se nezapojila :-)v tomhle stresu vůbec nic nestíhám, tak budu mít třeba alespoň štěstí :-)!
    Mě by se líbilo ozkoušeť štětce, pořád jsem tak nějak nenašla ten pravý :-)
    Kačka z maparadismaison@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. třeba tvářenku!:)
    christina.deneuve@gmail.com
    gfc: christina deneuve

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.