Kdoulovec

Posílám vám sobotní pozdravy od nás s větvičkou kdoulovce (jak pozorná čtenářka můj keř identifikovala) podruhé. Zjistila jsem, že mi stačí tři věci k domácímu štěstí: 1/ květy ve váze, 2/ zapálené svíčky a 3/ polštářky, které přímo vybízejí k relaxu! Proto je můžu kdykoliv a v jakýchkoliv obměnách:-)...





Máte taky něco, co si doma můžete dávkovat neomezeně?:-)

Hezký víkend moji mílí.

23 komentářů

  1. Ahoj Šári! Jako vždy - čisté, vzdušné, elegantní i nenucené, jemné, výstižné, detailní i tajemné, sladěné, inspirující, neokoukané... Si připadám jak pan Čapek, i když ten by určitě našel víc přirovnání :)
    Pěkné dny a pozdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahoj Marionetko, moc ráda Tě vidím!
      Teda, já zrůžověla jako ta kdouloň, takové chvály si snad ani naše obyč domácí zátiší nezaslouží!!! Ale děkuju:-* Taky mnoho pozdravů, hezké jaro

      Vymazat
  2. Bože to je krasne! Kdouloň mám taky, tak ještě k ní doladit ten zbytek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny děkuju, k té je radost ladit;-)!

      Vymazat
  3. No, není to kdouloň, ale kdoulovec ;-) Ale jinak fotky dokonalý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra, no to jsem si to koukám hezky modifikovala, teď už si to budu pamatovat na pořád, všude opraveno! Děkuju:-D

      Vymazat
  4. Nádheerné fotky a dekorácie Šárka. Ale veď to je u Teba úplná samozrejmosť. Vždy sa teším na Tvoj príspevok. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji! Teď nebyl čas ani inspirace, ale o víkendu jsem se překonala, takže budou další;-)

      Vymazat
  5. Krásný blog,inspirativní fotky,no prostě úžasné....... chodím na pravidelné návštěvy:-)))......já ještě potřebuji k relaxu dobrou kávu a nějaké čtení. Hezké jaro. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo vítej a moc díky za přízeń! A čokoládu, příjemnou vůni, sluníčko za okny.....:-)

      Vymazat
  6. Zdravím Šárko, moc pěkné a ten keř kvete úžasně... já zrovna zjistila, že k domácímu štěstí musím mít zelené pokojové rostliny :-))), ale samožřejmě svíčky, polštářky a květina to jen vylepší :-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, jj, ty mám jako základ, ale květy mě fakt rozněžní! Měj se, papa

      Vymazat
  7. Šári, tvoje fotky mě tu a tam zvednou a přinutí něco přerovnat, děkuji! Jinak svíčky, kytky, kafe, jak ho mám ráda...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, no to mě těší:-). Několikrtá jsem Ti chtěla zanechat komentář u Tebe, ale vůbec se mi to nedaří, jak máš novou šablonu, vůbec se mi to nenačítá:-(, snad se někdy chytnu!

      Vymazat
  8. Šári, nádherné fotečky .... tvůj blog je čím dál tím krásnější .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásne! Vetvička tú čiernobielu kombináciu pekne dotvorila. Pre mňa je tiež pomaly nutnosťou mať aspoň pár živých kvetov vo váze. Túto jar sme vysadili veľa ruží a pivoniek, verím, že sa mám na čo tešiť :) Prajem krásny deň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, díky! Tak pivoňky bych taky brala, záávidííím:-)

      Vymazat
  10. Růžová větévka bílo-černou deko krásně rozjasňuje. Moc se mi to líbí, Šárko !
    PS: neomezeně si dávkuji čokošku .-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anýzovko, bože, o čokoládě mi nemluv!!!!!:-D

      Vymazat
  11. Myslím že presne s tymito vecami by som si vystačila, snáď ešte tabuľka čokolády a pre mňa dokonalé. Moc sa mi páči ako vkusne a nenútene vpúšťaš aj iné farby k b&w kombinácii, má to šmrnc. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda je hřích, raději ji nepočítám. Já barvy opravdu můžu, jen po malých dávkých, pak na mě působí, jak mají;-). Děkuju Reni!

      Vymazat
  12. Květy, svíčky a polštářky? Tak to máme podobné "zájmy" :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.