Hamsa Hand

 ...je kouzelné slovíčko, které mi poradila Martina z my0neway, abych našla obrázek ruky pomalované hennou, které se také říká Fátimina ruka a mohla si ji vytisknout a zarámovat, aby byl koutek s nádechem orientu dokonalý. Navíc ochraňuje a nosí štěstí, tak uvidíme;-).


 Jestli se vám také líbí, najdete ji u mě na pinterestu TADY


 A nakonec jedna moje černobílá sovička a moje ruka. Ta je zase na léto;-)
Dobrou noc a pohodový nový týden!

16 komentářů

  1. Zarámovaná ruka nádherne doplnila orientálny kútik. Je to oku veľmi lahodiace. Niečo na tej sile z obrázka bude. Vďaka za tip Šárka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji:-* Je to taková mandala ve tvaru ruky;-)

      Vymazat
  2. Sovička se mi moc líbí ... a Pinterest sleduju, ale když jsem ho teď otevřela, zjišťuju, že dost nepravidelně, musím to napravit.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri já zas až příliž pravidelně, každý den po obědě v práci a v posteli před spaním, děs!:-D

      Vymazat
  3. tak z té ruky Fátimy by si moje mamka učúúravala!! jsem ji to poslala...odkazík a už jen čekám odpověď, že to chce vytiskout :-))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. ááá už jsem se dočkala odpovědi a už drtím tiskárnu :-))))))))) mami doma nemá

    OdpovědětVymazat
  5. ŠÁRINKO, MOC TĚ ZDRAVÍM.
    SOVIČKA JE SUPER.
    RUKA AŤ TI OPRAVDU PŘINESE ŠTĚSTÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko i já Tebe, děkuju, že sji se zastavila! Měj se fajn

      Vymazat
  6. To tedy byla dobrá rady, Šárko! Nádherné orientální zátiší! A parádní sova :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, já ji hledala pod špatným názvem, takže fakt jo. Díky, papa

      Vymazat
  7. Tvoje orientální nadšení se mi moc zamlouvá, pač mu to u tebe moc sluší. Ty to umíš citlivě a s taktem krásně zvládnout. Ať ruka i moudrá sova střeží majitelku co nejlíp, pozor na šejky a harémy .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Renčo, moc děkuji! Vracím se ke kudrlinkám, co se to se mnou děje?!:-D

      Vymazat
  8. Šárko, moc krásné, jemné, čisté!

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, dobre zladené tričko s obrázkom ruky, super cit pre detail ;-) L

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, já jsem ráda, že jsi mě k vyzkoumání názvu popostrčila ( spíš nakopla :))svou skvělou inspirací v orientálně laděném příspěvku ;) . A koukám, že jsme opět sáhly po té stejné :)), není divu, je krásná. Zas pěkně nafocené a sovu upřímně závidím , prima kousek! Pa a krásné dny, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.