Black & White

Móda se inspirovala trendy v interiéru (nebo obráceně?) a tak v kolekcích pro jaro a léto 2013 vládne černá a bílá...:-)

A já objevila další "novou" hračku (módní bloggerky snad odpustí mé zpoždění) - POLYVORE! Přemýšlela jsem totiž nad tím, jak si udělat pořádek v šatníku. Znáte to, marně koukáte do plné skříně, která se jeví stále jako prázdná. Možnosti jsou dvě, buď koupit po padesáté něco nového nebo něco starého kreativně zkombinovat a zjistit tak, že najednou něco nového máte:-). Což jde skvěle díky jednoduchým kolážím, které si pro inspiraci poskládám a uložím.

Tohle bohužel v šatníku nemám, ale brala bych to hned:-)!






Na polyvore.com najdete i designové bytové doplňky, tyhle bych si taky okamžitě zabydlela... A kde vše koupíte, máte přímo v odkazech u koláží, prostě paráda!

Mě najdete TADY.



Báječný víkend nejen u počítače:-)!


13 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Verčo díky za tip, to jsem asi taky naivně žila v domění, že většina bloggerek ovládá InDesign a skládá si to tam, jako já:-D!

      Vymazat
  2. Šárka, čo ty všetko neobjavíš. Krásne koláže, ja by som tie kúsky tiež brala. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrej, no žádná novinka to asi nebude, ale musím s tím objevováním přestat, jinak strávým půlku života u počítače!:-) Hezkou sobotu

      Vymazat
  3. Šári, a já si pořád říkala, jak tyhle nádherné koláže vznikají ... děkuju za odtajnění ... hned to půjdu vyzkoušet ...pa, pa a přeju ti krásný víkend ... Marki

    PS: vybrala jsi si nádherné kousky !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Marki, já si je vytvářím sama, ale pro toho, kdo na to nemá program je to fakt paráda, navíc k nim jde přidat spoooustu blbinek:-). I Tobě a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  4. Ty čb střevíčky, ty jsou sen ... A Eames Bird by k nim šel skvěle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, přesně, za ty bych dala všechno!:-D

      Vymazat
  5. POLYVORE jsem sice už před časem objevila, ale nějak jsem stále nenašla čas na bližší seznámení.Navíc moje mizerná počítačová gramotnost a postupy ve stylu "pokus-omyl"- to je pokaždé běh na dlouhou trať. Ale jako inspirační zdroj super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačabo, já u Tebe nebyla sto let! Jsem ráda, že zase píšeš a gratuluji k novému stavu:-). Polyvore je jednoduchý jak facka, nejhorší je na čas;-). Pěkné májové dny

      Vymazat
  6. Černobílou kombinaci mám ráda. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  7. Připomíná mi to SNÍDANI U TIFFANYHO

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šárko, skvělá praktická věcička, chtělo by se říct: A přitom taková blbost, co? :))). Ne, opravdu jsem za ten typ ráda, i když mě právě chybí to hlavní - fantazie, schopnost to dobře nakombinovat...v oblečení tápu, ale právě díky těmto hotovým kolážím, které vznikají šikulkám jako jsi Ty přímo pod rukama, se můžu parádně inspirovat a i takový dřevo jako já si udělá pak jasno, co by v šatníku uvítal ;). Paráda, Tvůj výběr se mi líbí moc. Pa, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.