Washi novinky

Moji milí,
doufám, že užíváte sluníčka a máte se báječně! U nás opět pokračujeme v rekonstrukci, takže jsem o víkendu musela foťák vyměnit za koště a lopatu;-).

Na e-shop přibylo pár nových vzorů washi pásek, můžete se na ně mrknout SEM.



A přidávám trošku mé nejoblíbenější washi inspirace a pár stylovek k tomu;-)...









 



 Mějte se krásně, příště se snad polepším!

18 komentářů

  1. Dneska mi přišly dva plakáty a já přemýšlím, jestli zarámovat nebo zawashipáskovat.) Inspirace je to každopádně krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri ty washi rámečky mě fakt dostaly. Výhoda je, že jdou vždy krásně odlepit, takže budeš mít nejspíš rozhodování težké:-D!

      Vymazat
  2. Šári, jsou nádherné .... děkuji za inspiraci, zaujalo mě to polepení plastových kelímků, super nápad na letní grilování ....pa,pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko zdravím Tě! Na oslavy se dají vykouzlit skvělé drobnosti, já je prostě miluju:-). Díky za zastavení se, krásné jarní dny

      Vymazat
  3. Parádní inspirace, Šárko! Já snad budu muset nějaké koupit Adamovi, polepoval nedávno nějaké plechovky, poradil si i bez nic...bylo by to asi jednodušší...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      jj, jde to samo a hlavně jdou dobře i dolů. Hele, nepíše si už Adam náhodou blog někde tajně stranou, kde ty plechovky vystavuje?:-D
      Moc zdravím, papa

      Vymazat
  4. Šárko , pěkná inspirace.................neodolala jsem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Luci, no mně to nedocvaklo, děkuju:-*. Včera jsem už akorát nestihla zabalit, další expedice bude v pátek, snad vydržíš má milá...

      Vymazat
  5. Jů, Šárko, to jsou bezva přírůstky! Láká mě třetí a pátá..A ty inspirace - valím oči na ten kabel - to jsem ještě neviděla, super! Pa a hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti viď, ten kabel fakt nemá chybu!:-)

      Vymazat
  6. Krásná inspirace, Šárko, a ta washi páska gold dots je úžasná!! Já jsem si nedávno pořídila mé první washi a jsem stále ve stádiu co s nimi ;-) Toho inspirativního je hodně a nevím co dřív :-)
    Krásný víkend pokud možno v ruce s foťákem místo koštěte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Anýzovko, ideálně s koštětem a pak už jen s foťákem:-). Washi prostě propadneš, jde s nimi vykouzlit spoutu velkých malých změn nejen doma;-). Krásný máj

      Vymazat
  7. Šárko, chtěla bych tímto poděkovat za úžasné koberečky, které nyní zdobí mou kuchyň. Jsou naprosto dokonalé...hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ado vítejte, jéé, já nevím, že máte blog!:-) Jdu to prozkoumat a jsem ráda, že se čekání vyplatilo;-), díky!

      Vymazat
  8. Zdravím Vás Šárko, velmi se mi líbí Váš blog včetně eshopu:) Též jsem velkou milovnicí bílé... je tak čistá, osvěžující a dodává do domovu jiskru... Těším se na další příspěvky. Mějte se krásně. S pozdravem Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie vítejte a děkuji za přízeň a bílé souznění:-). Času moc není, ale budu se snažit;-)

      Vymazat
  9. Zdravim, same dobre inspiracie, velmi sa tomu tesim a zaroven sa tesim na nove, dalsie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albertine jsem ráda, že se líbí, za všechno může Pinterest;-)!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.