(Po) Velikonoční deko Vol. 3

Jak vidíte, tak jsem pěkně pozadu. Ale vzhledem k tomu, že byly Velikonoce na sněhu a opět utekly jako voda, vajíčka ještě neschovávám;-).

Trošku orientu jsem se snažila dostat i na dekorace v knihovně, kde je jak už víte často měním. Ornamentální vzory má třeba tác Madam Stoltz, miska Tine K Home, černá dóza Broste, svícínky Ikea a zajímavou strukturu stříbrné koule, které jsem koupila kdysi v jednom hobby marketu:-). V černém rámečku měla být ruka pomalovaná hennou, jenže se mi žádnou hezkou nepodařilo najít. Ale peříčko se možná nakonec hodí víc. Najdete jej TADY;-).





 Co vy, už máte velikonoční dekorace uklizené a volíte něco neutrálnějšího nebo se slepiček a zajíčků nemůžete nabažit?:-)

Krásný večer,

18 komentářů

  1. Pomaly ukladám Veľkonočnú výzdobu, ale naozaj len veľmi pozvoľna. Neviem, aké dekorácie by som teraz mala zobrať na milosť, asi porozkladám po byte priesady kvetov :) Už sa chystám na vyčíňanie v záhradke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, to je fakt, v mezičase asi vvytáhnu osvědčené kousky, které budou připomínat jaro aspoň trochu. Ještě, že už bude na zahrádku, viď?;-)

      Vymazat
  2. tyhle Ikea svícínky mám též, už roky, jsou moc prima. Velikonoce bych už normálně po týdnu odklidila, jako jiné roky, letos ne. Mám tak nějak aspoň pocit, že mi pomáhají přivolat jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo vítej! mám je ještě v růžové a jsou opravdu fajn. Mám to stejně. A moc mě potěšil Tvůj inspirativní blog, který neznám, ráda se zastavím, díky;-)

      Vymazat
  3. Šári, krásné jako vždy:-) a moc se mi líbí tvoje nová fotka na logu blogu. Já jsem velikonoce uklidila hned - ono nebylo moc co, nějak mě to letos nebavilo... měla jsem tak minimalistickou výzdobu (jen pár vajíček,aby se neřeklo), že rozesmála i moje chlapy. tak pa hezký den J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju, já jsem totiž věčně nespokojená a říkám si, že by to mohlo být vždycky lepší;-). A myslím, že to vůbec nevadí a po Velikonocích si to vynahradíš mnohem větší kreativitou;-). Měj se krásně

      Vymazat
  4. Šárka Tvoj štýl je nádherný, vždy u Teba príjemne poteším svoje oko. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej říkám si, jestli nějaký mám, tak často ho měním. Ale díky moc!

      Vymazat
  5. Ahoj Šárko, jsem na tom jako ty. Už několik let to nepovažuji za velikonoční, ale jarní výzdobu, proto u nás najdeš ušáky i vajíčka.
    Mimochodem, Adam ti moc děkuje za pochvalu, od tebe si jí fakt považuje!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, no pozdě, ale přece;-)! Dnes jsem jen vyhodila odkvetlé roští, ale zbytek taky nechávám. Hezkou neděli, paa

      Vymazat
  6. Šári, velikonoční vajíčka a dekorace jsem s těžkým srdcem uklidila dneska odpoledne do krabice .... je to teď nějaké prázdné ..... tvoje fotky jsou nádherné, jako vždy ..... přeju ti krásný nadcházející víkend .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, mně přijde, že jsem je před chvilkou teprve vybalila, ale taky to asi dlouho nevydržím! Děkuju moc:-*

      Vymazat
  7. Šári, jestli Ty jsi pozadu, tak to o sobě raději nepřemýšlím :D. Moc příjemné, vše, s obrázkem jsi mě dostala - před týdnem jsem také hledala nějaké henna ručky, aby mi je manžel vytiskl, myslím, že by to vypadalo moc pěkně (úplně jsi mě tím orientem nabudila). Ale pírka jsou taky n.1 ;). Moc zdravím, nové zboží je úžasně povedený výběr!!! Už šetřím...:). Krásný víkend, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti kdybys nějakou našla, že si vpomeneš?:-))) No vidíš, ján už asi začínám mít čas na neonky:-D! Těším se, co nového vymslíš, pa u Tebe;-)

      Vymazat
  8. Šárko naprosto fantastické deko a orien no budu muset začít šetřit a jak čtu nejsem jediná.Měj krásné jarní dny plné pohody a sluníčka.Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko díky, jsem ráda, že sdílíte orient se mnou!;-)

      Vymazat
  9. Šári, ty umíš všechno tak naaranžovat a nafotit, že u každé fotky se mi chce křičet: Chci to všechno! Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, teda díky! Ale přiznám se, že za každou fotkou je i photoshop;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.