People Tree

Zdravím vás,
doufám, že jste prožili veselé Velikonoce i přes nepřízeň počasí a odpočinuli jste si. Pokud věříte jako já, že sluníčko a teplo nakonec dorazí, můžete si pořídit nějaký nový jarní kousek třeba od britské značky People Tree v bio kvalitě;-).

People Tree je jednou z prvních organizací 21. století, která udává nový směr. Je uznávaným průkopníkem v oblasti fair trade obchodu a ochrany životního prostředí. Každou sezónu přináší na trh novou trendy dámskou i pánskou kolekci a současně pracuje na zlepšení života a životního prostředí řemeslníků a zemědělců v rozvojových zemích, kteří se na její výrobě podílejí...

V nové jarní kolekci naleznete hlavně nenuceně žensky působící střihy šatů, mně se ale nejvíce líbí volná bavlněné trička a tuniky a hlavně šperky ručně vyráběné v Africe.



 Zdroj www.peopletree.co.uk

Oblečení od People Tree si trošku připlatíte, ale skvělé kousky seženete i ve slevách. Dá se koupit už i u nás nebo pohodlně na asos.com.

Moje barevná inspirace pro jaro/léto 2013, snad vám zvedne náladu!:-)


Mějte se fajn,

4 komentáře

  1. Mně se líbí ty černé šaty, akorát mi do nich chybí ta postavička :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně teda taky, modelce fakt moc sluší:-D!

      Vymazat
  2. To já zase prakticky - podlehla jsem šedé tunice s velkými kapsami /jako krteček/. Velké výrazné šperky mi nesluší, ale na tyhle se moc hezky dívá, zejména, když je jejich zrození eko .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo já taky. Šperků moc mít nemusím, ale přiznávám se, že velké zajímavé kousky můžu!;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.