Neonová pracovna

S minulým slunečným víkendem nastal ten správný čas na neonky! Opět mi stačilo jen pár drobných zářivě magentových detailů a několik malých změn tentokrát v mém pracovním koutku...

Neonové jsou svícny od Madam Stoltz, které opravdu září, obálka magazínu Top Shop zmáčená londýnským deštěm, polštářek se stromem Broste, tužka a guma z Tate, čajové svíčky polepené washi páskou a minimalistická zadní strana katalogu MS, která se opravdu povedla;-).


Starou bednu pořád stěhuju. Říkám si, že by byla ideálním nočním stolkem, který stále řeším pro nedostatek odkládacího a úložného prostoru na provizorních stoličkách. Musím mít totiž u postele spoustu nezbytností!

Orchidej PO

Nově zasazené miminko orchideje, která jsem si myslela, že už díky mé péči nevykvete je nejspíš zázrak. Vůbec nemám zkušenosti, co dál, snad se uchytí. Jestli nějaké máte, ráda se prosím poučím!

Orchidej PŘED

A nakone nádherná bílá svíčka od H&M home z mého wishlistu na Pinterestu. To si ji tak jenom přišpendlíte na nástěnku a ona vám přijde poštou, no fakt!!! Tímto velmi děkuji úžasné Martině z my0neway, která prostě ví, jak mě potěšit:-*

Neonky najdete také na e-shopu Ma Maison Blanche TADY

Užívejte slunečných dní!
PS: Víte, podle čeho poznáte, že je venku hezky? Že bloggerky zahálí!:-)

24 komentářů

  1. Zdravím Šárko, moc pěkně nadekorováno...jak jinak :-) Umě se nejlíp daří těm orchidejím, ktrých si zas tak moc nevšímám. Jednou týdně je na cca půl hodiny zaliju a vodu sleju. jakmile si jich začnu moc všímat nelíbí se jim to:-) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci,
      tak to moje babi má pravý opak, mluví na ně, osahává je a květy musí podpírat, aby se pod tíhou nezlomily:-)! S píš si nejsem jistá zakořeněním té nové:-(. Hezký víkend!

      Vymazat
  2. Šári, krásná pracovna a ten neon je super, taky ho můžu:-) No s orchidejí neporadím, u mě se jim moc nedaří, ale jak píše Lucie, občas zalít a moc si jich nevšímat:-) Pa a měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju:-*. Jj, konečně čas dozrál!

      Vymazat
  3. Obdivuju, jak dokážeš s minimem detailů udělat taková kouzla! :-)
    Krása :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro děkuji, chybí všechen nábytek, tak mě nezbývá, než improvizovat;-)

      Vymazat
  4. Šári, máš nádherný koutek a neonové doplňky mu dodaly šmrnc ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki doufám, že se dočkám koutku pořádného, s dodtatkem úložného prostoru a pořádným stolem, ale těší mě, že se líbí i tohle;-).

      Vymazat
  5. tie farebne doplnky to krasne ozivili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano děkuji a vítej, Tvé fotky mě okouzlily!:-)

      Vymazat
  6. Parádně sis pracoviště rozzářila, Šárko! A té orchideje se neboj, kvete i zahradníkům - kozlům :o)
    Hezký víkend, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí, jsem ráda, že se líbí. Copak o to, pokvetou, hlavně, aby se chytlo mimi;-)! Měj se krásně

      Vymazat
  7. Moc hezké a růžovka to krásně podtrhla, pěkný víkend Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko díky, opravdu rozsvítila mou neutrální paletu:-)

      Vymazat
  8. Mila Sarko,
    tomu rikam prijemne osvezeni.Moc se mi tva ruzovka libi hlavne tve krasne fotky.Ty jsi nase princezna dokonalych fotek.Preji krasne jaro Vladka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och milá Vladí, já amatérský fotograf se tetelí blahem, teda velké díky! Ale zrovna u té růžové jsem si říkala, že tu sytost tak stahovat nemusím:-D. I tobě má milá:-*

      Vymazat
  9. Opravdu krásný pracovní koutek... a ta růžová tomu dodává šmrnc. Souhlasím s Vlaďkou, jsi princezna dokonalých fotek a designu... Hezký týden Šárko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, já se červenám!!! děkuju:-*

      Vymazat
  10. Moc hezký pracovní koutek. Hrozně se mi páčí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Shari ;), neonka je v pracovně prostě úžasná, osvěžující, je jí tam tak akorát. Máš nádherně světlé prostory, tam se Tvému mimi určitě dobře povede, mě vždy každá zahyne, vše "zamorduju" :(. Jsem ráda, že jsem Ti mohla dopřát alespoň malou radost :), to já se vždy zaraduju při nakouknutí na Tvůj blog :-*. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, musela jsem se hlídat, abych to s ní nepřepískla:-). Světlé jo, ale nedodělané a místnosti jsou dlouhé hluboké nudle s okny jen na začátku, tak co se zařizování týče trochu oříšek:-/. Zatím drží holka malá... A musím k Tobě!:-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.