Marocká inspirace

Pro všechny, kterým se marocký styl bydlení líbil - dva nádherné interiéry, pět značek a pár tipů, jak na to. Ačkoliv orient může hýřit barvami, já stále zůstávám věrná bílé...:-)

V tomto stylu můžete váš domov přetvořit celý nebo si jen pořídit zajímavý solitér. Základní atmosféru docílíte těmito novými či vintage kousky:

  •  oientálním vzorovaným kobercem
  • drobným nábytkem s etno prvky jako třeba čajovými nebo odkládacími stolky
  • nízkým sedacím nábytkem nebo ideálně sezením přímo na zemi na koberci či na kožených marockých pufech
  • polštářky různých velikostí hlavně z hedvábí s jemnými orientálními motivy, výšivkami nebo korálkovým zdobením
  • velkými kulatými ručně zdobenými servírovacími nebo dekoračními tácy, tepanými miskami a vázami
  • hliněnými nádobami, koši a košíky místní výroby
  • závěsnými lampiony a lucernami s krajkovými prořezy
  • a samozřejmě podmanivou dřevitou vůní ať už svíčky nebo vonného oleje v aromalampě








Nádherné fotky s marockými doplňky pocházejí z butiku El Ramla Hamra, kde je také můžete zakoupit;-).





Lehce orientem inspirovaný interiér se skandinávskými prvky naleznete na blogu Made In Persbo.

Pět značek, u kterých najdete ty nej kousky: 1/ El Ramla Hamra, 2/ Day Home, 3/ Tine K Home, 4/ Broste Copenhgen, 5/ Madam Stoltz


Pokud chcete kouzlo orientu promítnout i do svého šatníku nebo kabelky seženete v tomto duchu i  třeba stylové kožené pouzdro na iPad s motivem ruky malované hennou;-)...

S chutí do toho!:-) Hezký večer,


25 komentářů

  1. Nádherná inspirace Šárko,zrovna na něčem v tomto stylu pracuji :-) Jen v těch barvičkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Míšo, fakt? No to jsem zvědavá na změnu!!!:-)

      Vymazat
  2. Šárka nádherné inšpirácie. Kľudne by som si to v takomto duchu vedela predstaviť aj u seba doma. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej, já u Tebe tedy klidně taky, to by byla nádhera, ááách...:-)

      Vymazat
  3. Šárka nádherné inšpirácie. Kľudne by som si to vedela doma v tomto duchu predstaviť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Skandinávské interiéry s lehce marockými doplňky můžu. A ty fotky jsou kouzelné. Vlastně jsem se u nás doma, nevím proč, orientu vyhýbala a vidím, že třeba polštář v našem "skandinávském" domově by nebyl špatný. Šárko děkuji za inspiraci!Měj hezký večer!:-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni,
      pozor, s tou bílou je tenhle styl fakt děsně nakažlivý!:-D Já díky za návštěvu, hezký víkend.

      Vymazat
  5. Shárko na orient v interiéri moc niesom, ale to spojenie orientálnych doplnkov, starého a nového na Made in Persbo blogu ma celkom zaujalo. Ale čerešnička je pre mňa kožený obal, tak ten je aaach. Keby bol aj na IPhone, kde sa dá taký kúpiť???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni s ručičkou má Al Ramla a bez ručičky Tine, ale u nás jsem v e-shopech zatím nic podobného nenašla:-(. Persbo je víc vintage, pro Tebe!;-)

      Vymazat
  6. Šári, překrásné interiéry, marocké doplňky jsou krásné... a v severském jednoduchém interiéru ještě víc vyniknou. hezký večer J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani viď? A to jsem si myslela, že se na dlouhou dobu uspokojím trojůhelníkama!:-D

      Vymazat
  7. Waw, Šári, nádhera .... nejenom fotky, ale i tvá nová "ikona" na začátku blogu .... moc se ti povedla ..... Marki

    PS: Moc děkuju za ten pořadač .... je naprosto dokonalý !!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét já též děkuji;-). Jsem hrozná, nikdy nejsem spokojená!

      Vymazat
  8. Mila Sarko, dlouho jsem u tebe nebyla a o hodne jsem prisla...moc chvalim novy vzhled blogu kdyz to nekdo umi tak jako ty tak je to proste nadhera. Clanek se ti opravdu moc povedl, nektere fotky jsou skvostne.K tomuto stylu mam opravdu blizko a moc rada si pujcuji nektere prvky do sveho Shabby Chic domova:-) Moc dekuji za krasne pocteni.pa Vladka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladí,
      moc Tě zdravím a děkuji za milou návštěvu. Těší mě, že Tě článek taky oslovil! Měj se moc fajn a díky, že jsi se zastavila.

      Vymazat
  9. Šárko, to je prostě pohádka.. Vždycky jsem orientální prvky v bydlení milovala a proto bylo mé nadšení obrovské, když jsem zjistila, jak skvěle ladí i s "černobílým světem", fantazie. Už se moc těším na takové doplňky u Tebe - i když z minulých příspěvků mi ještě teď přechází zrak. Já si také časem snad něco dopřeju, to se nedá odolat :). Krásný víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, když se chce, tak ladí všechno!:-D Kdybys potřebovala, písni;-). Mněj se báječně, snad už nemarodíš!?

      Vymazat
  10. Opravdu kouzelné! Mimochodem krásné nové logo na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru na Tebe není moc kudrlinek?:-) Logo už měnit na dlouho nehodlám, ale hlavičky mi nikdy nedají pokoj!;-)

      Vymazat
  11. Páni, Šárko já nestíhám!
    Tvůj blog frčí a koukám i nový design! Vše moc krásné!!!
    Orient je nádherný! Já se ale také trochu bojím barev...ale když jsem si přečetla tvůj příspěvek, zjistila jsem, že vlastně pár orientálních kousků doma mám :O) Mám dva taburety z banánových listů - moc ráda na nich sedávám, když přijde návštěva a "nevlezu" se na sedačku a také dřevité vůně v aromkách mám moc ráda... Ale také pořád váhám nad tím tepaným tácem... tolik se mi líbí...
    Měj se pěkně a děkuji za tak krásnou inspiraci
    papa
    L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, frčí a já nestíhám frčet s ostatními:-(. Taburetku mám taky vlastně, mohla bych ji vytáhnout! Tácy mám moc ráda, jsou úžasně variabilní. Moc díky za návštěvu, hezké jaro

      Vymazat
  12. aaach ... půrávě se chci ponořit do té bílé sedačky, zabořit hlavu do stříbrných polštářků a snít, číst nebo prostě a jenom spát:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri viď, mít takovou lounge doma, mmmm...

      Vymazat
  13. Ahoj Šári.Velice inspirativní příspěvek.Určitě bych si vybrala.
    Měj se hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  14. wau tá obývačka, spálňa a všetko asi som sa zamilovala ;) nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.