Jarní wishlist

V pátek ráno bylo na teploměru 10,5 °C, ideální den vyměnit lehkou zimní bundu za lehkou jarní parku a kozačky za kecky. Doufám, že už si to jaro nerozmyslí, protože zimní výbavu jsem definitivně uložila a přemýšlím o nové jarní...

Pár kousků jsem si už pořídila, ale samozřejmě bych toho potřebovala mnohem víc:-). Sháním hlavně ideální mandarinkový šátek, což se mi moc nedaří, a k němu náramek. Vrchní kousky chybí všechny, bílé tenisky, černé šaty a tenisky na klínu (ALDO prosííím) už od podzima. Přiznám se, že stále zbožňuju legíny, nosím je doma i v práci, takže se všechno ostatní odvíjí od nich. 

Je fajn hodit si jednotlivé kousky na papír, zjistíte tak výborně, co se k čemu hodí a jednoduše vytřídíte šatník;-)...

Mix z Asos, New Look, Lindex, People Tree, Rapanui, Melissa, Aldo a Invuu London

 To jsem na sebe zvědavá, kolik toho nakonec pořídím a jestli zvítězí rozum nad srdcem, ach...:-)

Jaký je váš jarní nebo celoroční favorit? A jestli náhodou máte pro mě tip, napište.

Dobrou noc a už pohodovou neděli!

15 komentářů

  1. Paradny wishlist, aj ja by som si mala dat, uz trosku aj pozmenit satnik po dvoch detoch by sa aj patrilo :), inak suprove tenisky ku clenkom, ak ich zozeniete, dajte vediet kde, su fakt perfektne :)
    Krasnu nedelu prajem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albertine vítej! Bílé tenisky jsou z http://www.rapanuiclothing.com/ – další bio značka, kterou bych ráda vyzkoušela;-). Hezké pondělí

      Vymazat
  2. Já jsem na jarní nákupy vyrazila v sobotu, ale nakonec mám většinu věcí pro dítě:)) ale načerpala jsem inpiraci a vytipovala si věci, které budu postupně doplňovat. A legíny jsem se já dosud nenaučila nosit, je to hezké, je to praktické, ale já se tak nějak stydím.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri tak to bývá často:-). No, někdo je rezolutně proti, ale pro mně jsou úžasně pohodlné. Snad nám ty vysněné kousky neutečou!;-)

      Vymazat
  3. Zdravím Šárko, moc pěkný ...legíny jsou moje oblíbené taktéž a to po celý rok...pak ještě pruhovaná trika:-). Krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, já ještě pořádné pruhované triko nemám, musím jednou napravit! I Tobě, zdravím do mlýna

      Vymazat
  4. Krásný večer Šárko,
    jsem legínová nosím je celý rok jinak šátek jsem si koupila minulý týden a je posázený kaminky.Jinak pár jarních-letních kousků jsem si pořídila od GAUDÍ... a jsem mooc spokojená.Krásný večer pa Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adélko, fakt? A je spíš lososový nebo mandarinkový? Uvažuju o něm;-) Gaudí vůbec neznám, mrknu na to;-). Měj se krásně, paa

      Vymazat
  5. Tak jsem si dneska na tvůj příspěvek nemohla ráno u skříně nevzpomenout. Zase jsem tam nic nemohla najít. Taky jsem věrná legínám, není nad ně! Určitě mi chybí obutí - baleríny a kecky, a pak to pruhované tričko a šaty, takže se ti pod tvůj wishlist můžu klidně podepsat .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, jestli najdu sponzora, řeknu mu dvakrát!;-) Nejhorší je řešit to ve spěchu ráno, o pak člověk není schopen zabalit do práce ani svačinu:-)

      Vymazat
  6. Šári, krásný výběr. Ta džínová bundička, bílá halenka, triko pruhované, balerínky a tenisky, to je úžasná klasika, tu můžu vždy! Omlouvám se ale všem milovnicím legín, já jsem úplně proti nim, nenosím je. Protože je to sportovní hadra a protože nesluší:-( Já jsem teda zatím nikoho, kdo by v nich vypadal dobře nepotkala a že těch nasoukaných těl denně vidím! Tobě, ale určitě sluší:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavlíno, je to nestárnoucí klasika, která v mém šatníku opět paradoxně chybí. O tom, jestli mi legíny sluší jsem tuhle uvažovala a jistá si tím moc nejsem. Někdy se v nich cítím jako bez kalhot, ale jak říkám, pohodlím u mě vyhrály;-). Děkuji za názor a zasatavení se, měj se krásně!

      Vymazat
  7. nuda sestro, nuda :-/ trochu by to chtělo se odvázat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty seš teda! Víš, že já jak nemám v šatníku dostatek basic kousků, tak jsem nervózní! Na úlety tu mám Tebe:-)

      Vymazat
  8. To je moc pěkný výběr. Taky mám ráda jednoduché věci ;). Já si nějak ujíždím na ležérních "děrovaných" svetrech (s velkými oky) a těch lehoulinkých se záplatami na loktech - nic jiného teď ani nenosím - i díky tomu, že ani nic jiného nemám, holkám pořád něco kupuju a na sebe zapomínám. Ale letos určitě podlehnu konečně maxišatům a korálové, mandarinkové a růžové barvě na doplňcích ;). Tak ať vše vyjde a dobře se pak nosí! :) M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.