Žlutá

Potřebovala jsem trošku jarní energie, tak jsem vyrazila na nákupy cibulovin a řezaných květin, které mám ráda "jen tak" ve váze. Neměli všechny bílé, takže mám i žluté. Nakonec jsem zjistila, že to byla takhle barva slunce, která mi přes zimu tolik chyběla!


Přiznám se, že jsem si ještě nenašla volný večer na to, zachumlat se na pohovku do plédu a přečíst si novou knížku. Volný večer ještě mít nejspíš nebudu, ale knížku už alespoň mám;-)...


Poslední dobou se mi moc líbí matný porcelán, ze kterého jsou tři velké vázy od ASA a nejmenší z Ikea. Mám ráda seskupování předmětů podobné funkce, barvy nebo tvaru. Zkuste to také, vypadá to efektně a vůbec pak nebudete mít výčitky, že máte hodně třeba váziček. Každá je jiná, ale přece se k sobě tak krásně hodí!:-)

Malá kytička pro radost je z odřezaných nepotřebných zbytků.


Už aby vše vonělo a rostlo venku doopravdy!


Pohodový víkend,

20 komentářů

  1. Šárko, máš to překrásně naaranžované. Já žlutou taky můžu, i v šatníku. Nejvíc se mi líbí tulipány ve vysoké váze. A budiž Ti útěchou, že s volnými večery jsem na tom podobně :-) Pohodový víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro děkuju, v šatníku ji tedy nemám:-(. Tak ať se nám brzy večery uvolní;-)

      Vymazat
  2. Šárka, to sú krásne fotky. Ja tiež siaham vždy po bielej, ale keď sú biele kvety vypredané, objaví sa u nás doma aj iná farba a vždy je príjemné oživenie. Žltá na jar je super. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, jj, koukala jsem, že to máme podobně:-D! zdar bílé a pa u Tebe

      Vymazat
  3. Ahoj Shari!!
    přeji Ti krásný březnový víkend!!
    Ať brzy najdeš čas i na novou knihu.
    A žlutá- ta krásná barva sluníčka, tak ta mi chybí, Tvoje fotky jsou balzám!!
    Ovšem Tvá věta: "Každá je jiná, ale přece se k sobě tak krásně hodí!!" Tak tu si musím zapamatovat, až budu mít ty výčitky-při různých nákupech!!! :o))))
    Tvoje seskupení váziček se mi moc líbí!!
    Měj se moc hezky!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoooj!
      Jsem ráda, že jsem Tě potěšila a že jsi se zastavila. Opravdu se to hodí při hromadění věcí stejné povahy:-D.
      Mnoho pozdravů!

      Vymazat
  4. Šárko,tak to jsou naprosto dokonalé fotky jsem nadšená a to aranžmá.... krása a pléd je luxusní.
    Přeji krásný večer.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél díííky:-). Tak co, půjdeš do plédu také? Jsem zvědavá na Tvé novinky!!!;-)

      Vymazat
  5. Ahoj Šári, teda ty vázy jsou úžasné, dokonalé...a nádherné fotky! Poslední dobou mám na bílé různě tvarované slabost. A žlutá mi taky chybí, tak ji nahrazuji jako ty živými kytkami. Dnes u nás konečně svítí sluníčko:-) Měj se moc krásně. pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      no já jako amatér, samouk, photoshopový kutil Ti velice děkuji za odzbrojující poklonu:-D! U nás střídavě oblačno, snad už to bude lepší;-). I Ty, paa

      Vymazat
  6. Krásně jarní, Šárko. A žlutá to skvěle rozzářila ! Ta malá buclatá vázička je z tvého obchodu ? V kombinaci s malou kytičkou je kouzelná ! Nutně potřebuji ;-)
    Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anýzovko díky,
      nakonec jsem se k blogu dostala až teď. Jediná nejmenší vázička je Ikea za dvacku z výprodeje, mám ji ráda;-).
      Krásné dny

      Vymazat
  7. Milá Šárko,moc Tě po delší době zdravím ,stále Tě sleduji ale na komentáře poslední dobou nezbývá čas přeji Ti krásný březen a děkuji za Tvé trendy příspěvky:) Fleurette

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Fleurette!
      Já Tebe taky a i přes Tvou absenci jsi hodná, že jsi si našla chvilku:-). Ať se daří a když budeš mít čas, budu se těšit nashledanou u Tebe;-).

      Vymazat
  8. Šárko, Tvé fotky a styling je dokonalý. Studuji každý detail, fakt krásný... Umíš to! Dnes bylo konečně žlutě, celý den u nás svítilo sluníčko. Přeji Ti hezký večer :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni moc díky, jen do té největší vázy se obávám, že jsem ještě nenašla tu pravou:-(. U nás taky zatím jarně, měj se fajn a díky za návštěvu!

      Vymazat
  9. Tak jsem si k tobě, Šárko, odběhla od plotny a kochám se tou krásou! Byly jsme asi nakupovat někde spolu, já přinesla žluté narcisy :o)
    Včera tak krásně a dneska, zase kalný den...
    Nenech si ho počasím pokazit, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, žlutou se to v květinářství jenom hemží, snad už nám i ta žlutá na obloze bude dělat radost častěji;-). Mnoho pozdravů:-*

      Vymazat
  10. Šári, nádherné fotky i kytičky ..... vypadá to vážně "jarně" kráááása ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Marki, červenám se a děkuju:-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.