Výherce jarní giveaway

Dobré ráno!
Nemohla jsem vůbec dospat, protože jsem byla nervózní za vás! O tom, že RANDOM vybere toho pravého není pochyb, včera jsem totiž vyhrála nové stylové biomýdlo z e-shopu kokinodesign, ze kterého mám velkou radost a moc ráda jej vyzkouším!:-)


Jarní dekorace od Ma Maison Blanch vyhrává v pořadí 23 komentář, tedy


Gratuluji, nejspíš moc dobře věděla, že má důvod se těšit!;-)

Všem vám děkuji za účast, na komentáře jsem neodpovídala, abych neporušila pořadí. Doufám, že se vám giveaway líbila a ostatním, kteří nevyhráli nezoufejte, zase něco vymyslím! Klidně mi napište, o co byste rádi soutěžili:-)...

Nebo můžete také vyhrát nekonečný černý kalendář Ma Maison Blanche hned na třetí stránce nového čísla časopisu Bohemia Living! Stačí, když jen originálně napíšete do redakce, jak se vám  BL líbí;-).



Já posílám velké díky Renatě ♥!

Pohodový, vypadá to slunečný, víkend všem.

PS: Hanko, budu potřebovat adresu!;-)

9 komentářů

  1. Jupí, jej, jupí jou! Jásám! Věřila jsem - a to se počítá. ;-) Každopádně moc děkuju a už v duchu vybírám to pravé místo na ty krásy! Ještě jednou dík a gratuluju k biomýdlu, rovněž parádní kousek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, vyplatilo se!:-) Když bude fotka, ráda kouknu;-). Děluji za účast, po neděli posílááám papááá

      Vymazat
  2. Hanka - nějak jsem odklikla před podpisem.

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, moc gratuluju .... tobě k vítězství u Renči ..... a Haničce, za výhru u tebe .... Marki

    PS: Pořadač od MS je už objednaný, v pondělí by měly dorazit i penízky, ještě jednou moc děkuju .... pa,pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji i když jsem si říkala, jestli pak nebudu posílat k pořadači ještě tohle;-)!

      Vymazat
  4. Gratuluji výherkyni a tebe, Šárko, moc zdravím!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Též se přidávám ke gratulantům. Šárko užívej stylového biomýdla a gratuluji Hance. Hezký večer a těším se na další giveaway... Pa Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni též děkujeme, mrkni na kalendář do BL, to by Tě mohlo zajímat;-)! Pěkný večer

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.