Velikonoční inspirace v černé:-)

Tak mi bohužel o víkendu nevyzbyl čas ani na knížku, ani na blogy. Alespoň jsem přemýšlela, jakou výzdobu letos vytvořím na Velikonoce. Už se to blíží! Mám pro vás proto malou černou inspiraci:-)


Není nic jednoduššího, než pomalovat vyfouknutá vajíčka fixou...


...přestříkat sprejem...


...obalit do papíru...


...nebo pomalovat a dozdobit peříčky, krajkou, provázkem...


Tabulová barva na vajíčkách, proč ne?! Můžete použít ale i obyčejnou černou, která vytvoří krásný matný povrch. Křídami je pak můžete popsat nejen vy;-).


Nádherně vypadají popsaná vajíčka - vzkazem, básní, milostným dopisem...


Na vajíčkách nemusí být vždy jenom velikonoční siluety!:-)


A k téhle černé klasice nemám naprosto co dodat - dokonalá práce!

Černou opravdu na Velikonoce nemusíte? Inspirujte se stejným způsobem, ale barvičku si vyberte podle sebe;-).

Další nejen jarní inspirace u mě na Pinterestu ZDE a všechno moje "staré" velikonoční tvoření TADY.


Ať se vám v novém týdnu daří nejen s jarní výzdobou.






 

PS: Konečně dorazilo Broste!!! Od zítřka budu vkládat na e-shop;-).

18 komentářů

  1. Ty pomalované a popsané fixou se mi líbí nejvíce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro mně taky, je to krásně multifunkční!:-)

      Vymazat
  2. Šárko, ty jsou krásné... Chci mít Velikonoční výzdobu také v černobílé kombinaci. Už se na to dekorování moc těším. U mně vítězí tabulovka a čísla :) Krásný večer! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tak to jsem zvědavá, letos bude asi spoustu černé!:-D

      Vymazat
  3. Adam mi kouká přes rameno a dí: dost dobrý! Musím, jen souhlasit, Šárko!
    Mám prý koupit nový Centropen :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, jestli bude Adam zdobit, tak chci vidět!!!:-D

      Vymazat
  4. Priznávam, že použiť čiernu na kraslice je naozaj nezvyčajné, ale prečo nie? Tie z tretieho obrázku sa mi celkom pozdávajú a tie z posledného som videla na slovenskom Sashe a hneď mi padli do oka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, teda, fotky ze Slovenska se toulají takhle světem!:-) Asi záleží na celkovém dojmu, aby černá nebyla mimo mísu;-)

      Vymazat
  5. Ahoj Šári, já do černé jdu:-)A projížděla jsem si tvoje starší velikonoční příspěvky a narazila na písničku od Underworld a to jsi mi udělala radost, už dlouho jsem je neslyšela!!! Tak krásný slunný den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jůů, to bude letos černé inspirace, těším se na Tvé podání!;-) Tahle je tááák pozitivní, že? A stará, ale miluju ji:-). Pěkný večer

      Vymazat
  6. Šárka presne ten prvý obrázok mám uložený v inšpiráciách z internetu. Sú krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, budeš letos také na Velikonoce černá?:-) Ty umíš ať už vybereš jakoukoliv barvu;-)

      Vymazat
    2. Šárka musím povedať, že som sa čiernym vajíčkam bránila, ale po vzhliadnutí prvého obrázku som sa zamilovala a už na nich pracujem. Zohnať biele vajíčka v obchode je problém, ale zohnala som náhradu. Veľmi sa mi páčia a maľovať ich je zábava. Andrea

      Vymazat
    3. Andrejko, čera jsem koutkem oka nakoukla a můsím pořádně, krásně jsi tvořila!!!:-)

      Vymazat
  7. ŠÁRI, TVÁ ČERNÁ INSPIRACE JE OPRAVDU MOC PĚKNÁ A POVEDENÁ.
    JÁ UŽ TAKÉ VELIKONOČNĚ ZDOBÍM.
    VAJÍČKO MÁM V KAŽDÉM KOUTKU.
    MĚJ SE PĚKNĚ A UŽÍVEJ SKORO JARO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko jsem ráda, že výběr inspiroval. Já zatím dekorovala zlehka, ale uteče to a budu muset přidat:-D! Měj se fajn

      Vymazat
  8. Víš, milá Sharko, že je opravdu osvěžující a originální přijít si sem pro černobílou elegantní inspiraci? V té záplavě divokých velikonočních nápadů hýřících nekonečným množstvím barev a sádrových kuřat působíš jako zjevení (díkybohu za to). ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vivi, to je milé:-). Na černé netrvám i když na ní teď ulítávám, ale velikonoční kýče u mě taky neobstojí;-). Děkuji, že jsi se zastavila, krásný předjarní čas

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.