Velikonoční deko Vol. 2

Tak tu pro vás mám další naše velikonoční deko, jak jsem slíbila. Zjistila jsem, že celkový pohled asi opravdu fotit neumím, takže malé foto s malým přesunem černého stolku tentokrát až nakonec...


Hlavním doplňkem marocké inspirace mělo být tohle zrcadlo, které mělo viset nad pohovkou. Jenže tam mám přitlučený krátký háček, takže smůla:-(.


K tomuhle stylu patří neodmyslitelně ručně zdobené tácy s různými ornamenty, které můžou sloužit na čaj a kávu nebo na nejrůznější dekorace. Krásné doplňky naleznete také u Tine K Home nebo Day Home.


Vajíčko jsem loni malovala fixou pro první vydání Bohemia Living, Bílé umělé kamínky jsou zbytky ze samotvrdnoucí hmoty;-).


Tento rok na mě také zbyly černobílí motýlci, jupí!!! Důvod můžete vidět v zrcadle, to nic neutají:-).


Motýli u mě vůbec na jaře vedou! Já jsem vajíčka jsem uložila do malé tepané mističky Madam Stoltz a dozdobila peříčky. Moje nejjednodušší a nejoblíbenější deko!


Tahle je má njoblíbenější:-). Malá kropenatá vajíčka jsou koupená, velká postříjaná štětcem s černou barvou...


Kéž by tohle kvetlo už i venku! První kvítka jsou vidět doma až po čtrnácti dnech, takže jsem se také načekala...


Pokud se vám doplňky a dekorace s nádechem orientu líbí, budu pokračovat;-).

Doufám, že se ještě uvidíme, ale přes to hodně síly, zima to jednou musí vzdát a bude... Léto?:-D 
Veselé Velikonoce!

26 komentářů

  1. Nádech orientu se mi moc líbí! Takže prosím pokračování :-) A taky očekávám po zimě rovnou léto. Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Šári, krása, .......
    nádherné fotky, přímo do časopisu .....
    .......ta s miskou od MS a vajíčky je ale ze všech nejkrásnější ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, teda děkuji:-* I ta je můj favorit. A dnes posílám;-)

      Vymazat
  3. Ja ti neviem, ale to zrkadlo na stolku tam pasuje ako riť na šerbel, pardon za žargón :)) Looove pre fixou maľované vajíčko aj tie postriekané,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahááá Renčo, krásně jsi to napsala a potěšila jsi mě:-D! Moc díky za podporu:-*

      Vymazat
  4. Překrásná inspirace, milá Šárko.
    A pokračuj, pokračuj ;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Šárka nádherné dekorácie. Všetko je presne na takom mieste ako to má byť. Ty si dokonalá. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych klidně brala hned to léto ;) abysme zase rychle dohnali ten sluníčkový deficit.

    Jinak nádherně nadekorované.
    U mě pořád vítězí to černobílé vajíčko z loňského roku, je krásný, co dokážeš s obyčejnou fixou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko bude, jen si nejsem jistá, kdy:-(. Děkuji, těší mě, že se líbí;-). Zdravím moc a těším se zase na setkání!!!

      Vymazat
  7. ČB motýlci jsou prostě krásní, celkově skvělá inspirace.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, Šári! Parádní zrcadlo, a to vejce, super! Jsem docela zvědavá, jestli Adam vezme do ruky fixu :o)
    Krásné Velikonoce, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahpoj Heli, Velikonoce jsem proležela, musím to jít k vám alespoň zpětně okouknout!;-)

      Vymazat
  9. Nádherné inspirace, Šári. Jako vždy. I přes zimní a už poněkud otravné počasí přeji krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ahoooj, ráda Tě vidím a děkuji i za návštěvu. Též pohodové jarní dny

      Vymazat
  10. Very nice.
    you have a lovely blog!
    Have a nice day..
    Hug

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello and welcome! I'm very happy to see you, I love your blog:-). Thank you for your comment

      Vymazat
  11. ŠÁRI, KRÁSNÉ VELIKONOČNÍ DEKO.
    MOC PĚKNĚ NAZDOBENO.
    U NÁS OD RÁNA SNĚŽÍ. VŠUDE JE BÍLO.
    PŘEJI POHODIČKOVÉ A PŘÍJEMNÉ PROŽITÍ VELIKONOČNÍCH SVÁTKŮ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, moc Tě zdravím, doufám, že jste si vše užili a máš se fajn! Ať se daří a děkuji za návštěvu:-*

      Vymazat
  12. Opět na jedničku. Moc krásné fotky. Všimla jsem si, že jste se ptala na jednu utěrku myslím, že na tuto http://www.hm.com/at/product/05172?article=05172-B . Jěště k ní jsou do série polštářky http://www.hm.com/at/product/04991?article=04991-B , http://www.hm.com/at/product/04665?article=04665-B .... vše i v krásné růžové neonové.... tak hezký den Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko zdravím a děkuji za postřeh, že mě to nenapadlo hned!:-) Mějte se fajn

      Vymazat
  13. Téda :-o, čistá nádhera Šárko, to mě tak hladí na duši! Moc se Ti nadekorování a vyfocení povedlo, vše je zas o level výš, jak to děláš? ;) Opravdu tu žasnu. Nový vzhled z oblíbené a fakt povedené fotky chválím, má šmrnc. Jsem už vážně závyslák. Jakmile je mi u nás doma ouzko, jdu "k Tobě" a hned se uklidním ;). Pa a krásný víkend, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, kdybys věděla, jak jsem věčně nespokojená a to nemluvím o nepokračující rekonstrukci:-(. Ale moc děkuju, těší mě to fakt a je fajn vědět, že to není jen zábava pro mě;-). Měj se fajn a těším se na Tvoje!!!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.