SOS, hledá se bílý marocký puf!

Pomóóóc, zamilovala jsem se! Do nádherného bílého marockého pufu! Moc se mi líbí interiéry s orientálním nádechem, poslední dobou čím dál víc. Asi bych potřebovala mít doma každou místnost v jiném stylu, jsem holt blíženec a styly ráda mixuji a měním podle nálady, což je někdy docela náročné:-). Nicméně tenhle kousek opravdu vede! Má ho doma třeba Philia, jejíž interiér také prošel spoustou proměn.

Jen nevím kde ho sehnat:-(. U nás se asi vůbec neprodává, proto nevíte prosím třeba o nějakém spolehlivém zahraničním e-shopu???






I když možná zůstane jen u snu... Děkuji za pomoc! 
A přeji vám krásné jaro se sněhem i bez;-).

35 komentářů

  1. A co zkusit nechat si ho vyrobit u calounika nebo u svadleny, co pracuje s kuzi - na oboje mam kontakty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, to by mě tedy nenapadlo! A to by mohl být z eko kůže:-D. Děkuji za tip, nejspíš o tom pohovoříme;-)!

      Vymazat
  2. Šárka, PL to istí, tu sú nejaké zlaté, strieborné, blankytné a levanduľové, skús napísať, či by nevedeli zohnať aj biele:)
    http://marokoart.com/sklep/index.php?main_page=index&cPath=63_37&sort=6d&page=3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky, to nevypadá špatně!:-)

      Vymazat
  3. No čo by som to bola za mrchu, keby som nedala ďalšie linky:)))))))

    http://www.marokostyle.com/index.php?k37,wystroj-wnetrz-w-stylu-maroko-pufy-marokanskie
    http://www.boho-morocco.com/10-moroccan-leather-pouf

    OdpovědětVymazat
  4. Šári a co tohle? :-) http://www.duitang.com/people/mblog/9719680/detail/ já bych si ho zkusila asi sama ušít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tedáá! Já si přišiju maximálně tak po čtvrt roce knoflík:-D. Ale je fakt, že ta kůže nebo koženka je praktický a odolný materiál. Děkuju za tip

      Vymazat
  5. Ešte jeden komentár.... v poslednom linku je aj biely, ta ak budeš objednávať, môžeš rovno aj jeden pre mňa:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No počkej, počkej, teď už je na mě nátlak:-D! Riskla bys to tedy?

      Vymazat
    2. Jani, ten poslední odkaz fakt vypadá výborně, áááách!!!

      Vymazat
    3. Ahoj Šári,zkus ještě NILA.cz,jen nevím jestli budou mít bílý...;-)Katka

      Vymazat
    4. Jo, riskla:)Ale neviem po anglicky....zasa:)

      Vymazat
    5. ježíííš ty z bohho-marocco jsou božííí, já chci taky jeden, za ty prachy se to snad ani nevyplatí šít :-D

      Vymazat
    6. Holky z ciziny opravdu nevyjdou tak špatně! Teď jsem si tedy dělala radost hodně, když chvíli počkám, můžem se domluvit;-)

      Vymazat
  6. jestli se dobre pamatuji, tak ho meli tady: http://soukshop.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam krásné věci, díky za tip:-)

      Vymazat
  7. Šárko, moc pěkné! A docela Ti tu Tvoji vlastnost závidím, já zase změny v interiéru nemám moc ráda. Když se mi něco líbí a cítím se v tom dobře, vydrží mi to na dlouho. A všechny pokoje nejlépe v jednom stylu. Ale myslím, že kdybys zadala poptávku, určitě by Ti ho někdo ušil přesně podle Tvých představ. Šikovných českých ručiček máme hodně :-) Tak good luck!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro já někdy můžu závidět Tobě, někdy je ta moje povaha k zbláznění, keště, že mě můj drahý usměrňuje a dá na kvaliu a klasiku a já si pak měním to okolo;-). Zlaté české ručičky bych moc ráda podporovala, jeden nebo dva kusy by se ale asi moc nevyplatily. Ale něco většího by se vymyslet třeba i dalo!;-)

      Vymazat
  8. WOW, takových linků :-)...Já ho mám taky stále už asi rok mezi produkty "must have" stejně jako dalších milionvěcí, který asi stejně nikdy nedopadnou, rozhodně ne, dokud bydlím kde bydlím :-)...každopádně jsem taky na netunarazila na spoustu linků, takže jde spíš o to najít nějaký kvalitní...a pak jsem taky přemýšlela o tom ho ušít, nebo spíš nechat ušít, určitě to pro čalouníka nemůže být velká dřina... Já jsem narazila na Etsy, kterému jsem poslední dobou úplně propadla, na pufy přímo z Maroka, ani nejsou drahé, tak mrkni :-)!
    http://www.etsy.com/listing/125170438/set-of-2-moroccan-designer-luxury?ref=sr_gallery_9&ga_search_type=all&ga_includes%5B0%5D=tags&ga_ref=related&ga_page=1&ga_search_query=moroccan+pouf&ga_facet=moroccan+pouf&ga_view_type=gallery&show_panel=true

    jinak tenhle styl je prostě naprosto úúúchvatnej :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo koukám,že to je cena za dva, takže taky v poho, jen poštovné je dražší, ale dkuju také za tip;-). Asi se tomuhle stylu budu ještě věnovat, navíc jsem teď vybrala kosky víc do orientu z nové kolekce od Madam Stoltz:-). Co svatba, kdy budééé????:-D Mnoho pozdravů k velkému jezeru:-*

      Vymazat
    2. Wooow tak to už se moc těším na nové kousky!!! Bohužel já bych ho stejně neměla kam dát v těch našich 36 m2 :-(...a navíc by mi k ničemu neladil... Mě by se tento styl nejvíc líbil na terase - nízké sezení, orientální stolek a polšáře, pár marockých luceren...no, tam by se to snad ještě vešlo, jen můj skoromanža by mě už asi vydědil :-D
      Svatba přesně za 3 měsíce, no už se nám to krátí a mě přijde že nic nemáme :-D... Tak snad je to opravdu jen zdání :-)...doufám, že se někdy dokopu napsat ti toho maila :-*

      Vymazat
  9. Mmmmhm, Šári, to se vůbec nedivím, že nutně sháníš ;). Brala bych ho taky všema deseti, stejně jako spoustu jiných milion věcí - alespoň mě nějak poslední dobou připadá, že se ten můj pomyslný wishlist dostal už do nadstandartních rozměrů :D. Mám to stejné jako Ty, ač nejsem blíženec, ale zase beran, a ten si jde za vším dost tvrdošíjně, takže se ze mě bude muset stát asi brzy zázrakem milionářka, jinak nevím, jak to se sebou zvládnu :)). Alespoň se ráda kochám vysněnými kousky u ostatních, tak Ti přeju nakonec snadnou a rychlou cestu k tomuhle neodolatelnému kousku, na boho to vypadá hodně nadějně, a já se pak budu těšit na fota ;).
    Pa a krásný den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem si říkala, hledám sponzora mého wishlistu na pinterestu, když mi vše koupí, pošlu mu zpět fotky!:-D A btw Tobě ještě dlužím jednu:-*. Puf má zase jiný styl, ale zase je to moc zajímavý kousek, viď? Ať se také přání plní, krásný víkend:-*

      Vymazat
  10. Šári zkus NILA.CZ,jen nevím jestli mají bílý,papa Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko díky, vůbec neznám!

      Vymazat
    2. Jak je to možný? :-) Tady někdo nečte BL :-))) (č. 1/2013 strana 23)

      Vymazat
    3. Ajóóóóó! Jak to není bílé, tak to můj mozek nepropojí dohromady!:-D

      Vymazat
  11. Ahoj pani, myslim, ze Te potesim (aspon doufam). Shodou nahod mi muj puff prisel vcera postou:) Nasla jsem super anglicky obchod, kde jsem si ho objednala a velikanska spokojenost. http://www.bohemiadesign.co.uk/moroccan-pouffes-b45 maji vsechny barvy ...objednala jsem si tu druhou jakost a kdyz prisel, tak jsem hledala tu vadu ...a nenasla:) Navic kdyz se zapises k odberu jejich novinek emailem, tak dostanes 10% slevu...cele to trvalo asi tyden...naprosta spokojenost.
    Zdravi, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ahoooj,
      žiješ ještě?:-) Ale nejspíš jo, když si děláš takhle krásné radosti! Koukám, že ceny se různí, tak uvidíme. Musím překonat výčitky, díky moc a měj se krásně!

      Vymazat
    2. Výčitky? Co se týče tak dokonalé věci do tvého domova, slovo "výčitka" bych škrtla ze seznamu. ;-) Naopak bych podtrhla slovo "nutnost", "láska", "radost" - to jsou totiž slova, která mě při pohledu na tenhle bílý "pufík" napadla. ;-)
      PS: Sharinko, moc se těším na článek o českém bydlení, který chystáš nebo tedy o kterém zatím přemýšlíš.
      Tvůj blog je takové něžné, elegantně originální zjevení na blogové scéně a je mi tu moc, moc dobře.
      Vivi

      Vymazat
    3. No joo, já vím. Výčitky vyměním za trpělivost a správné načasování;-). Děkuji za odvahu a milou přízeň:-*

      Vymazat
  12. ...a jeste jednou naposled....ted se mi konecne objevilo, ze se komentar odeslal a ceka na schvaleni...tak prosim te az/jestli tam uvidis to hafo stejnych komentaru ode mne ke schvaleni, tak si vyber jen jeden a tyto ostatni ignoruj:))) Papa Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárko, teď jsi se přesně trefila do černého!!! :-) Vzhledem ke svému původu mám přímo nutnou potřebu do svého domova zahrnovat orientální prvky a marocké taburety jsou nedínou součástí. Po tom bílém také prahnu již nějakou dobu a právě přemýšlím, že si ho z druhé domoviny nějak přivezu :-) Jsem nadšená, že se ti také tak líbí a moc se těším na tvůj domov laděný do krásného orientálního stylu, jupí :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sandři,
      těší mě, že jsem Tě oslovila a že jsi se zastavila. Zrovna jsem o tom uvažovala, když by si někdo z dovolené vezl letadlem třeba puf, muselo by ho to vyjít na šílené prachy! Noo, odborník rozhodně nejsem a přizpůsobila jsem si to do černobílé, tak uvidíme;-). Měj se krásně

      Vymazat
  14. prodává se na nila.cz!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.