Smetanový víkend

Musím se přiznat, že mě okouzlila smetanová barva a to především v šatníku! Víkend byl pro mě pracovní završený několika vysněnými odměnami. Protože jsem nestihla ani uklidit, alespoň jsem vyfotila pár malých detailů...

  1. smetanové růžičky - ze supermarketu pro potěšení, proč ne?;-)
  2. smetanová kabelka se zlatými cvoky River Island - to jsem opravdu zhřešila
  3. bílé volně stojící zrcadlo - i když prý budu mít ve skříni, stejně jsem o něm snila
  4. krém na ruce Natura Siberica - přírodní biokosmetika až z Ruska, kterou jsem musela vyzkoušet
  5. smetanové gumové voňavé balerínky Melissa - nakonec vyhrály tyhle a Asos mi konečně poslal správnou velikost (jsou vyrobeny ze 100% zdravotně nezávadné recyklovatelné složky a doufám, že budou i pohodlné, jsem zvědavá:-))
  6. smetanový blejzr (visí v šatníku) - několikrát jsem si ho s výčitkami nekoupila, až mi udělal radost můj drahý:-*


Příště toho bude vidět víc, slibuju... Hýčkejte se a odměňujte se také, zasloužíte si to;-)!
Krásný večer,

22 komentářů

  1. Šárko, to je nádhera! Jak jsi spokojená s Natura Siberica? Zrovna ten krém na ruce jsem zkoušela v Norimberku na veletrhu na jejich mega stánku :-)Balerínky jsou úžasný! A taky jsem hřešila béžovou košilovou šatovkou Gant, šatičkami Tommy Hilfiger, zelený šátek na krk a na botičky se teprve chystám :-) Odměňování se mi jde :-) Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda Baru, to joo, ale tak to má být!:-) Krém jsem si zrovna dnes vzala do práce a ještě jsem neotevřela, takže zatím vyzkouším;-). Dobrou noc

      Vymazat
  2. Šárka, pribudli Ti nádherné kúsky. Všetko je krásne zladené a nafotené. Ružičky sú v tejto farbe veľmi elegantné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni děkuju, dokonce mi ani nevadí, že nejsou bílé:-D!
      Posílám pozdravy

      Vymazat
  3. hmmm, ty balerinky jsou kouzelne! smetanova je moc prijemna, neboli z ni oci, anrozdil od ciste bile ,) krem ma krasne baleni, na to mne tyhle veci vzdycky dostanou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj,
      krásné obaly, to je moje nemoc z povolání! Se smetanovou je to jak píšeš a naivně si taky myslím, že nebude tolik špinavá:-). Díky za zastavení se, mějte se fajn

      Vymazat
  4. Šárko, moc se mi líbí smetanové gumové voňavé balerínky Melissa... ty bych chtěla!!! A ještě by se mi líbil černobílý kalendář, který máš na eshopu. Udělám si radost :-). Pa, pa Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni zjistila jsem, že se prodávají i přes net i u nás. Stav se kdykoliv;-)
      Měj se hezky

      Vymazat
  5. Taká smotana, nie je zlá. Mne padli do oka balerínky, takýto Hepburnovský štýl mám rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi Reni, no to by mně nenapadlo, ale ráda se ztotožním!;-)

      Vymazat
  6. Souhlasím s většínou .. Balerínky jsou vážně parádní.
    Kéž by jim už přálo počasí, nosívám je ráda.
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eki ahoooj! Přesně tak, bohužel si asi ještě chvíli počkám:-/.
      Zdravím moc!

      Vymazat
  7. Šári, moc krásné "smetanové radosti" jsi si udělala .... ty balerínky jsou úžasné !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, vyčekala jsem si je na dvakrát, snad nebudou tlačit;-)

      Vymazat
  8. Miluji hýčkání, tvůj článek mi padl do noty! Dnešní odpoledne se nesnažím o nic jiného u sebě něž o pohodu a hýčkání:) Moc se mi Šárko líbí tvůj výběr odměn :D Super trefa od všeho kousek!
    papa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladěnko ahooj, to je moc dobře! To mě těší, ráda jsem Tě tu viděla:-*

      Vymazat
  9. Juj Šári to je ale nádhera!!! Krásné, sladěné a vše maximálně praktické ;-) a květiny, to je nezbytná součást, užívej zasloužíš si to! :-* mnoho pozdravů!!! R.
    p.s. krásný nový panel, moc se mi líbí! pa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu výčitky hodit za hlavu a udělat si radost se někdy musí za tu dřinu, viď?;-) Taková rychlovka, ale děkuju:-*

      Vymazat
  10. No to je ale nádherně naladěný příspěvek, smetanová, to je taky moje barva :o)
    Měj hezký den, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Smetanová je radost pro oko, hlavně jí to sluší na tvých fotkách. Balerínky jsou skvělé, elegantní a přitom určitě moc pohodlné. Jedinou nevýhodu smetanové barvy spatřuji v tom, že u jejího jména dostávám hlad - ale já to letos vybojuju, fakt .)

    OdpovědětVymazat
  12. No teda Renčo, tak to mě nenapadlo a to jsem mlsná jako kočka, tak asi proto ta smetana!:-D Děkuju za zastávku, fajn víkend.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.