Mádara na e-shopu

Mám slabost nejen pro bytové doplňky, ale také pro módu a kosmetiku ideálně přírodní a v designových obalech. Poslední dobou se ze mně stal proto takový pokusný králík a vyzkoušela jsem spoustu produktů, abych vybrala to nejlepší nejen pro sebe, ale také pro vás...

Co se týče kvalitní péče o pleť, zvítězila u mě jednoznačně Mádara, jejíž ucelenou řadu můžete nově zakoupit na e-shopu Ma Maison Blanche ZDE!:-)



Slovo Mádara znamená v překladu svízel přítula, což je křehká a voňavá rostlina, která se na vás chytá, když procházíte letní loukou. A přesně taková je i nová biokosmetika pocházející z Lotyšska. Její přírodní složení garantuje celosvětový certifkát Ecocert. Na každém balení naleznete procentuální podíl všech složek přírodního a BIO původu. Neobsahuje chemické přísady, které mohou škodit tělu (i konzervanty jsou vyrobeny z přírodních enzymů).  

Všimněte si, že každý produkt má na sobě jiný tvar rostlinky:-)!

Za krásným obalem se skrývá lehounké složení bez chemie vhodné i pro velmi citlivou pleť. Pro srovnání, k Vánocům jsem dostala sadu luxusní kosmetiky Shiseido. 90% věhlasných značek a světových návrhářů složení v biokvalitě ještě zdaleka neklade na první místo. Zatímco tonikum od Mádary obsahuje pouze vodu, alkohol a výtažky z bylin, v toniku od Shiseida se to chemickými sloučeninami jenom hemží...


Já jsem si vybrala tři základní produkty pro mastnou a smíšenou pleť (zas tak hrozné to nebude, ale hydratovat a zároveň nemastit je potřeba pořád:-)) - čistící pěnu na smytí make-upu, čistící tonikum na dočištění a tonizaci pleti a hydratační gel místo klasického krému, který je absolutně nemastný a okamžitě se vstřebá, tohle ocením hlavně v létě. Pěnu můžete nahradit čistícím mlékem a gel lehkým fluidem nebo krémem. Tahle silná trojka opravdu funguje a jsem ráda, že jsem po spoustě chybování nakonec našla to pravé;-)!

Na oficiální web Mádary se podíváte kliknutím na obrázek


Mádarou rozhodně budoucí nabídka nekončí!:-) Více o biokosmetice zase příště...

Nezapomeňte na jarní giveaway, která končí v pátek 22. 3.!

Mějte se moc fajn,



16 komentářů

  1. Vypadá lákavě-musím juknout-jako kosmetička bych si to neodpustila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, Ty jsi kosmetička? no jé, to nevííím!:-)

      Vymazat
  2. ahoj šárka.ďakujem za tip na biokozmetiku, určite ma zaujala.idem si počítať o nej niečo bližšie.Pekný večer, jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jazmínno já děkuji za návštěvu, pěkný "jarní" den;-)

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, vypadá to nádherně, hned to jdu "omrknout" ...... chtěla jsem se zeptat jak to vypadá s Madam Stoltz ???? Už dorazila ???? To víš, nemůžu se dočkat, dneska už jsem ten zásobník na dopisy zahlédla v BR ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Marki, zítra má konečně přijít, takže večer, nejpozději ve čtvrtek by mělo být na e-shopu;-)! Trvalo jim to, viď?:-(

      Vymazat
    2. Šári, pokud tam bude, tak to čekání za to stálo ....pa,pa Marki

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko, tak ať se s prodejem daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, dělají i šampony? Jsem věčný hledač toho správného šamponu, zatím jsem 100% nenašla, pokud bys měla, ráda kouknu :-)

      Vymazat
    2. Báro dělají, do budoucna bych jetaké ráda měla na e-shopu;-). Teď jsem hodně zkoušela kosmetiku Santé, má zvláštní takový bahenní ocásek u všech produktů co se vůně týče, jinak z vlasů mi teče opravdu černá kaše, takže funguje:-). Teď jsem objednala vlasovku Natura Siberica, takže zkouším;-). A má zase Haushka laky na nehty?:-)

      Vymazat
  5. To jste mi udělala velkou radost, Mádaru používám už nějaký ten rok a konečně bude na obchodu, ze kterého si ji budu moct bez problému objednat - to je perfektní! Vždycky, když se Mádaru objednávala na jiných obchodech, tak měli problém mi ji dodat, nebo na mou objednávku zapomněli a tak... jakmile doberu hydratační krém a čistící pěnu (obojí je skvělé), tak hned u Vás objednávám.

    Jinak mi nejdříve ta kosmetika přišla hodně drahá, ale když jsem si pak spočítala, kolik tam toho krému je a jak dlouho vydrží, tak nakonec vychází dost dobře. Mají dobré nádobky, které ten krém umožní dobrat do posledního kousíčku. Jen se trochu hůř poznává, kolik ho ještě v nádobce zbývá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to mě těší! Máme vše na e-shopu skladem;-). Já jsem kosmetiky vyzkoušela spoustu a většinou jsem úplně s tou nejlevnější neuspěla. Naučila jsem se na sobě nešetřit a vybrat si raději kvalitní produkt, což Mádara také věřím, že je:-). Děkuji za názor, krásné jarní dny

      Vymazat
  6. První BIO vlaštovky !! Díky za tip, Šárko, jdu to "prolistovat" :-)
    Krásný jarní den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anýzovko první a doufám, že ne poslední!;-)
      I Tobě hezké jaro, paa

      Vymazat
  7. Obľubujem takéto produkty ...asi budem musieť vyskúšať.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.