Kam s velikonočními vajíčky?

Pokud jste už stihli velikonoční vajíčka originálně nazdobit, mám pro vás pár tipů, jak je zajímavě naaranžovat ať už pro koledníky nebo jako dekoraci na stůl či komodu;-)

Můžete je...
 
...místo do ošatky položit na zajímavou keramickou mísu...

...do staré dřevěné bedýnky...

...do hranatého proutěného koše...

...do velké skleněné vázy, nádoby nebo zavařovací sklenice... 

...pod drátěný či skleněná poklop...

...do malé originální mističky.. 

...do hrnků na čokoládu... 

...do ptačího hnízda umotaného ze sena... 

...zakomponovat na jarní věnec na dveře... 

...zavěsit na kroucené větvičky vrby... 

...položit na vyklíčené obilí... 

...do kalíšků na vajíčka... 

 ...nebo do keramického či papírového zásobníku na vajíčka...

Všechnu inspiraci s odkazy na web najdete u mě na Pinterestu ZDE


Jestli se chcete podívat na mé loňské a další velikonoční tvoření, klikněte na obrázek;-).

Pohodové úterý,

13 komentářů

  1. Šárko, Tvoje kraslice se mi líbí nejvíce! Moc pěkně naaranžováno. Já velikonoce moc neprožívám, navíc letos asi ani nebudeme doma, ale něco málo udělat musím. Dneska jedu pro bílá vajíčka a hurá do toho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, teda díky:-). Já se přiznám taky ne, není čas, spíš si to ráda doma jarně vyzdobím;-). Pěkný den

      Vymazat
  2. Šárko, Bára má pravdu! Tvá jsou nejhezčí. Moc se mi líbí černá přepravka na vajíčka. Jdu se ještě kochat. Hezký večer! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni já se červenám... Nemáš doma podobnou?:-D

      Vymazat
  3. Šárko,
    zatím jsme s mylým princem stihli napéct perníčky.
    Také vyrobit zápichy do květináčů a namalovat pár vajíček ze čtvrtek.
    Ještě plánujeme vyrobit jedno velké sádrové do chodby .. a ani jedno z toho výše vyjmenovaného nebude zdaleka tak vyladěné a elegantní, spíše "kýčjakostehno". A víš, co je na tom to nejvíc nejlepší? Že mi to vůůůůbec nevadí, protože se to líbí jemu !
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá El, dovolím si Ti oponovat. Potomek tak osvícených rodičů co se vkusu týče musí na každé vajíčko přenést malé umělecké dílo i když hýří všemi barvami!:-D

      Vymazat
  4. Šárka, už dávno som neprehliadala Pinterest, akosi popri pracovnom nápore na konci marca nie je čas. Preto Ti ďakujem za výber tak nádherných inšpirácií. Jedna krajšia ako druhá. Ak stihnem určite niečo využijem. Je to nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej Pinterest používám hlavně z mobilu, což je děs běs, ale zase ve volné chvilce třeba při čekání kdykoliv se můžu inspirovat a inspirovat;-)

      Vymazat
  5. Parádní inspirace, Šárko!
    Jen to jarní počasí nějak chybí, pokusila jsem se poklidit a trochu nazdobit terasu, málem jsem umrzla :o)
    Hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, jsem zvědavá, kdy to skončí:-(. Přesto přeji pohodové dny

      Vymazat
  6. Skleněná dóza u mě vede, vypadá to moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná inspirace, i na Pinterestu, nejvíc se mi zamlouvá velká skleněná dóza s pírky a taky skleněný poklop. U nás zatím kraslice vysí na mandlové větevce v květu, hlavu plnou nápadů, času málo, jsem zvědavá co v pondělí "najdu" na stole :-)
    Krásné velikonoční svátky, Šárko!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.