Jaro u nás doma

O víkendu jsem zabalila u nás doma všechno, co by mi připomínalo zimu. Tedy až na sněhule, péřovou bundu a teploměr, který v noci ukazoval -10 °C, asi je budu ještě potřebovat!

I když jsem měla spoustu nápadů a plánovala Velikonoce zlatočerné, nakonec jsem neodolala vůni orientu a novému zboží od Madam Stotz, které v pátek dorazilo, takže velikonoční výzdoba bude letos trochu mimo tradice:-)...


Musím se přiznat, že ačkoliv jsem vše pečlivě nadekorovala, uklidila a nafotila, asi jsem byla při focení duchem nepřítomna. Když jsem se totiž v počítači s odstupem podívala na výsledek, usoudila jsem, že celkový pohled je opravdu nepoužitelný:-(.


Takže prozatím jen první část s několika detaily a ručně zdobenými doplňky až z daleké Indie...


Moje pojetí orientu je samozřejmě černobílé:-). Navíc různé struktury a ornamenty dle mého nejlépe doplní čistě bílá a jednoduché linie...

Nová Madam Stoltz ZDE

Ten bílý pufík si pod stolem představuju;-). Díky za všechny tipy na něj!
Klidný nedělní večer, pokračování příště...:-)

27 komentářů

  1. Krásne čisté, Šárka! Mne sa páči aj druhá strana orientu - tá do zlata:)
    S pufom so mnou určite počítaj, poštovné bude lacnejšie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, podob je opravdu mnoho a těch barev...;-). Tak jo, vydrž na mě, promyslím to a ozvu se, ju?:-*

      Vymazat
  2. I see cushion cover from Broste Copenhagen - beautiful! Everything looks amazing!
    Have a nice evening!
    Kasia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katarzyna welcome! Broste is from my favorite products;-). Thank you so much

      Vymazat
  3. Šárko, máš to překrásné! Svícen na čajovou svíčku s motýlem je kouzelný, dá se u Tebe koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo děkuji, musela jsem to opravdu osekat:-/. Ano, svícínek je z novinek od Madam, tenhle s motýlkem se mi líbí nejvíc;-), Děkuji za návštěvu, měj hezký večer

      Vymazat
  4. to je nadherny!! velikonocni a pritom uzasne elegantni!tleskam:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Sarka, krasne,ciste, nezne. Co viac dodat. Pekne si nazdobila a uz sa tesim na buduce fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej, jak jsem se narozčilovala, ale děkuji, příště zase pár detailů;-).

      Vymazat
  6. Šári, to je nádhera!!! Madam je prostě skvělá, ale ty jsi nejlepší! - dekorace jako z katalogu:) Taky uvažuji o stříbrné.... krásné dny přeji pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to mě těší, že se líbí a to jsem měla minimalistické plány!:-D Ke stříbné jsem se zase nakonec vrátila také. I Tobě, je to dlouhé, viď?

      Vymazat
  7. Šárko nie si sama, ja som dnes tiež duchom neprítomná a doslova vyplutá. Ale aj tak si urobila pekné fotky, mňa dostal ten kontrast dekorácií a dreveného stola. Už sa teším na ďalšiu várku fotiek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Redi děkuju, škoda, že se nepovedl větší výřez:-(.

      Vymazat
  8. Ahoj Shari!!!
    Máš to moc hezoučké se svítícím motýlkem!!
    Těším se na příště!!
    hezký nový týden
    (snad nezmrznu)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahóóój Jaruško, svícen s motýlkem u mě vede, musela jsem ho použít víckrát;-). Mnoho pozdravů, jednou už to musí polevit!!:-D

      Vymazat
  9. Všechno se mi to moc líbí ... jen bych tu a tam přisypala lentilky pro zabarvení.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri dík, nojo, já vím, jsem nenapravitelně monochromatická, ale občas i lentilku můžu;-)

      Vymazat
  10. Šári, nádhera ...... tvé dekorace a fotky v "detailu" jsou moc krásné ..... už se těším na další ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuji, musím to dát do kupy;-)

      Vymazat
  11. Tak to je vážně nádhera!! takovouhle dekoraci miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie vítej, to mě těší, díky!:-)

      Vymazat
  12. Velmi elegantní, Šárko!
    Přeju hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.