Přebaly na knížky

Také máte rádi hezké přebaly knížek? V otevřených knihovnách vyniknou nejlépe. Hřbety knížek také vypadají hezky srovnané podle barev. Pokud není co vystavovat, knížku nemusíte hned schovat, ale zabalit! Do jednoduchého bílého papíru, zajímavého balicího nebo třeba těhle roztomilých obalů, které jsem využila i do naší knihovny. Stačí na ně ještě vytisknout bílé štítky s černými názvy knížek a už nemusím nic schovávat;-)


Obaly jsou novinkou na e-shopu značky dot design. Jsou vytištěny na křídovém papíru, takže původní přebal knížky neprosvítá a chce to trošku trpělivosti, aby se papír nepřehnul tam, kde nemá.

Obaly na knížky naleznete ZDE

Mějte báječný


Paa

PS: Zkušené bloggerky, prosím prosím nevíte, jak smazat staré štítky??? Potřebuju je vyčistit a vůbec se mi nedaří přijít na to, jak:-(. Moc díky!

20 komentářů

  1. Ahoj Šárko! Holt máš vkus, to nelze popřít :-) Moc pěkné přebaly. Taky jsem kdysi balila knihy, ale jen do bílého papíru. Jenže jak pořád kupuji nové a nové, přestalo mě to bavit, tak jsem knihovnu zavřela bílými dvířky. Ale třeba na nočním stolku si něco takového dovedu představit! Zkušená bloggerka rozhodně nejsem, s hromadným mazáním štítků tedy neporadím, já je mazala vždy u jednotlivývh příšpěvků :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru já jen balila a fotila:-). Jo to znám, ideální je proto knihovna otevřená i zavřená! Hezký večer

      Vymazat
  2. Šárko mám..., ty černobílé obaly jsou moc krásné. Je to výborný nápad, jak na potrhané obaly, kterých mám v naší knihovně mnoho. Opět krásné a vkusné... Měj fajn víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko děkuji, je to i taková dekorace do barvy. Moc se mi hodí, ale všechny knihy se mi znova už obalovat nechtějí už si asi budu muset kupovat jenom hezké knížky:-D. Pěkný víkend i Tobě

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, nejdřív musím pochválit, je to úžasný nápad a vypadá to skvěle!!! Jsi šikovná a vymyslela jsi dobrou novinku do eshopu! A k štítkům: zkus přes Rozvržení - tam máš Štítky - dej upravit - ukáže se ti tabulka Konfigurovat popisky - vyber možnost Vybrané štítky - dej upravit a objeví se ti všechny tvoje štítky a odklikneš ty, které nechceš a neměly by se zobrazit. Ale jestli se úplně vymažou to nevím, zkus to. Tak se měj krásně a pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      není můj, tyhle drobné radosti tvoří má kamarádka a já jí jenom nutím je dělat černobílé:-D.
      Tohle zvládám, ale chtěla bych je odstanit úplně, ve starém rozhraní to myslím šlo, ale teď ani ťuk:-(

      Vymazat
  4. Opět nádherně naaranžováno. Já teď mám nějakou "tvůrčí" krizi :D. Mám teď spoustu krásných papírů, tak asi využiji tvého nápadu a knížky obleču do kabátků! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:-). Tak to se těším, fantazii se meze nekladou!

      Vymazat
  5. Šári, krása .... taky se na to chystám, už mám i vymyšleno jak, jen toho času je nějak málo ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, já kdysi přebalila ve stylu vintage celou knihovnu. Teď to není ono, ale na nové taky nemám, všude je to stejné!:-D

      Vymazat
  6. Jasně, úplně šílím z různobarevných knížek a hlavně šanonů, já balila zatím do tapety, jsou pevné a šlo to dobře, ale tohle je nádhera, škoda, že už je balíček od Vás na cestě ke mně, jinak bych tohle určitě ještě potřebovala :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Dit, těším se na nový blog! Balíčky od nás nově posílali z depa, které se zajíždí, ale začátkem tádne už určitě dorazí.

      Vymazat
    2. Zítra dorazí, už mi přišla smska, jen pro info, asi není úplně normální objednávat si vánoční ozdoby v lednu, ale já jsem si řekla, že ty příští Vánoce budou precizně připravené, proto začínám už teď a moc se těším na zásilku, jupííí, už zítra za hodinu už dnes:-).

      Vymazat
    3. Uf, tak to jsem ráda. Mé zákaznce přes Vánoce nakupují slepičky a vajíčka, takže se nepodivuji vůbec nad ničím!;-)

      Vymazat
  7. Pretty black and white composition.

    Kisses

    www.durabilite.es

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Šárko, tvoje knihovna je úžasná! Už léta uvažuji, že naše knihy přebalím a knihovna přestane být jako papoušek, ale při množství našich knih je to úkol na léta...
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, tak jedině to rovnání podle barev:-)! Jo, zjistila jsem, že knohovna je jediným hotovým kusem nábytku u nás doma, děs běs!!!

      Vymazat
  9. Ahoj Šárko, taky jsem se rozhodla udělat pořádek ve štítcích. Našla jsem návod, tak jsem si na tebe vzpomněla http://www.tutorholic.com/2012/09/how-to-removedelete-labels-on-new.html

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.