Londýn 2013/2

Také u vás tak šíleně sněží??? Na přání úžasné fotografky Báry vkládám ještě pár střípků z Londýna. Nejspíš mě ale přetrhne, protože jsou zcela amatérsky pořízené z instagramu, u photoshopu už se mi totiž sedět nechce:-P...

Tyhle drobné radosti jsem si přivezla: Nesmrtelnou Marilyn od Andyho Warhola s neonovou tužkou a gumou z Tate Modern, kde najdete obchůdek se spoustou stylových předmětů! Jen ještě musím vymyslet, kam s ní, má totiž trošku atypický formát:-/. Náhrdelník Dorothy Perkins a oční stíny z voňavého krámku s přírodní kosmetikou značky The Body Shop a Pantone zápisníček pro mého drahého kupodivu z Harrods. Víc se mi bohužel do tašky nevešlo...

Neonově růžovou si na jaře nechám líbit;-)

London Eye, Big Ben a Houses of Parliament

Londánská "okurka" v noci

Kontrasty v The British Museum

Egyptské mumie


Budoucí výstava Roye Lichtensteina v Tate

Kdybyste náhodou nevěděli, jak se jmenuju:-)

A na závěr první odhalení další víkendové novinky na e-shopu!;-)
Kdyby vás náhodou zajímal můj instagram s několika blbinkami, najdete ho TADY.

Užijte si víkendovou koulovačku, já už si alespoň doma asi udělám jaro!

2 komentáře

  1. Ahoj Šárko, tedy za úžasnou fotografku se opravdu nepovažuji, i když fakt, že mě poslední dobou oslovují různé firmy s nabídkou, abych pro ně něco nafotila, mě opravdu těší. Přesto DÍKY! Ale že bych Tě chtěla přetrhnout, toho se fakt nemusíš bát :-) Konečně chápu na co ten instagram asi je, jsou to fotky pořízené mobilem a upravené pomocí nějakého jednoduchého filtru, že? Líbí se mi kontrasty v British Museum a náhrdelník! Je super. No a washi pásky to je jasná věc. Užij si krásný víkend a děkuju za příspěvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Báro,
      no tak to se vůbec nendivím, fandím Ti!:-) Instagram je báječný, schová spoustu nedokonalostí a fotkám dodá nahodilost. Na první je ještě doupravená efekty přes jeden prográmek. Naivně jsem si myslela, že si s tím někdo půl dne harje v photoshpu!:-) Měj se krásně, pa u Tebe

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.