Jarní dekorace na e-shopu:-)

Ahoj,
dnes jen malé info s předstihem, že na e-shopu jsou už konečně nové jarní dekorace pro všechny nedočkavce!;-)

Všechny novinky TADY

Krásné zasněžené odpoledne!

9 komentářů

  1. Asi nutně potřebuju zajíčka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny na to, že zajíčky moc nemusím, tak tohohle jsem také potřebovala!:-)

      Vymazat
  2. Šári,už jsem se dnes kochala :) Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Januško, dnes to byl takový velikonoční ježíšek, kochala jsem se též:-)

      Vymazat
  3. Díky za info, Šárko, já určitě něco vymyslím :-) Ta přírodní slepice je úžasná a motýlkové těžítko taky. Krásný víkend, u nás dnes od rána sněží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru květníčky zatím ještě nedorazily, ale mrkni;-)

      Vymazat
  4. Šári, hned se běžím juknout ....... Marki
    PS: Jo, a ještě jsem se chtěla zeptat, jestli se ti povedlo sehnat ten plechový organizér na časopisy od MS ?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Marki, příští týden dorazí Madam Stoltz do ČR a já doufám, že s organizéry;-)! Nejpozději začátkem března by měly být na shopu:-)

      Vymazat
    2. Šári, děkuju ..... budu je netrpělivě vyhlížet .... Marki

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.