"Dovolená" na Ma Maison Blanche

Milí zákazníci,
ve dnech 8. až 12. 2. bude přerušena expedice balíčků z důvodu mé zahraniční cesty. Nové objednávky přijímám nepřetržitě! 

Děkuji vám, že se tomuto termínu přizpůsobíte, kdyby něco, ozvěte se.


Odjíždím bez rozmyslu do města nad Temží (tipy na výlety vítám:-) a budu se muset na pár dní obejít bez druhých bot, kosmetiky ve velkém balení, výběru z oblečení, pinzety, žiletky, deštníku, práce, starostí, internetu (stejně to ale nějak vymyslím, přece mi ho nebudou zakazovat), manžela a vy beze mě:-).

Ale až přijedu, dorazí žhavé novinky od Madam Stoltz a spoustu produktů od Broste následovaných novou jarní kolekcí plnou slepiček, zajíců a motýlků nejen v bílé barvě. A hlavně začneme konečně posílat i na Slovensko!!!

Snad ještě napíšu, zatím paa.


27 komentářů

  1. Šárka už sa teším na novinky, hlavne malý biely porcelánový zajačikovia by ma potešili. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej, letos by měli docupitat;-)! Hezký večer

      Vymazat
  2. No to je skvelá správa, moj sen bol vyslyšaný :) Uži si výlet, nech ti hlavne vyjde dobré počasie a budem sa tešiť na fotky a zážitky z výletu. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, no už to bylo nutné, jinak by mě to Slovenští sousedé neodpustili;-). Děkuju, kéž by bylo trošku tepleji než u nás!

      Vymazat
  3. Šári, jsem tady zase :o) Přeju ti krásný výlet, pozdravuj královnu! Určitě máš vymyšleno, co chceš vidět, já tam byla dvakrát, nejvíc mě asi dostal Westminster Abbey, Tate Modern, Camden, zahrada za kostelem, který je za Covent Garden, a... a ... letěla bych s tebou. Kdyby si chtěla něco speciálního, Terka tam 1/2 roku žila, napiš, třeba bude vědět.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, ty jsi vzorná návštěvnice! Díky za tipy, tohle mi naprosto stačí a potvrdilo, co bych ráda. Byly by krásné i výstavy modelů od Valentina, Impresionisté nebo Roy Lichtenstein, no těším se. Jednou mi to nevyšlo, tak podruhé snad;-)

      Vymazat
  4. Šárko, tak šťastnou cestu! Já vyrážím hned po tobě do Norimberku, tak se těšíííím :-)A těším se na novinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no to budoi pohádkové fotky! Já taky, doufám, že většina dorazí, Vánoce v únoru, sakra:-D

      Vymazat
  5. Šárinko,
    také se moc těším na novinky a na Broste!
    Štastnou cestu posílám spousty pozdravů.Pa pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko bude toho tentokrát více, vybírat bylo tak těžké! Moc děkuju, měj se krásně

      Vymazat
  6. Šári, tak si to moc krásně užij .... "spontánní akce" jsou vždycky nejlepší ..... už se moc těším co pro nás chystáš ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko užij si Londýn! Hned bych jela taky:-)...a obešla bych bez spousty věcí :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já to taky vydržím, jen jsem děsnej praktik a musím mít radši všechno s sebou, pak to samozřejmě nepotřebuju;-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Já si nestěžuju, ale klukům se stýská už teď:-D!

      Vymazat
  9. Šťastnou cestu a moc si to užij!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, užij si krásný výlet a těším se na novinky :) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju, už je netrpělivě vyhlížím!!

      Vymazat
  11. Pohled mezi tvé věcičky (z "příručního zavazadla") mě nadchnul (máš prostě vynikající vkus - ale to už dávno, dávno vím) ;-).Milá Šárko, přeju ti klidnou, ale zároveň inspirativní cestu a brzy se nám vrať (a pak už pořádně rozjeď jarní náladu se slepičkama a zajíčky) ;-). Těším se. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Vivi, Ty jsi milá a hodná, že na mě myslíš, děkuju:-*

      Vymazat
  12. Šárko ať už jsi tady mezi námi zpátky!!! Užij si volno v Londýně a naber tam inspiraci.Budu se těšit!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladí, inspirace bylo spousty, jen se nemůžu dokopat napsat na blog , chjooo:-/

      Vymazat
  13. Sarko a posilas i jinam? Dejme tomu do Svycarska? Jedna verna citatelka by mela zajem :o) Hezky pobyt v Londyne, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo,
      největší problém je s bankami, ale když to překonáme, ráda poělu, klidně napiš!;-)

      Vymazat
    2. Ahojky Sarko,
      mame konto v CZ, tohle problem urcite nebude. Mam dotaz, moc se mi libi ty tribrne dozy od Broste, Artikel-Nr. 14495132, BLANK MIT TEXT 'COFFEE/TEA/SUGAR' A/3 Ø10XH17CM. Na Velikonoce se chystam do Cech. Vim ze ty Broste prodavas, je mozne aby jsi mi ty dozy do te doby objednala (vsechny 3) a pak by me zajimalo kolik by to stalo? Pokud to jde, tak bych se zeptala sestricky, jestli by jsi mi to mohla poslat k ni, tim bychom se vyhnuly procleni... Diky za odpoved, Katka

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.