DIY Gold Peace

V mé oblíbené zaltočerné kombinaci jsem se rozhodla pokračovat i na jarních dekoracích a opět trošku netradičně...

Zlatou nebo jakoukoliv výraznou barvu můžete do interiéru s neutrální barevností dostat třeba jen na malých detailech, o to víc bude zářit! Moc ráda k tomuhle účelu používám washi pásky, ze kterých jsem tentokrát vytvořila symbol světového míru, který byl hotový za 10 minut:-).

Jak na to:
  • na tvrdší papír si slabě tužkou předkreslete znak (washi trochu prosvítají, kruh vytvoříte třeba obkreslením květináče;-))
  • natrhané 2–3 cm washi pásky nejdříve nalepte na čtyři protilehlé strany kruhu, který postupně dolepte (kdyby se něco nepovedlo, z tvrdšího papíru washi pásku jednoduše odlepíte:-))
  • obrázek zarámujte nebo přilepte washi páskami přímo na zeď
Stejným způsobem můžete vytvořit třeba srdce nebo nápis...





Zlaté, neonové a černobílé pásky značky MT tapes můžete nově nakoupit i na Ma Maison Blanche ZDE

V jakých barvách plánujete letošní janí tradiční nebo rebelskou výzdobu vy?:-)

Mějte se fajn,

14 komentářů

  1. Šári, nádhera ..... "washi pásky" miluju .... úplně jsem jim propadla ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuju, já tenkrát začala opatrně. Jenže, jsou fakt neskutečně multifunkční!:-)

      Vymazat
  2. Je vidět, že tebe nápady jen tak neopustí, Šárko!
    Super zátiší! Snad už konečně roztaje sníh a budu mít taky jarní, zajícovou náladu...
    Nestihla jsem ti pochválit londýské nákupy - hned bych jela - letěla :o)...to už jsem asi psala, že...
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      no zrovna mě asi osvítil Duch svatý, poslednídobou mám pocit, že jsem na tom bledě. U nás už je kašička a ptáci zpívají, mmmmm... Viď, ty nákupy tam fakt stojí za to, dnes jsem koukala, že se tam pořádají i nákupní zájezdy!:-D
      Děkuji za návštěvu, hezký večer

      Vymazat
  3. Parádní! Zlatá, když jí není moc, se mi moc líbí. Takže v tomto provedení ano. A hlavně to máš originální, chválím! Já si nakoupila černé, bílé a žluté washi pásky s kytičkami a puntíky a jaro asi netradičnč se žlutými detaily. Něco už jsem začala tady http://photographyasmyhobby.blogspot.cz/2013/02/jarni-washi-paskovani.html Ovšem změna vyhrazena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru díky:-). Já jsem letos taky za žlutou, už mi chybí sluníčko. Jdu na Tebe...;-)

      Vymazat
  4. Šárko moc zdravím! - konečně :)). Nápad je to parádní, já měla v merku něco podobného, akorát ne z washi pásek. Ale času a energie málo, setřepávám obludnou nemoc, tak snad se na jaro taky brzy vrhnu. A Ty asi víš jak :)), zatím u nás vládne zlatá, brzy asi začnu připojovat tu růžovou :))). Sama jsem zvědavá, jak to dopadne. Samotný tenhle příspěvek je hodně sluníčkovej :), takže díky za dodání energie a měj se moc fajn :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, no tak to jsem na Tebe zvědavá!;-) Doufám, že brzy budeš fit a něco skvělého nám zase předvedeš. Já si neonově růžovou taky nechávám v záloze a moc se na ni těším;-). To jsem ráda, že Tě potěšil, ať je lépe a děkuji, že jsi se stavila:-*

      Vymazat
  5. Ahoj Šári, perfektní!!! Já jsem zlatou a i růžovou už vyzkoušela a jsem s nimi moc spokojená(inspirovala mě Madam S.- to sis všimla a děkuji za pochvalu, při tvoření jsem na tebe myslela:)) A žlutá, i když ji normálně moc nemusím, tak v zimě chybí, takže žluté mám aspoň živé kytky...měj se prima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, taková blbina:-). Jj, všimla a je mi to moc sympatické, mám to vlastně úplně stejně;-). Měj se hezky, paa

      Vymazat
  6. Šári, originální nápad, dekorace z washi pásek je super. Zlatou v interiéru můžu, líbí se mi! Začínám experimentovat s růžovou a do toho našeho bílého interiéru pořizuji a natírám židle narůžovo. Měj se krásně (snad už brzy jarně) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, no tak na růžovou se tedy těším, mám ji taky v merku i když nejspíš v decentnějším podání!:-D I Tobě krásné dny a díky za návštěvu

      Vymazat
  7. Skvělý nápad a hrozně se mi líbí ta bílá plechovka s černou hvězdou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko díky, tu jsem dělala už dávno a používám ji různě netradičně, baví mě to;-). Krásný den a ať je teplo jen za okny:-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.