ASOS The Green Room

Při mém pátrání po biooblečení jsem se nejdříve podívala na mé oblíbené zahraniční e-shopy. Zatím nejvíce podporuje tuhle životní filozofii ASOS.com, který se od roku 2008 podílí na prodeji eticky vyráběných produktů. Pod značkou The Green Room tak najdete veškerý sortiment, který pochází z fairtrade produkce, který klade důraz na etické zacházení se zaměstnanci, minimálně zatěžuje životní prostředí, zaměřuje se na přírodní, organické a recyklované materiály bez škodlivých chemických látek a ruční výrobu.

Pro mě jsou tři nejdůležitější kritéria při výběru oblečení, kosmetiky nebo bytových doplňků především design, kvalita a cena. Také biooblečení může být originální! O kvalitě rozhodně vypovídají přírodní materiály, které třeba hned po prvním praní nezuzlikatí a po prvním nošení se nesetkáte s alergickou reakcí a proto věřím, že se někdy i na první pohled tahle vyšší investice vyplatí;-).


Na Asosu nakupuji ráda a dlouho pro velký výběr, poštovné zdarma a rychlé dodání. Teď sice řeším nepříjemnost s neodečtením slevového kupónu a navíc mi přišla nedopatřením menší velikost bot, takže je budu muset vrátit, ale z vlastní zkušenosti vím, že se to stát může. S komunikací není problém, tak doufám, že vše dobře dopadne;-).

Tohle tričko zbožňuju:-)


O téhle myšlence se dozvíte více na e-shopu, kde naleznete i bližší informace o původu produktů nebo jednotlivých certifikátech fairtrade výroby. Pokud budete odebírat newsletter, zajímavé jsou akce se slevovými kódy, za které můžete nakoupit opravdu výhodně!
Všechny produkty z The Green Room naleznete TADY

O konkrétních značkách, které stojí za to zase příště;-)
Krásný den,

PS: Myslím, že by jste si zasloužili jarní Giveaway, co vy na to?:-)

8 komentářů

  1. Moc pěkný příspěvek! Co dodat. Mám ráda trička z bio bavlny a kabáty či saka zase s co největším podílem vlny a co nejmenším procentem umělin. Celkem mě mrzí nedávná aférka, že v oblečení Zara našli něco, co tam nepatří :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro těší mě, že zaujal! Tj, zrovna u Zary je to škoda. Přiznám se, že moc nemůžu najít vhodné kabelky a bundy nebo kabáty, kdybys měla zajímavé tipy, ráda prozkoumu;-)

      Vymazat
  2. Šári,
    vypadá to nádherně ..... já si oblečení po netu nekupuju, bojím se možných komplikací, při jejich výměně, když nesedí a taky asi proto, že jsem "konzerva" a mám ráda, když si ho můžu předem vyzkoušet a okouknou, jestli mi sedí, jsem dost vysoká a hlavně u kalhot mám problém s délkou, mám všechno krátké, občas i prodloužené délky, ach jo,..... na druhou stranu je pravda, že výběr materiálů i u mě hraje velikou roli, nesnáším umělinu a umělé materiály, brrr, .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, je fakt, že nakupuji třeba volnější topy a je fakt, že mám nejspíš konfekční velikost, takže vše sedí zatím výborně. Já zase nemám čas na nákupy a už mě to ani nebaví:-(. Co se týče vrácení nebo výměny, přikládají předvyplněný formulář se zpáteční adresou a jen se zaškrtne důvod;-). Jinak děkuji za názor i návštěvu, měj se hezky:-)

      Vymazat
  3. ďakujem za pútavý príspevok.osobne nemám rada plasty,a preto sa im snažím veľkým oblúkom vyhýbať.uvedomujem si,že je to viac ako nemožné existovať bez nich lebo sú všade okolo nás.ale mám dobrý pocit,ked aspon mojou malou troškou prispejem k ekológií.produkty z The Green Room si rada poprezerám.pekný den,lenka k.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko vítej! Co se týče plastů je to přesně, jak píšeš. Minimálně se dají třídit a když už, využít jejich extrémní trvanlivost ku prospěchu - tedy neměnit plastové věci víc, než je třeba;-).
      Děkuji za návštěvu, pohodové předjarní dny

      Vymazat
  4. Díky za odkaz! Vidím, že máme obě eko myšlenky! Já to snad u toho Asosu taky prubnu .) Ale jinak mi přijde jako fajn eko-recy varianta i hrabání v sekáčí. Hrabalka obecná .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, jj:-). To máš naprostou pravdu a tiše závidím úspěšným hrabalkám, u nás je o sekáče nouze:-(. Hezký pátek, jdu k Tobě!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.