Zimní inspirace

Už máte také vánoční dekorace uklizené a přemýšlíte jako já, co dál? Mám pro vás pár oprášených tipů, jak si ještě zimu hezky užít i doma. Myslím, že to teď půjde báječně se sněhovou peřinou za okny.

Nebo je vám snad líto, že vše musíte zase sklidit? Nemusíte, ty nejkrásnější ozdoby si nechte na očích jak dlouho budete chtít;-)!

 1/ Suché větve
S jednoduchým neutrálním zdobením nebo bez ozdob, přestříkané barvou nebo přírodní, ve skleněných nádobách, květnících, amforách vypadají vždycky skvěle.


Můžete také použít zelené jehličnany, třeba borovice (doufám, že to je?:-)) vypadá originálně!


A vánoční stromeček vyměnit za araukárii, která je tuhle zimu jehličnanem no. 1.


2/ Pleteniny
Deky, plédy, polštářky, pufy, ale i obpletené vázy, hrnky, stínidla a čím více, tím lípe:-). Budou vás hřát všude!







3/ Jarní cibuloviny
Přeci jen, rozkvetlá jarní cibulovina doma potěší i když je venku ještě hodně pod nulou. V neobvyklých nádobách vynikne její krása nejlépe.




4/ Jeleni a laně
Jestlipak máte nějakého doma? Já ne, tak se alespoň chodíme na ty bílé koukat do obory:-).



5/ Paroží
Tahle neobvyklá dekorace udělá parádu přes celou zimu doma i na zahradě.




6/ Surové dřevo
Pokud zrovna nemáte kus špalku místo odkládacího stolku, přineste si z procházky třeba uschlý kořen nebo zajímavou větev.


7/ Kožešiny
Zahřejí dvojnásob. Na podlaze, gauči či lenošce. Pokud nejste příznivci těch přírodních, můžete si její tvar vystřihnout z umělé metráže. Při správném výběru bude od pravé k nerozeznání!



 8/ Svíčky, svíčky, svíčky
Na dekoračních tácech, v lucernách nebo svícnech rozmanitých tvarů i velikostí, ale postačí i obyčejné čajovky třeba v aromalampě s příjemnou zimní vůní... 
 

9/ Šišky
Udělají parádu nejen na podzim! Dají se nasypat do skleněných nádob, zavěsit do oken nebo opět přestříkat barvou.


 10/ Světelné řetězy
Dnes již nejsou jen sváteční dekorací! Elegantní tvary lampionků udělají parádu i třeba na komodě v ložnici:-)...




11/ Oheň a čokoláda
Teď už jen stačí zapálit oheň v krbu, uvařit si třeba horkou čokoládu a venku se klidně do jara můžou čerti ženit!;-)

Fotky a odkazy najdete u mě na 

 Opatrujte se zatím a jestli chcete, napište mi o vaší zimní inspiraci...




PS: O víkendu zase snad konečně něco nafotím a zajdu k vám na návštěvu!

23 komentářů

  1. Šárko, opět krásné inspirace! Díky za ně. Suché i borovicové větve jsou u mě momentálně taky aktuální a na hyacinty se teprve chystám, ještě nemám tu vhodnou nádobu. Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro nestíhám fotit, tak alespoň inspiruji:-). Ty borovicové jsou u Tebe fantastické, máš bod za prvenství a odvahu;-)! Mně zase určitě do víkendu odkvetou. Měj se fajn a děkuju za návštěvu

      Vymazat
  2. Stromeček už nemám, ale zimní dekorace ještě ano. Světýlky, jehličí ve vázách i suché větve :-)...ještě se mi s tím vším nechce rozloučit, možná právě i kvůli sněhu, který konečně napadal...

    Pěkný večer,
    oliva :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se Ti vůbec nedivím, pár nej kousků mám co nejdéle také:-). I Tobě, paa

      Vymazat
  3. Zdravím Šárko, to je spousta krásné inspirace! Z tvého seznamu mi pár věcí chybí...jarní cibuloviny, pleteniny,surové dřevo...ale hlavně ten oheň v krbu, ten bych si fakt moc přála! Měj se moc krásně a užívej krásné zimní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, jsi jedna ze tří bloggerek, na které jsem myslela, že jsou vzorné a všechno tohle doma mají. Obzvlášť paroží a kožešiny jsi dotáhla k dokonalosti, že?:-) Já o krbu taky sním. Neměl být, ale znáš chlapy, musí na to přijít sami:-D! Měj se má milá

      Vymazat
  4. Krásná inspirace, díky za ni! Zítra musím nutně sehnat jarní cibuloviny - hyacint z minulého týdne pomalu odkvétá... :-) Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie obávám se, že ten můj už také víkendové focení nestihne:-). Děkuji za návštěvu, jsem rád, že se inspirace líbila

      Vymazat
  5. Šári, v podstatě mám všechno, co píšeš, ale!, nemám ani parohy (ani manžel) ani laně...no hrůza :o)
    Jinak tě dost lituji, že tě straším po nocích...Až zase půjdeš okolo, zazvoň!
    Přeji hezký večer, já jdu do lesů honit zvěř!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda Heli! Já zas nemám jeleny a krb, takže to musím zvládnout bez toho:-D. Hlavně, abych nestrašila já Tebe! Užívej zimu, měj se báječně

      Vymazat
  6. Šárka, to sú fakt nádherné inšpirácie. Je to presne to čo potrebujeme svetlo a teplúčko, aby sme vydržali do jari. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, jojo, ještě máme kus zimi přeci jen před sebou, děkuji za zastavení se:-*

      Vymazat
  7. Už radši ty jarní... hyacinty, tulipány, narcisky mi doma dělají radost... Šárko, děkuji za spoustu inspirace. Hezké dny! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, Tobě se vůbec nedivím, kéž bych i já mohla u nás koupit řezané hyacinty, áááách!

      Vymazat
  8. Ahoj Šárko, ďakujem za inšpiráciu. Vetvičky a hyacinty sa u nás zabývali rýchlo, ale zaujali ma fotky s parožím. Tie moje stále ležia na skrinke a celkom sa mi páčia vo veľkej zavarovačke. Jedna je na chalupe, asi ju donesiem domov a určite využijem aj pri Veľkonočnom dekorovaní. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo wow, no tak to jsem zvědavá! Máš u mě bod za odvahu, ne pro každého je tahle dekorace;-).

      Vymazat
  9. Šári, krásné inspirace, ale já se těším hlavně na ty tvoje:-)), tak snad si najdeš o víkend čas na pár foteček. Měj se prima Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, poslušně hlásím, něco malinko mám, zatím ale stále uklízím:-/. Ale snažit se budu;-). I Tobě krásné dny

      Vymazat
  10. Sarko, koukam, ze jsem splnila do puntiku :o) Akorat v tom krbu nam ted nic neplapola... Zato se u nas definitivne ohlasila zima, jupi! Hezky den, katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo,
      no to jsem viděla, jsi naprosto vzorná bloggerka, co má krásně zimně nadekorováno;-). Hezky užívej!

      Vymazat
  11. Milá Šárko, úplně jsem se tu šedobíle rozněžnila. Ten tvůj cit a vkus je prostě už pověstný a námi všemi zbožňovaný. Nádhera, geniální kombinace.
    PS: jen s tou araukárií jsi mě překvapila...myslela jsem, že je to nějaké tajemné slovo z kouzelnické knihy ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooooj Vivi, tak dlouho jsme se nepotkali ani u Tebe ani u mě, moc mě těší, že jsi se zastavila. No tedy a díky, aby mi to nestouplo do hlavy:-D! Araukárii znám od babičky, má ji od mého narození, už je velká po strop! My máme stropy mnohem vyšší, přemýšlím o ní;-)... Měj se moc fajn a ještě jednou díky

      Vymazat
  12. Díky za působivou a přehlednou inspiraci! Nejvíc mě zaujaly špalkové stojany na svíčky, to je parádní, efektní a levný nápad. Hezké nedělní odpoledne, Šári! .)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.