Wishlist 2013

Můj seznam přání, který jsem loni psala na blog se splnil do puntíku, zázračně, s minimálním úsilím i finančními prostředky a mnohem dříve, proto jej letos napíšu znovu! Ale bude úplně jiný. Ten starý skončil Eameskou...

Jak víte, moc jsem si ji přála a jsem ráda, že je jenom jedna. K tolik diskutovanému pohodlí - je pevná, ale zároveň pružná, lehká, výborně klouže po podlaze a opravdu se na ní velmi dobře sedí. Má užitnou i estetickou hodnotu. A je plastová. Sedím na ni dlouho u počítače a je mi na ní strašná zima i s chlupatým podprelníkem Ikea. Je to uměle vyrobený chladný kus plastu. Nikdy by mě nenapadlo, že jednou budu uvažovat takhle o materiálních věcech, které jsem si tolik přála. Mám skříň plnou krásného oblečení, botník plný bot a zásuvku plnou šperků. Ale nestačí mi to, chci víc!!!

Víc oblečení, kabelek, trendy dekorací, designových kousků. Ale byla bych na tom stejně jako s Eameskou. Proto jsem si řekla dost a zkusila to vzít z jiného konce...

Miluju taky přírodu a pokud nejsem v harmonii s ní, nejsem ani sama se sebou. Lásky k hezkým vnějším věcem se ale nezbavím, je to od malička moje přirozenost. Přinesou mi teď radost jedině, když budou krásné i uvnitř:-)...

Ráda na sobě pracuju a experimentuju (rodina ze mě sice šílí, když jí předložím hned tu nejextrémější variantu), ale změnila jsem a měním svůj životní styl, návyky, stravování, myšlení (doufám) a zařekla jsem se, že začnu s bio potravinami, kosmetikou, oblečením a vším co půjde ať už je to od nás (za což bych byla nejrdaši) nebo ze zahraničí!

A protože ze dne na den žít v ze vzduchu v jeskyni a chodit ve lněném pytli asi nebudu, tohle je můj bio wishlist na rok 2013:-):


Pokud jste moji milí čtenáři dočetli až sem a chodíte na Ma Maison Blanche pro konkrétní inspiraci, moc by mě zajímalo, jestli by vás bavily i články o hezké bio módě, kosmetice a samozřejmě bydlení???:-)

Protože zkouším a hledám, budu ráda i za vaše tipy!

Děkuji za další nový rok, který jste se mnou:-*






PS: Krásnou Eamesku si nechám, bude mi mé přání připomínat!;-)

16 komentářů

  1. Milá Šárko, ani nevíš, jak Ti rozumím! Jsem ráda, že jsem zase narazila na nějakého dalšího "bio" člověka. Těch není nikdy dost :-) Ani já nechci žít v jeskyni a jíst kořínky, ale už nějakou dobu v tom jedu taky. Zrovna dneska jsem v prodejně zdravé výživy kupovala takové věci jako Kuzu, Merlík čilský, Tamari, špaldové kernoto apod. Takže za mě ANO, takové články by se mi líbily. Samotnou mě moc zajímá baubiologie, co se bydlení týká. Jen mít na všechno víc času. Wishlist máš moc pěkný! Těším se na další bio inspirace. Koukni ke mě na blog, vložila jsem super zdravý recept na tofu pomazánku, je taky bio :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru,
      jj, já to u Tebe vidím na každém kroku a jsem za to také ráda, když vidím, že jde takhle žít i se vkusem:-). Tak tohle zatím neznám, žvýkám hlavně goji a teď mi došlo, že jsem úplně zapomněla zalít klíčící mungo na okně, sakra!Co se týče bydlení zatím tápu, moc ráda bych podpořila hlavně české produkty - bytové doplňky, dekorace, šperky, ale nedaří se mi najít nic zajímavého:-(. Jj, mrknu, tofu já ráda:-D, děkuju

      Vymazat
    2. No kdybys něco takového zařadila i do eshopu,, to by byla paráda! Všechno má svůj čas, neboj, určitě na něco natrefíš :-) Kustovnice je považována za klenot čínské medicíny, taky ji mám ráda. I mungo je super, to jsem ale dlouho neklíčila, teď mi klíčí řeřicha.

      Vymazat
    3. Báro, to bych si moc přála! Kdybys při svém brouzdání na něco nazazila, dej vědět;-). Večer zajdu na tofu!

      Vymazat
  2. Šárka, čo sa týka mňa, ja sa na to už teraz teším. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šári, teda ty jdeš do sebe:-))Jasně, že máš pravdu, napsala jsi to moc hezky, člověk musí být v souladu s přírodou, mám to tak už dlouho(taky bydlím kvůli přírodě v zapadákově:-)Jíst zdravě u mě také proběhlo více méně ne moc úspěšně, protože rodina se kroutí (akorát naše Domi je také trochu bio) a nechce se mi vařit víckrát...Na články o zdravém stylu bydlení se těším, bude to i pro mě inspirující, já akorát znám Feng-šuej ... pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, hihi. u mě je to dlouhodobý proces, spíš jsem na sebe začla být přísnější:-D. My bychom taky jednou k přírodě blíž a doma to mám to samé, ale nenutím je a vařím spíš pro sebe, pravda. Doufám, že narazím i na nějakou inspiraci o bio bydlení, zatím ni moc... Měj se a děkuji za názor;-)

      Vymazat
  4. ŠÁRINKO,
    SKORO TŘICET LET NEJÍM MASO, JSEM PRO CHOV ZVÍŘAT BEZ TÝRÁNÍ,NEMÁM RÁDA KOŽEŠINY, PODPORUJI EKOFARMÁŘE, NEPOUŽÍVÁM KOSMETIKU TESTOVANOU NA ZVÍŘATECH, NEPIJI MLÍKO, NEJÍM VAJÍČKA ANI JOGURTY...SNAD TO STAČÍ.
    JÁ JSEM JEDNOZNAČNĚ PRO, PROTOŽE K NADŠENCŮM BIO PATŘÍM.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda Bohdanko, absolutně!!!:-o Maso jsem jeden čas nejedla, ale cpala jsem se sacharidy, tak to nedopadlo dobře. Ale zase jsem se k tomu vrátila, ovšem v jiném složení a také bez mléčných výrobků, pro mou pleť je to blaho. Pokud si vzpomeneš na nějaké zajímavé tipy, určitě jsi toho spoustu vyzkoušela, ráda si rozšířím obzory;-). Jsi skvělý nadšenec!

      Vymazat
  5. Super wishing list 2013 ! :-)
    V bio - at uz potraviny, kosmetika, moda ci vybaveni domu - jedu par let :-) Vse o setrnem, ekologickem, etickem, fair trade s velkym nadsenim uvitam !! Zvlaste pak ceskem nebot ve francouzskem, potazmo zahranicnim, se orientuji dobre zatimco z ceskych luhu a haju ani tuk :-/
    PS: Zmena je zivot ;-) Krasne novorocni predsevzeti !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Anýzovko, děkuji, že jsi se ozvala, velice ráda se od zkušenějších poučím! Jak říkám, u mě změna dlouhodobá, ale teď jsem se zařekla, že opravdu důdledná;-). A u nás se mi taky moc pátran nedaří, ale jsem si jistá, že spoustu projektů musí být naspadnutí, jen si tu hodnotu prostě uvědomit a přidat ji tam, uvidíme;-). Děkuji za návštěvu

      Vymazat
  6. Snažící se ECO žena zdravit BIO ženu, těšit se na nové tipy! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Tvoje recyklační počiny miluju!:-)

      Vymazat
  7. Páni, tak tohle je hodně velké předsevzetí!!
    Já už se o tyhle věci taky nějakou dobu zajímám, nejde jen o to jíst BIO, kupovat ECO atd...nakonec jde opravdu hlavně o to, změnit alespoň trochu návyky. Když o tom člověk přemýšlí, v dnešní uspěchané době jsme opravdu strašně líní a schnilí, žene nás k tomu okolní svět, nemáme na nic čas, a tak všude jezdíme autem, všechno musíme stihnout rychle, nakoupit v prvním supermarketu najlíp všechno najednou...taky už jsem si řekla DOST, i když se honím stále, ale snažím se chodit víc pěšky, jezdit na kole...líbí se mi taky trend recyklace - ze starého nové ma své kouzlo, pomáháš tím přírodě a dělá ti to radost, to je přece super!!! Odpad třídím důsledně a lezu tím všem na nervy a oni zase mě protože to nedělají tak jak mají :-). Dokážu se hodiny hádat s těma, co hážou všechno do jednoho s tím, že to pak na skládkách stejně tak dopadá.. BIO kupuju, ale jen něco. Spíš se snažím si pěstovat svoji a pak zamrazuju na zimu. Nakupuju na místních trzích lokální zboží. Můj sen je bydlet ve staré chaloupce u lesa, nemuset topit plynem, mít velkou zahrádku, dva psy a tři kočky, pár slepic a možná i vlastní prase :-D...mám pocit, že k tomu člověk dozrává časem, čím víc "rodinný" život vedeš, tím víc se snažíš udělat svět hezčím pro budoucí generace...snad se nás takových najde dostatek, aby jsme zvládli něco změnit...

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, máš boží blog=)))ten wishlist je boží=))ta šedá mikča♥ koukni na ten můj cake-me-please.blogspot.com (za případné follownutí děkuji♥)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.