Smaragdová PANTONE 17-5641

"Živá, zářivá, svěží... Barva elegance a krásy, která ve vás navodí pocit pohody, rovnováhy a harmonie."

PANTONE 17-5641 Emerald, barva roku 2013, kterou už možná spousta z vás zná. Na první pohled se mi zdála moc temná, ale nakonec musím uznat, že na mě působí opravdu pozitivně!

Jak se líbí vám?




Co se týče módy, na jaře jako příjemné osvěžení v mém šatníku si ji dokážu představit, stejně jako loňské léto mandarinkovou – Pantone 17-1463 Tangerine Tango, kterou jsem si opravdu oblíbila. Jestli se stihne zabydlet i na doplňcích v interiéru si nejsem jistá. Každopádně si alespoň u Pantone určitě nějakou malou milou drobnost domů ve smaragdové pořídit můžete...



...nebo rovnou přetřít cokoliv, co vám padne pod ruku:-)!
Více na www.pantone.com


Příště se zase můžete těšit na inspiraci od nás a ještě jsem vám ani pořádně nenapsala, co bude nakonec v roce 2013 na Ma Maison Blanche nového!;-)

Mějte se fajn,



24 komentářů

  1. Šárko, líbí se mi, do interiéru u mě určitě ne, ale na oblečení a doplňky ji mám na jaro v plánu. Na novinky Ma Maison Blanche se opravdu těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, moc by Ti slušela, nepochybuji!;-) Musím vše sepsat... Měj se a pa u Tebe

      Vymazat
  2. Do bydleníčka asi nie ale smaragdovo zelenú si do šatníka rada pustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, vzhlem k tomu, že její kralování je krátké a volí se koncem roku, tak si myslím, že to ani designéři nestihnou:-D

      Vymazat
  3. Na oblečení a šperky je super, mám ji moc ráda a je slušivá:-) Do našeho interiéru se nehodí....a na novinky se moooc těším! Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že taky něco seženu! Snad budou pozitivní a všechno vyjde;-)

      Vymazat
  4. Krásná barva, já jsem ráda, že je letos barvou roku, mám totiž nádherné smaragdové náušnice od značky Kenneth Jay Lane a možná je vytáhnu o víkendu na ten ples :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, no tak to jsem zvědavá, musím se na ně přijít podívat!!!;-)

      Vymazat
  5. ...není vůbec špatná! Jak na módě, tak na doma, i když tedy ne k nám :o)
    Pohodový večer přeji, Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, musí slušet prostě každému!:-) Měj se fajn

      Vymazat
  6. překrásná barva!!!... vždycky se mi vybaví, podle mně nejkrásnější šaty, které jsem kdy viděla a to šaty z filmu Pokání, které měla na sobě Keira Knightley... chtěla bych takové mít doma ;-) a dovedu si jí představit i doma na nějakém tom doplňku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radu, pokání znám, nojo, už vím, to jsou ty na zašátku, viď? Jj, je taková tajemná a fatální:-D

      Vymazat
  7. Ty Šári, jsi poslední dobou nějaká rychlá s novými články a já vůbec nestíhám komentovat :-D :-D !!!
    Každopádně smaragdová je nádherná barva, na oblečení se mi vždy líbila. Jelikož jsem zelenooká blondýna, tak mi barevně i docela sedí, ale nenosím ji...nejvyšší čas začít :-D!! Můj sen byly vždy dlouhé saténové šaty a vysací náušnice smaragdové barvy ...ach ach!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko no snažím se a doma mám tak nepořádek!:-D Tak to Ti přeju, aby jsi na ty pravé narazila a hezky se nám pak vyfo;-)

      Vymazat
  8. Šári, dneska jsi se mi trefila do noty ..... "zelenou" já můžu .... ve všech odstínech .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, no jooo, tak ta třináctka a ještě k tomu zelená pro Tebe prostě musí být šťastná!:-)

      Vymazat
  9. milujeme tyrkysověsmaragdovou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyrkysovou víc, ale smaragdovou taky!:-P

      Vymazat
  10. Milá Šárko,
    barva je to nádherná! Loni v létě jsem si pořídila slim džíny v této barvě a možná že i letos něco dokoupím. Jsem ale konzerva, neumím moc kombinovat barvy, takže nosím většinou s černým nebo bílým tílkem a baleríny :O))
    Domů by se mi ale nehodila, nevím jestli bych si na ni zvykla a taky jestli by se mi neokoukala :o)
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ahoj, neboj, sjem na tom stejně:-)! jednobarevných tílek např. k burgundským kalhotám mám spoustu. Ale v jednoduchosti je přeci krása-). Děkuji za zasteveníčko

      Vymazat
  11. Šárko, krásná barva... Zelené doplňky v interiéru vypadají moc hezky. Jeden čas jsem nosila jen černou barvu a k tomu jsem měla zelené náušnice (kruhy) a měla jsem je moc ráda... Měj se fajn a přeji hezký víkend :) Monika

    OdpovědětVymazat
  12. I love this color, I'm interior designer and this is one of the colors that I like to work more, and this year is a trend, would be interested this piece http://www.bykoket.com/catalogue/gem.php in your page as well...good work!

    OdpovědětVymazat
  13. Thank you for your comment, lamp is so beautiful!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.