Objednávám Broste!

Ahoj,
protože mi průběžně píšete, co bude na e-shopu skladem nebo jestli budu doplňovat zásoby, dávám vám vědět, že ve středu objednávám Broste:-).

Takže pokud budete cokoliv chtít z nového nebo předešlého katalogu, ozvěte se mi prosím a ráda vám zboží nezávazně naskladním!


Kousky, které jsou aktuálně skladem v ČR dorazí do týdne, zbytek z nové kolekce na přelomu března a února.

Včechny katalogy naleznete na www.brostecopenhagen.com

Úspěšný začátek nového týdne!


7 komentářů

  1. Ahoj Šárko, nezapoměň na mě, prosím s těmi květníky :-) Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru neboj, ty už jsou objednány s první várkou;-)

      Vymazat
    2. Super, díky, už se těším!

      Vymazat
  2. Je to velká krása! Mně se moc líbí vázy Luana v bílém provedení, neonově růžové a oranžové svícny, a neonové polštáře s motivem stromu...normálně jsem při prohlížení zapomněla na černobílou :)! Jo a o "štrikovaných" pouffe ani nemluvím. Opravdu není možné vybrat si dvě věci... A ubrousky se stromem, ty taky nemají chybu. Vůbec ti nezávidím vybírat z tak úžasného katalogu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko, mrknu na to. Neonový polštář bude určitě a neonovené svícny budou i od Madam, moc se těším! Nevím, co je horší, jestli vybírat pro sebe nebo pro e-shop:-D. Měj se báječně

      Vymazat
  3. Šári,
    moc tě zdravím!! A těším se, co pro nás z nového katalogu připravíš!!
    Měj se krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj Jaruško,
      no já Tebe též! Musím se už krotit, jinak budu jís suchý chleba díky mé lásce k Broste;-). Děkuji za návštěvu, ať se daří a nashle u Tebe!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.