Meadows

Při mém internetovém brouzdání a hledání českých bio produktů jsem objevila tuhle nádheru, o kterou se s vámi musím podělit!

Slovo Meadows znamená louky a je názvem nové české značky vyrábějící velmi kvalitní přírodní vonné svíčky v nádherném ručně foukaném skle. Při tomhle spojení a pouhém pohledu na jejich vytříbený design si předtsavuju, jak fantasticky musí vonět...


Prodávají se jednotlivě nebo po třech v unikátní kolekci. No a jejich cena odpovídá zpracování - 240g za 1 090 Kč.

Foto www.meadows.cz

Co vy na ně, nádhera, že?
Hezkou neděli,








PS: Jsou v mém wishlistu;-)

18 komentářů

  1. Šárka, tieto vonné sviečky nepoznám. Sú v krásnom balení a istotne i nádherne voňajú. Ja som pre zmenu po Vianociach objavila vonné sviečky tiež v skle od firmy PartyLite. Vybrala som si Figovú Femme Fatale a voní božsky. Krásne a nevtieravo. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko,
      ty také znám, sice jen nehořící, ale vypadají taky moc hezky! Hezký večer

      Vymazat
  2. Úžasné, luxusní! Tedy až na tu cenu :-( Prozatím asi zůstanu u klasické aromaterapie, vyjde o dost levněji. Ale takový dárek by se mi tuze líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru asi taky budu muset doufat jen v dárek:-). Vonné oleje taky ráda používám, malinko i do koupele, jen pořád nemůžu najít tu pravou aramolampu, ta Tvoje se mi tenkrát moc líbila;-)

      Vymazat
  3. Nadhera !! Uz jen ten design a baleni ! Zajimalo by me jak voni Cashmire...
    Tisicovka se muze zdat draha ale ve Francii se svicky teto kvality a designu prodavaji kolem 30€ a vyse za kus! Takze v tomto baleni jsou dve svicky "zdarma" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anýzovko taky vzdychám! Díky za zajímavý postřeh, máš přehled;-)

      Vymazat
  4. Ahoj Šári.Takovému dárku bych se také nebránila.U nás se pálí svíčky každý večer.
    Měj se krásně.Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Leni ahoooooj! U nás taky a ještě, když hezky voní... Děkuji, že jsi se zastavila, měj se krásně:-*

      Vymazat
  5. Taky jsem na ně koukala. Myslím, že bych je snad ani nedokázala zapálit! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi vystihla dokonale, mívám stejný problém:-D

      Vymazat
  6. Ahojky, tady si někdo plnípřání ;) To je moc fajn. :) Krása!! Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti,
      svíčky zatím nemám, nemusím mýt všechno, ale brala bych nějakou;-). Jsi hodná, že jsi se stavila:-*

      Vymazat
  7. Šári, to je tedy opravdu velká nádhera! Mám radost, že to je český výrobek.
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí, vystihla jsi to hezky, obzvlášť to foukané sklo mě dostává;-). Měj se, pa

      Vymazat
  8. Taky jsem na ně narazila a musí to být něco božského :)jen mám pocit, že tuhle bych asi určitě nedokázala zapálit :D vypadají ale fantasticky! pozdravy z hor :) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, já asi taky ne, ale koukala bych a čichala od rána do večera!:-D

      Vymazat
  9. Zdravím Šárko...ty vypadají báječně...asi je chci...ale teda cena je taky pěkná...ale je super že je to naše! krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  10. No jsou skvostné, co k tomu říct...za kvalitu se platí, já mám taky problém takové svíčky zapalovat :-D..a pak z nich jen opatrně otírám prach.. Musí božsky vonět!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.