Madam Stoltz jaro 2013

Pěkně vás zanedbávám moji milí,
přesto bych se s vámi ráda podělila o novou jarní kolekci od Madam Stoltz, která už je tu s velkým předstihem! Novinek není mnoho, je opět svá a na fotkách až stroze minimalistická, ale stejně úžasná. Moc se mi líbí kalíšky na čajovou scíčku s černým motýlkem, krajkové bílé obaly nebo polštáře v zemitých barvách s orientálními ornamenty...

Inspirace orientem je zřejmá u každé kolekce. Indie totiž majitelce Pernille přirostla opravdu k srdci. Většinu produktů pochází přímo odtud a na jejich výrobě se podílejí i místní obyvatelé svou ruční prací. Madam Stoltz také podporuje rozvoj vzdělávacího centra Nai Disha věnovaného hlavně dětem a za to všechno navíc mám Madam ráda i já...


Katalog prohlížejte TADY nebo kliknutím na obrázek







Pernille s dcerou


Pokud se vám z nového katalogu něco líbí, pište! V neděli objednávám;-).

Úspěšný začátek nového roku, paa







 PS: Madam má s novým rokem taky nové logo, líbí se vám?:-)

15 komentářů

  1. Jéé, Šárko, ani nevíš, jakou mi děláš radost :)), zítra píšu mail ;). Jinak katalog je úžasný. Dostává mě ta židle, elegantní svícny, pohárky na kávu...mmm. Už mě to navnaďuje na teplé večery po venku :). Moc zdravím! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti,
      hned na začátek roku provokace, viď?:-) Klidně piš. Já z ničeho jiného nepiju:-D! Měj se hezky a díky, že jsi se stavila.

      Vymazat
  2. Šárko, mě se líbí ta bílá židle, tu bych brala. A nové líbí! Přeju pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro já snad projedu ještě jednou, viděla jsem ji vůbec?:-) Posílám pozdravy, hezký víkend

      Vymazat
    2. Ta na fotce s tou lampičkou na zdi, má dřevěné? nohy, takže není úplně celá bílá nebo špatně vidím já. Taky přeju pěkný víkend :-)

      Vymazat
    3. Báro už to asi chápu, jestli se Ti líbí tahle židle, tak to je Eameska:-). Plastová skořepina + dřevěné nohy, Madam má tu kovovou industriální. Myslela jsi ji, viď?:-)

      Vymazat
  3. Ahoj, Šárka,
    ja mám viac ako kladný vzťah k MS, preto za mňa hore všetky dva palce:) A hoci sa mi sen o industriálnej kuchyni pravdepodobne nesplní (rodina nesúhlasí zatiaľ), dúfam, že aspoň nejaké prvky sa mi podarí prepašovať práve z dielne MS:)
    Ako hovoríte vy, naši susedia: Já bych brala všechno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janičko,
      moc ráda Tě vidím! Wow, tak to by mě moc zajímalo, jak by měla vypadat!:-) Na jaro plánuju konečně zasílat i na Slovensko, tak snad se dočkáte také miké sousedky;-).
      Měj se fajn a ať se Ti v novém roce daří si splnit všechna přání.

      Vymazat
  4. Šári, nevím jestli už není pozdě a ani jestli jsi to schopna sehnat ... já jsem se zamilovala do plechového organizéru, je v katalogu MS home sweet home, autumn 2012 na str 63, má číslo 13480zinki .... myslíš, že by to šlo???? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,
      děkuji, že píšeš. Měl být už minule, ale bohužel se rychle vyprodal, proto bych chtěla objednat znovu;-). krásný víkend

      Vymazat
    2. Šári, děkuju za zprávičku,.... pokud ty organizéry budou, jeden si stoprocentně závazně objednávám .... chceš na něj nějakou zálohu předem???? Marki

      Vymazat
    3. Nene Marki, není třeba, zboží dorazí tak nejdříve zatři týdny. Jeden Ti dám stranou, určitě napíšu i na blog, že dorazilo;-). Hezký den, papa

      Vymazat
  5. Šári, to je zas samé oh oh, ta MS mě jednou zrujnuje :-D....Ty polštářky jsou krásné, moc se mi líbí v bílé i šedé, pokud objednáš, tak o nich budu rozhodně přemýšlet!! Taky mě moc upoutaly pomocníci do kuchyně ve dřeve, to já mám moc ráda...No a o zbytku radši ani nemluvím :-D!!
    měj se a přeji příjemné vybírání ;-)!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Káťo,
      to mi povídej, nějak jsem neodolala a objednala jsem co se dalo:-). Polštářky budou ty s ornamentem v bílé určitě! S kuchyní ještě stále odolávám, čekám na tu svoji, ale máš pravdu, že dřevěné doplňky hezky ucelily. Posílám pozdravy a ať se daří v novém roce

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.