Deko v ložnici

Protože jsem blíženec, mám ráda ve svém životě změny, které mě nabíjí energií z nového. Někdy mi stačí jen malá a rychlá změna, třeba doma v ložnici.

Dekorování miluju, vždycky vytahám spoustu věcí a kombinuju a přemisťuju, co se kam hodí. Ale není to jen o tom sem dát lucernu, sem vázu. Prostředí kolem sebe neměním jen kvůli ročnímu období nebo aktuálním trendům, je to taky odraz mojí nálady nebo toho, na co cítím, že se potřebuju aktuálně zaměřit. Takže se z malého zátiší stává někdy takový malý oltář nebo moodboard - nástěnka:-)...


Nejčastěji dekorace měním na vertiku, na které koukáme přímo z postele a je to centrum (hlavně tedy mé:-)) pozornosti. Zrovna sjsem z něj sundala červené abstraktní malby se symbolikou srdce a právě přečtenou nádhernou knihu od Doreen Virtue. I konkrétní zářivou barvu byť v malém množství v kombinaci s absolutně nedesignovou drobností někdy potřebuji;-)!


Teď mám spíš pohromadě pár maličkostí, které mi dělají radost - svíčky, křišťál a čerstvé květiny (nikdy nesmí chybět), obrazy motýla a vážky znovu přitahují jaro, parfémy a náušnice, které jsou mé nejoblíbenější a střevíčky připomenou včerejší zábavu. Jakou, určitě uhodněte!

 (DIY obrázky, podnos a přetřená papírová krabice)

Docela by mě zajímalo, jestli o tom taky někdy uvažujete podobně?

Krásný víkend všem,




28 komentářů

  1. Nádherné zátišie, vieš to tak krásne a dokonale vždy zladiť. Si proste profesionál. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc díky! No, spíš zapálený amatér!:-D

      Vymazat
  2. Zdravím Šárko, usmívám se...jsem taky blíženec :-) a je mi to dost povědomé:-). Že by ples? Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já víííím:-*, taky se u Tebe často usmívám! Jj, ples. Měj se fajn

      Vymazat
  3. ŠÁRINKO, TAKÉ MĚNÍVÁM DEKORACE.
    NĚKDY PODLE NÁLADY JINDY PODLE ROČNÍHO OBDOBÍ.
    HLAVNĚ NE NIC BAREVNÉHO A DIVOKÉHO.
    U TEBE JE VELICE HEZKY.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdanko, to mě těší:-). I když "Tvoje barvy" jsou v odstínech teplejších, jsem na tom stejně;-). Děkuji za návštěvu

      Vymazat
  4. Šári .... nádherné fotky .... mám to přesně jako ty, změnu potřebuju a tak měním a měním .......ty střevíčky máš nádherné, jak pro Popelku ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuju, naštěstí jsem žádný neztratila, jen mě nožky trochu bolely:-). Koukám, že změny jsou příjemné nejen mě:-D! Hezký večer

      Vymazat
  5. Šárko, vkusné jako vždy. I když se musím přiznat a doufám, že se nebudeš zlobit, že na mě by toho bylo trochu moc (ach ta moje minimalistická nemoc), přesto se mi to moc líbí! Obrázek s vážkou je nádherný! A vůbec celý tvůj oltář je mi velmi sympatický. Možná, že měníš dekorace podle nálady, ale pořád si zachováváš svůj styl a to se mi líbí. Já moc neměním, dlouho hledám a vybírám, ladím jemné nuance a když už konečně něco najdu, ponechává si to delší dobu. Měním jenom kytky, které často používám jen jako samotné dekorace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, no to se vůbec nedivím, většího minimalistu totiž asi neznám, ale to je dobře;-). A jsi hledač nadčasových kousků, to mi někdy chybí. Zatím nemáme hotové věechny úložné prostory a nábytek, tak alespoň tady to někdy potřebuju nashromáždit;-). Měj se hezky a děkuju za komentář!

      Vymazat
  6. I já jsem blíženec a i já jsem dnes měnila dekor v ložnici :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leden bude ložnicový? Nejsme sami, že?:-)

      Vymazat
  7. Ahoj Šári,
    sic nejsem blíženec, ale změny miluju (jako snad každá baba)
    Nedávno mně můj pantáta prohlídl, prý už vím, proč nemáš ráda ten kredenc ! PROTOŽE S NÍM NEMŮŽEŠ POHNOUT !
    Měj se pěkně a kreativně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahoj Jaromilko! Změny milují hlavně bloggerky, jinak by neměly o čem psát, že?:-) Jo to znám... Moc zdravím a děkuji za návštěvu

      PS: Přetřít taky nejde?:-D

      Vymazat
  8. Tvůj dům musí být opravdu krásný. Máš veliký cit. Ráda se u tebe inspiruji. Líbí se mi "ohrádka" pro parfémy a orchidej s vážkou.
    Jen tak dál Šárko.
    P.S. Jsem také blíženec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, málem bych Tě nepoznala, máš krásnou profilovku!:-D Moc díky, ale náš dům stále není po pěti letech rekonstrukce hotový, jsou to jen střípky, kterými si to kompenzuji:-(.

      Těší mě blíženče a díky, že jsi se zastavila

      Vymazat
  9. Ahoj Šári, zátiší je krásné, ženské, moc hezky nafocené.... Měním také pořád, někdy až moc a musím se krotit - ač blíženec nejsem :-))) Měj se krásně pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji. Ještě, že tak, aspoň máme na co koukat:-)

      Vymazat
  10. Ahoj Šárko, tééééda :-o. Nejdřív jsem chtěla napsat, že to do detailu procítěné zátiší je díky kouzelným střevíčkům jak od Popelky (prostě pohádkové), ale díky celkovému dojmu mi připomíná spíš mnou milovanou Audrey. Také měním i fotím podle pocitů, jde o sdělení vnitřního stavu okolí a Ty to tedy umíš dokonale!;) Páni!!! Moc zdravím a díky, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky za milá slova! Těší mě, že kousek mého já na Tebe takhle působí. Prostě baví mě blbnout;-). Díky

      Vymazat
  11. tohle je krasa!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta vážka s motýlem mi jaro krásně připoměli! Opět skvělý styling! U nás ještě jedeme vánočně, odzdobím až po narozenivé oslavě, aby to bylo slavnostnější. Hezké odpoledne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, stylingem by mě to nazvat nenapadlo ale s radostí přijímám:-). Měj se báječně

      Vymazat
  13. Šári, ač jsou to jen malinké drobnosti, vypadá to kouzelně...nejvíc mě fascinují ty zlaté prvky, bižu a parfémy - koho by to napadlo, a vypadá to tak úžasně!! Ty jsi prostě jednička!!
    PS: Gucci Guilty miluju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko zlatou a černou miluju! Guilty přinesl ježíšek, kupodivu je na mě jemná, ale schovám na léto! Díky má milá, mnoho pozdravů k jezeru:-*

      Vymazat
  14. Šári, kouzelný koutek! Moc se mi líbí ta vážka (a boty :o)), ale vlastně všechno, protože to tvoří dokonalý celek!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Šárko, přestavuji, měním, dekoruji... přesně, jak píšeš, mám to ráda. Jsem totiž taky blíženec :). Je to u vás moc krásné. Chtěla bych umět fotit jako ty... Měj se fajn! Monika

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.