Broste jaro/léto 2013

Letos s předstihem představila novou jarní kolekci i dánská firma Broste! Moc mě překvapila, jsem opravdu nadšená hlavné z polštářků! Broste mám ráda, protože je propojena s přírodou – použitými materiály, jejich výrobou i designem produktů, které jsou jejími tvary inspirovány.

Překvapila mě také zajímavá barevnostchladná metalická stříbrná, azurově a kobaltově modrá, pudrově růžová, šedá, ale taky neonově růžová a oranžová! Barvy se tak dostaly i na zopakovaný oblíbený motiv rozvětveného stromu aplikovaného na různých doplňcích...


Katalog prohlížejte TADY nebo kliknutím na obrázek









Určitě část nové kolekce naleznete na jaře i na e-shopu a opět se neváhejte ozvat s vašimi favority, ráda vám je objednám!:-)

Pár novinek od Broste dorazilo také včera na Ma Maison Blanche, najdete je TADY


Mějte se krásně,

PS: Marti, ještě jsem nestačila odepsat, ale ta neonově růžová je speciálně pro Tebe!;-)

18 komentářů

  1. Šárinko, ted jsem se chystala napsat na předchozí článek ohledně MADAM STOLTZ a on je tu nový a pro mě velice zajímavý co se týče BROSTE nádherné kousky už na vánoce jsem si musela pořídit pár kousků a ted tomu nebude jinak jsem nadšená a děkuji za inspiraci.
    Měj krásné a pohodové dny zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adél,
      jaro přišlo ze severu opravdu s předstihem.:-) Já děkuji za návštěvu a krásný nový rok!

      Vymazat
  2. Zaujímavé doplnky, ako vždy od Broste samé prekvapenia. Zamilovala som sa však do toho znaku Peace, ten je tiež v ponuke Broste, Šárka?
    Pozdravy z SK!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      ano je, dokonce ve dvou velikostech. Ten je vážně stylový domů i na zahradu, snad bude také dostupný;-).
      Měj se hezky, díky, že jsi se stavila

      Vymazat
  3. ŠÁRINKO, KRÁSA A ORIGINALITA.
    MOC HEZKÁ NABÍDKA.
    JÁ SI Z TVÉHO OBCHŮDKU STÁLE PŘEJI PLETENOU DEKU.
    TAK NYNÍ NEVÍM CO DŘÍVE?!
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bohdanko,
      nová kolekce se opravdu moc povedla, bude ale až v březnu, takže času na rozmýšlení dost;-). Děkuji za zastavení se, měj se hezky.

      Vymazat
  4. Šári, teda, to jsou samé krásné kousky! Moc se mi líbí ty pletené taburetky (chlupy našeho Barnabáše by se na nich fakt vyjímaly :o)) a ty lucerničky, a ty polštáře s lesklými listy...a ...
    Měj se krásné, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli,
      dnes se mi o Tobě zdálo, že jsme se potkaly u Tvého domu!:-D Taburetky se drží už od podzimu, nepochybuji o tom, že by jsi je dokázala uplést klidně i sama;-). A ze stejného důvodu jsem si říkala, že to nebude to pravé ani k nám:-/. Měj se fajn, paa

      Vymazat
  5. Krásné věcičky! Těším se na ty květníky a na jaře se potom připomenu s těmi židličkama.

    OdpovědětVymazat
  6. No Šári tohle mi NEDĚLEEEEJ :-D!! Broste je snad sezónu od sezóny lepší... ty barvy, ty prvky... moc mi se líbí ta kombinace šedé a modré, nové tvary lucerniček, nové polštáře nemají chybu ( ach ach ten pruhovaný!!!)...taky nové svíčky a vzory a dřevo!!!...panebože, listuji sem tam a vykoupila bych tak minimálně půlku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko to je viď? Nic si z toho nedělej, prožívám stejná muka při objednáváni:-D! A jsem zvědavá, jestli se nad sebou slituji a něco hezkého si pak taky nechám, kovářova kobyla... Svíčky jsou taky nádherné, z lucerniček stále nemůžu vybrat. Měj se a taky nám něco vyfoť;-)

      Vymazat
    2. Zatím teď tak nějak nemám co, vánoční už jsem vložila a jelikož jsem vánoce ještě nesundala(letos se mi do toho obvzlášť nechce), tak zatim není co fotit, musím něco vymyslet :-D...Tak snad brzy ;-)...měj se a těším se na výběr!!!

      Vymazat
    3. Já vím má milá, mám to stejně, ale já stále čekám na Tvůj vystylovaný obýváááák:-D!!!!

      Vymazat
  7. Ježiši, a to si jde vybrat jen pár věcí? Chci to všechno! :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šárko, Broste zase válí! :)). V takovém tom naturálním stylu jsou prostě mistři! A použití barev, materiálů a motivů je zkrátka geniální. Padá mi zas sanice ;). Já jsem u nich totálně zamilovaná do těch dřevěných stoliček- trojnožek a houpací síť- tu bych si přála už leta - i když to závěsné křesílko je také hodně lákavé. Paraván bych krásně venku využila - mám ráda absolutní soukromí :). Je krásný..Ze svícnů mě dostal skleněný válec s dřevěnou základnou a pak čtvercová podložka pod svíčky z "neopracovaného" dřeva. Líbí se mi na svíčkách - a nejen na nich - motiv per - i těch pavích a vlčího máku...ale úplně nejvíc mě dostaly ty jednoduché s koženým páskem - ty jsou bomba!!! Samozřejmě tu kulím očky i na ty nádherné závěsné lampy :) a neonovkama mě velice potěšili, to je jasný ;)). U mě mají za jedna s hvězdičkou, jdu si nechat zdát :))). Pa a krásný zbytek víkendu, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, jo, je to čím dál lepší. A nejhorší je, že u všech značek, béééé! Těžce odolávám a pečlivě vybírám:-) Stoličky určitě budou a paraván je fakt nádherný!!! Takový luxusní kousek. No prostě všechno. Měj se báječně a díky za názor;-)!

      Vymazat
    2. To jsem se rozvášnila, co? Máš pravdu, člověk neví, kam se dřív podívat teď u všech. Vybírat v takové záplavě nádhery už je hodně těžké. Úplně jsem zapomněla pět ódy na ty úžasné misky - ten dekor dřeva společně s lesklým lakem mě vážně dostává, uuu :)). Pa a díky za zimní inspiraci, moc hezky se to koukalo ;). Měj se krásně, M.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.