Veselé Vánoce!

Každý rok chci malý stormeček a každý rok mám velký:-). Tenhle je ale fakt krásný a vůbec nepíchá! Každý rok jej zdobím jinak. Základ mám koupený a zbytek tvořím. Říkám mu stromeček splněných přání, protože letos jsem vytvořila sadu placatých kouliček (někdy spíš šištiček) a do každé je obtištěné jedno naše přání...


Dlouho mi ležela doma samotvrdnoucí hmota a její čas konečně přišel! Vykrajovala jsem dvě velikosti "kouliček" a starými písmenkovými tiskátky od dědy, se kterými kdysi popisoval výkresy na rýsovacím prhně jsem natiskla jednotlivá slova. Trochu barvila, takže jsou "kouličky" ještě přetřené bílou barvou, zabroušené po okrajích a je do nich udělaná dirka tenkým štětcem. Černé barvy jsem na stromečku nechtěla moc, proto je jenom na vlně na malých kolečkách a na skvělém černobílém provázku, kterým mi přišel omotaný balíček od jedné zákaznice zase na těch větších:-). Na doplnění už jen pár zlatých kouliček a opět jsem si nekoupila nové žárovičky, takže posloužila drobná LED světýlka z Ikea...


Dárky už mám taky zabalené, černou vlnu jsem použila i místo stuhy a balila do puntíkatého krepáku, šedých balicích papírů, bílého do tiskárny a jednoho plakátu:-). Zase přišly na řadu washi pásky, drobné zlaté zdobení a ze zbytku samotvrdnoucí hmoty udělané jmenovky a hvězdičky....


Uf, a teď už Vánoce mohou opravdu začít!!!


Přeji vám všem veselé, pohodové a šťastné Vánoce a v novém roce spoustu splněných přání!;-)

Jsem moc ráda, že jste tu se mnou...

39 komentářů

  1. Milá Sharko, nádherný stromeček ............ a moc krásně zabalené dárky ..........nádhera,...... a ten nápad s kolečky splněných přání ... paráda............i tobě krásné a hlavně pohodové vánoce ........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc díky za krásný komentář a milou přízeň, hezké Vánocei k vám!

      Vymazat
  2. Ale krásnýýý to máš a moc! :) I Tobě krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko děkuji, užij si to, pa u Tebe!

      Vymazat
  3. Krása, vypadá to vše tak svěže a pozitivně. Placky s přáními jsou výborný nápad. Moc přeju, aby vám vše vyšlo a vydrželo! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Renčo, děkujeme, snažím se;-). Krásné Vánoce k vám a díky za vše. PS: Asi pro Tebe mám malý návrh:-P

      Vymazat
  4. Shárko, si šikula stihla si aj tú samotvrdnúcu hmotu. Páči sa mi myšlienka ozdôb so želaniami, nádhera. MOc krásne fotky, stromček je čarovný a asi máme doma dvojičku toho tvojho, krásne vonia a tiež nepichá. Dostala si ma, tie pidi sánky ako ozdoba na stromčeku - skvelé :) Krásne a pohodové Vianoce. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Renatko, na něco čekala, mám z toho radost, že zrovna na tohle;-). To jsem zapomněla napsat, že krásné voní!!! Sáňky mám dlouho, vytáhla jsem je na oživení. Moc děkuji, pohodový Štědrý den

      Vymazat
  5. Tohle není tak velký stromeček ;) já jezdím na vánoce k rodičům a my máme vždycky stromeček až po strop.
    Ale je úžasný, i dárečky. S tou samotvrdnoucí hmotou to je skvělý nápad. Moc se to povedlo :)
    A taky přeji krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko zdravím Tě, máš naprostou pravdu, měli jsme taky 3,20 cm, až do stropu, ale i tohle je na mě velké!:-D Ale nevadí, drahý vybral moc dobře. Děkuji, že jsi se zastavila, hezké Vánoce i Tobě

      Vymazat
  6. I love your Christmas style!!!
    Wish you a merry Christmas!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eva, thank you very much, enjoy the Christmas time.

      Vymazat
  7. Šárinko, máš krásně nazdobeno, sladěno, skvělé nápady :-))... Přeji Ti nádherné a pohodové Vánoce a hlavně stálé a pevné zdravíčko :-)..

    S láskou Susie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí moc díky:-*. Vzpomínám a pozdravy posílám...

      Vymazat
  8. Šárko, moc pěkné! Přeju krásné vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro děkuju, doufám, že už máš klid a pohodu;-)

      Vymazat
  9. Je opravdu krásný a ty dárky pod ním jsou dokonale zabalené :-).
    Taky přeju krásné svátky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markét, trochu se to rozlepuje, ale hlavně, že už je hotovo;-). Díky, že jsi se zastavila, veselé Vánoce!

      Vymazat
  10. Hezký večer, Šári.
    Moc se mi líbí ten nápad s přáníčky a vůbec celý stromeček včetně dárků je krásný.
    Přeji krásné a pohodové Vánoce vám všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky, snad jsme na nic nezapomněli;-). Krásný štědrovečerní večer

      Vymazat
  11. Nádhera! Spokojené svátky preju.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera! Spokojené svátky preju.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně nazdobeno, nachystáno, ta si to parádně užijte - krásné Vánoce, Šárko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, doufám, že už je hotovo?:-D Krásný Štědrý večer do města perníku!

      Vymazat
  14. Šárka, neskutočná krása je u Teba, veľmi rada sem chodím. Prajem Ti krásne a ničím nerušené Vianoce v kruhu svojej rodiny. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo děkuji za přízeň, to jsem ráda:-). Pohodové Vánoce i k vám

      Vymazat
  15. Krásně nazdobený stromeček a ty dárky... dokonalost! Hezké Vánoce. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni hlavně, že je hotovo! Jsem ráda, že se líbí, obdarovaní asi neocení, ale mně to bavilo;-). Hezký večer!

      Vymazat
  16. KRÁSNÉ A POŽEHNANÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ PŘEJI A DO NOVÉHO ROKU HODNÉ A PŘÁTELSKÉ LIDIČKY KOLEM SEBE, ŠTĚSTÍ, LÁSKU A HLAVNĚ ZDRAVÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  17. Šári, také já Ti přeji i celé Tvé rodině krásné Vánoce, plné radosti, štěstí a lásky. Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Krásny stromček s úžasnou myšlienkou! Prajem ti krásne Vianoce a kopec splnených prianí! Michaella

    OdpovědětVymazat
  19. Jůůů krásnej stromeček !! Šárko přeju nádherné vánoce plné pohody a štěstí.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  20. Šárko, stromek je nádherný! DIY ozdůbky byly super nápad a vypadají v akci moc pěkně. A dárečkům to pod stromkem moc sluší - krásně k sobě ladí - což mě samozřejmě nepřekvapuje ;). Přeji Ti mnoho dobrého v příštím roce, zdraví, pohodu, radost. A já se budu moc těšit na další potěšeníčka u Tebe na blogu i shopu :-*, Martina.

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko, krásne ozdobený stromček a zabalené darčeky. Želám Ti šťastný nový rok, veľa zdravia a radosti (aj z práce ;-)) L

    OdpovědětVymazat
  22. Šárko,přejeme do toho dalšího roku hodně štěstí,zdraví a lásky.Pa Pavla

    OdpovědětVymazat
  23. Šári, máš to moc moc moc povedené!!! Stromeček je úžasný, krásně střídmě nazdobený... Samotvrdka je super, taky ji mám moc rada - letos jsem si z ní chtela udelat jmenovky na darky, ale nakonec jsem byla rada, ze jsem je v praci stihla vubec zabalit ;-)...Tvoje darecky jsou zabaleny úchvatně :-*

    Moc moc szravím a přeji hodně úspěchů do nového roku!!

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj Šári, jsem děsně opožděná, ale i tak Ti chci popřát vše NEJ do nového roku! ;-) doma jste to měli nádherné, já jsem ještě nebyla schopná dát na blog svůj vánoční příspěvek, hrůza ... DIY ozdůbky jsou bomba, také jsem chtěla vyzkoušet, ale už fakt nebyla síla, nestihla jsem toho spoustu, no tak třeba příští rok, a ta barevná kombinace, kterou jsi letos zvolila se Ti vážně povedla, smekám ;-) paa a krásné dny! R.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.