Slevy až -50%

Ahoj,
Vánoce jsou za námi! Doufám, že jste byli letos hodní a Ježíšek vám přinesl vše, co jste si přáli? Pokud na něco zapomněl, můžete si udělat radost doplňky, dekoracemi nebo kosmetikou s až 50% slevou na e-shopu Ma Maison Blanche. Budu se na vás těšit!




Děkuji vám za krásná vánoční přání, užijte si Silvestra a do nového roku jen to dobré!




8 komentářů

  1. Sharko přeji krásný nový rok a splněná přání!!! Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti ahoj,
      děkuji i Tobě hodně zdraví do nového roku, ať se daří;-)

      Vymazat
  2. Shárko prajem ti krásneho Silvestra a všetko dobré v Novom roku. Ďakujem za tvoje návtevy na blogu a milé komentáre, budem sa tešiť aj budúci rok. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo i já děkuji, do nového roku jen to nej a pa u Tebe!

      Vymazat
  3. Sharko, děkujeme za krásný povánoční dárek !!!

    Všechno nej, nej, nej do toho nového roku, hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky, pohody, přátelství a moc fajn lidí okolo ......pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, já děkuji za milou pravidelnou přízeň:-)! úUspěšný celý nový rok, pa u Tebe na blogu

      Vymazat
  4. Milá Šárko, i já přicházím s přáním všeho dobrého v novém roce!
    Ať se ti daří všechno, co si zamaneš!
    Moc zdravím, Helena













    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, já Tě taky, ještě jsem nestačila k vám přes Vánoce nakouknout! Doufám, že jste si ve užili. Děkuji za prání, i Tobě jen to dobré i s tináctkou na konci;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.