Pruhy a puntíky

Proužky a puntíky se špetkou zlaté, jinak se nejspíš nedá nazvat tenhle malý koutek se starou bednou, kterou nejspíš brzy využiju i na vánoční stromeček. Jak vidíte, fotit za šera mi nejde vůbec, světlo si tedy musíte domyslet:-).


Pruhovaný domov s hřejivým plédem z Ikea, který mi Ježíšek přinesl předčasně. Puntíkatý krepák bude sloužit jako balicí papír na dárečky...

 

Litinový svícen tentokrát zdobí i LED světýlka, které ráda na Vánoce používám...

 
 
A nakonec malé kouzlo s čajovkami a MT tapes;-).
 
Starosti už hoďte za hlavou a nohy nahoru!
 

28 komentářů

  1. Presne takto to mám rada - čierna, biela, prúžok a štipka zlatej...ako si vedela?:)
    Výborný nápad s tými čajovými sviečkami, okamžite idem pohľadať washi:)
    Krásny podvečer, Šárka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přece já znám Tebe a Ty mě!:-D Nápad je z Pinterestu, čekal dlouho na realizaci, ale vlastně jsem svíčky polepovala i v prvním čísle Bohemia Living, taky mě moc baví. Děkuji za návštěvu má milá

      Vymazat
  2. Šári, to je krása...a fotky jsou nádherné, ne že ne :-)) Takové dekorace miluji!!!přeji pohodové předvánoční dny J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani však já jsem na Tebe myslela, že je to v podobném stylu;-)... Děkuji:-*

      Vymazat
  3. Šárka, je to veľmi zaujímavá kombinácia... ale mne sa úplne najviac páči využitie starej debne, výborný nápad :) Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško, těší mě, že se líbí. S bednami se dá doslova kouzlit! Jsi hodná, že jsi se zastavila, díky

      Vymazat
  4. Krásné i za šera! Takovou bednu sháním už nějaký ten pátek a stále ji nemůžu najít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, rozpadlé za šera:-/. Bednu jsem vyprosila na známých, shánějí se opravdu těžko, ale kdo si přeje a počká...;-)

      Vymazat
  5. Moc krásné, bedýnky miluji. Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko , krásné zákoutí...mám dotaz..puntíkatý krepák je odkud? Já v papírnictví vidím vždy jen ty zářivé barvy? Jo a jedné z mých přepravek pro stromek jsem už taky přemýšlela, jen se uvidí jak to bude ladit velikostně :-). Jinak barvičky přesně podle mého gusta, ale zbytek famílie si žádá červenou, takže se musím přizpůsobit :-). krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky! Budeš se divit, ale od nás z obyčejného papírnictví. Měli tam i černý, ale ten jsem nechala odvážnějším. Moc mě to taky překvapilo a potěšilo, ještě jsem tam narazila na šedé vánoční ubrousky!!! Já potřebuju schovat stojan, takže stromek asi do;-). Červená mě taky láká, mmm. I Tobě:-)

      Vymazat
  7. ŠÁRI, TO JE KOUZELNÝ...čarno/bílá doladěná zlatou je úžasná, dodává tomu všemu takový "šmrnc" ;-)! Škoda že já na takovýhle "koutky" nemám místo...a taky na toho mého musím postupně, už jen tu černo/bílou chvilku rozdýchával, při zlaté by ho asi šlehlo :-D!!
    o tom focení mi povídej, já čekala na světlo tak dlouho, až jsem málem s příspěvkama prošvihla vánoce :-D!
    Měj se krásně a užívej pohody!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko ráda Tě vidím! Jen si nemysli, zatím stále bivakujeme ve dvou místnostech:-(. Nojo, na jihu už jsou tyhle tendence asi fakt hodně, ale co není, může být;-). Moc pozdravů a užívej předvánoc, papa

      Vymazat
  8. Jedním slovem dokonalé, Šárko! Už jsem viděla i horší fotky, myslím, že ty tvoje jsou perfektní. Zítra ještě do práce a v pátek už nehnu ani prstem :-) A víkend ve znamení vánočních trhů a punčů... Musím říct, že ze všech blogů, které se snažím sledovat, je mi ten tvůj mému vkusu a srdci nejblíže. Dokonce jsem si pořídila na balení dárečků puntíkovanou washi pásku a černý banánový papír na vystřihování drobných dekorací. Tak se těším, až na to vlítnu. Větvička s baňkami nemá chybu! Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Báro, když to říkáš zrovna Ty, budu se snažit věřit aspoň trošku;-). To mě moc těší, ale říkám si, jestli na Tebe někdy nedekoruju až příliš! Já jsem zase tuhle hltala informace o Dr. Hauschkovi, ráda bych se od nového roku věnovala víc přírodě;-). Užívej a těším se, měj se fajn

      Vymazat
    2. Ne ne, díky zvolené barevné kombinaci se mi to opravdu líbí! Přírodu schvaluji a vřele doporučuji!

      Vymazat
  9. Šárko,
    vypadá to fakt dobře - kdybych neměla děti (však víš jaký "blyštivý vkus" většinou mají), dokázala bych si takové vánoce představit doma.
    :-)

    Přeji krásné dny.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ahoj, to abych si ještě užívala, viď? Nejspíš mě to také čeká, ale jsem tomu otevřená;-). Děkuji za zastavení se, měj se hezky!

      Vymazat
  10. Šárko, i za šera to máš nádherné ..........krásné a pohodové vánoční svátky ......Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šárko,
    zase se kochám :-o. Nejvíc se mi líbí ta šedá lesklá koule, zlatá a světýlka na svícnu, pléd a papír..jééé:-). Září mi očka. Ty mě vždy potěšíš! Měj se moc fajn a pohodové předvánoční dny, Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Marti, Ty mě taky;-). Koule jsem vyselektovala ze staré sady, ty další byly se třpytkatáma kudrlinkama:-D. Moc pozdravů k vám a klid a pohodu:-*

      Vymazat
  12. Myslím, že tobě by fotky vyšly i za tmy, paní! Krása!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak hlásím, že nohy nahoře mám a moc se mi líbí tvoje puntíky, pruhy, bednu a vůbec!
    Měj se krásně skorovánočně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Tě chválím! Nebyl to záměr, jen to tak vyplynulo, někdy překvalím sama sebe;-). I vy, už se těším na Adama:-D!!!

      Vymazat
  14. Pěkné. Ačkoliv je to další variace na mnohokrát viděné téma bedýnka, sklenice a větev. Ale dohromady to krásně funguje. Puntíky a proužky mají šmrnc. Tereza

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.