DIY Zlatočerná "váza"

Zdravím vás v tenhle krásný večer,
doufám, že jste dnešní vyjímečný den prožili v klidu a pohodě:-).
Mám pro vás další malou černozlatou dekoraci od nás. Opět jsem použila zlatou barvu ve spreji. Ti, co mě znají už znají také moje přetírané lahve, tahle je jen trošku vylepšená...


Jak na to:
  • nejprve je lahev natřená štětcem vodouředitelnou barvou
  • po zaschnutí stačí spodní část celou oblepit maskovací páskou
  • a zybtek se jednoduše přestříkat sprejem

Lahev mám jako vázičku, můžete ji ale také využít jako svícen na dlouhou svíčku...



Tenhle nádherný tepaný a ručně rytý tác od Madam Stoltz, do kterého jsem se zamilovala je novinkou na e-shopu. Stejně tak lucernička.

Zlatým sprejem jsem také nastříkala oříšky ze starého potpourri, aby vše ladilo;-).

Slunovrat plný lásky přeje

9 komentářů

  1. Šárko, jsi strašně šikovná :) Vše krásně sladěno. Moc hezký a skvělý nápad, asi si ho vypůjčím. Krásné Vánoce. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko šikovná si nepřipadám, jsem spíš takový improvizátor, ale děkuju. Šťastné a veselé i k vám!

      Vymazat
  2. Moc hezké, jakož i ostatní příspěvky z poslední doby! :-) Přeju krásné, zlaté a pohodové Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, díky, blog je moje droga;-). I k vám, užij si je snad už v klidu

      Vymazat
  3. Milá Sharko, krásnéde korace jsi vytvořila. Přeji Ti krásné vánoce a pohodu.... Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuji. I Tobě krásné Vánoce s rodinkou, pa u Tebe;-)

      Vymazat
  4. Šári, opět povedené:-)) a také přeji krásné a pohodové Vánoce :-)) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky i za přání! Hezké Vánoce i k vám:-*

      Vymazat
  5. Ta láhev převtělená ve vázu vypadá skvěle! Některé odstíny, zvláštěpak zlatá je lépe stříkat ve spreji, už jsem to taky vyzkoušela. Moc se mi líbí zlaté oříšky v černobílé misce :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.