DIY Vánoční knihovna

O víkendu mě chytlo vánoční tvoření ve velkém (fotila jsem hezky do zásoby) a pár nových dekorací nesmělo chybět ani v naší bílé knihovně...


Můj milovaný štětec jsem kupodivu vyměnila za hobby barvu ve spreji a opravdu mě to bavilo! Je to skvělý způsob, jak opět dostat okoukané věci na výsluní a zachránit je před vyhazovem, jako třeba Ikea vázičku a už nevonící skořici:-)...


Má oblíbená peříčka používám neustále. Plastové koule jsem přetírala loni na černo, aby lépe zapadly k těm skleněným...


Konečně jsem si také nechala jednu sovičku, měla totiž zlomenou nožičku:-)...

A trocha kýče k Vánocům prostě patří, letos jsem benevolentnější, než obvykle...

Myslím, že okamžitě uhodnete, jaká barva bude u nás doma hrát tento rok hlavní roli!?;-)

Krásný zasněžený den,

17 komentářů

  1. hihi, že by zlatá ;-)... já o ní taky uvažovala ;-) navíc tahle šampáňová je prostě úžasná, jemná! Máš to moc krásný a novinky jsou super, už jsem koukala. Těším se moc na pokračování! paa... zdar a SÍLU! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu jj, uhádla;-). Odpočívám, díky, hezký víkend

      Vymazat
  2. Šárko, to je nádhera! Tleskám. Decentní, čisté, originální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky, pár malých radostí;-)

      Vymazat
  3. Že by zlatá? :) Šári, máš krásné dekorace a skoro stejného jelena jako já...
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani joo:-). Jelen je už pěkná vykopávka, ale mám ho pořád ráda. I Tobě!

      Vymazat
  4. Ahoj Šári, to je prima, že jsi našla trochu času:-)) krásné dekorace a moc se mi líbí pruhovaný papírový stromeček... a tipuji zlatou, pěkně dekorace oživí a prohřeje - ta vázička je krásná, to na ni jsi použila sprej? ...já ho také ráda používám. Tak už se také moc těším na pokračování vánočních ukázek:-) měj se prima Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, asi jsem to o víkendu trochu přehnala, odrovnalo mě to na dlouho:-(. Stromeček je novinka na shopu, více o něm snad příště;-). Přesně, k mým chladným barvám je to život. Ano, zlatá vázička je přestříkaná. Kdysi jsem ji přetřela, ale loupalo se to. Až tohle bylo to pravé! Děkuji, že jsi se zastavila, měj se fajn.

      Vymazat
  5. Jee, Šárko, tak to jsi mě opět dostala !! :) Byla to má představa letošních Vánoc - bílá, zlatá, trochu černé.. Je to taková šmrncovní a elegantní kombinace! Skvěle to u vás ladí, máš to naaranžované s úžasným citem Tobě vlastním. Jsem ráda, že když to neklaplo u nás, mohu se kochat tady u Tebe ;). Měj pohodový víkend, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, koukám po ní už dlouho a na Vánoce jsem si řekla, že to bude to pravé! Děkuju a jen se nenech odradit, moc ráda se kouknu na Tvůj osobitý styl!:-) Měj se moc hezky a pa u Tebe!!!

      Vymazat
    2. Určitě, k Vánocům sedí bezvadně, když je takhle decentní a stylově použitá, je radost se na ni dívat ;). No já už nemám prostředky svou představu dotáhnout do konce, tak třeba jindy, ale moc mě fotky s touto barevnou kombinací poslední dobou přitahují. Mmch ta zlatá vázička je :-*.

      Vymazat
    3. Šárka, samé dobré nápady a vyzerá to veľmi ale veľmi pekne :-)

      Vymazat
  6. Ty, Šárko, já zírám! Máme tedy stejný sprej, ale u tebe bych ho asi nečekala :o) Ta skořice, ta je tedy super, já stříkám mimo jiné ozdobné tykvičky, abych je nemusela hned vyhodit :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helí, ale jó, jen jsem jej použila trošku v jiném stylu;-). Já mám zlaté ještě ořechy, tykvičky jsou super nápad, díky za tip! Měj se fajn, paa

      Vymazat
  7. Šárko, nádherné fotečky i dekorace ..........krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji i za návštěvu!:-) Pohodový advetn i k vám.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.