DIY Adventní svícen

Co k tomu potřebujete: Jedno hodně opršelé prkno se zbytky cementu, černou barvu, pár přírodnin +  ASA jablíčka, zlatou barvu ve sperji, rustikální svíčky, přírodní provázek a plechová čísla od Madam Stoltz.

Pořád nevím, co si o něm mám myslet. Původně měly být svíčky na břidlicovém podnosu, nakonec vzniklo tohle. Je hodně extravagantní, ale přesně takhle jsem ho chtěla. Je náš:-) (I když můj drahý chtěl opět s hrůzou v očích raději zelený, kulatý, klasický... Smůla...)





Za chvilku zapálíme už třetí svíčku, jak vidíte, s focením jsem pozadu. Těšíte se taky na tu poslední?:-)

Posíám pozdravy z domečku pod sněhem,


31 komentářů

  1. Sarko, me zase az tak extravagantni nepripada, mozna proto ze ma dobra kamaradka ma takhle svicky cely rok (prave na te bridlici). Myslim, ze k vam se bude moc hodit, je neprezdobeny, jednoduchy a pusobi ciste. Ja jsem taky pozadu, jeste jsem nestihla zapalit 2 svicku... Preji hezky den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo díky za podporu. A jestli jediné, co nestíháš je včas zapalovat svíčky, tak jsi stejně pořád minimálně od tři kroky před námi!:-D
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Též jsem jeden rok měla adventní prkno, a s láskou na něj vzpomínám :-) Ten Váš se povedl, moc tleskám, a přeji krásný předvánoční čas! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie vítejte! Prkna prostě mají něco do sebe:-). Pěkný advent i vám

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, je krásný, na tom černým prkně vypadá skvěle!!!...a líbil by se i mému muži, ten zase nemá rád moc rustikální věci...akorát s tou černou, které mám i já teď doma dost,se nějak nemůže sžít...:-) měj se prima a klidně si na tu čtvrtou počkám, těšení je nejlepší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, já se ještě divím, že ho to po těch mých letitých experimentech překvapuje!:-D To jsem ráda, že se líbí, užívej předvánočních dní, papa

      Vymazat
  4. Šárko, ten pocit dobře znám, ale z mého pohledu je moc povedený. Není nad takové nápady, můžeš si na něm v průběhu adventu klidně měnit co chceš a na rozdíl od mého jsi se nemusela hrozit nad jeho pořizovací cenou ;).Měj se fajn, moc Tě zdravím! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jo, ozdobičky jsem naschvál nelepila:-). I Tobě, ať se daří a hezky nám foť;-)

      Vymazat
  5. ŠÁRI, MOC POVEDENÉ.
    V JEDNODUCHOSTI JE OPRAVDU KRÁSA.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ A POHODOVÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko to mě těší, že se líbí, děkuji:-*! Měj se krásně, jsem ráda, že jsi se zastavila.

      Vymazat
  6. Je nádherný, drahý má štěstí, že vás má :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veronico vítej, tohle mu budu denně číst:-)!

      Vymazat
  7. Šárka je nádherný. Jednoduchý a čistý. Musím sa pozrieť doma po nejakých prknách. A že ich máme dosť...Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko doporučuji, krásně totiž vypadají i nenatřená a dala by se využít celoročně;-). A díky moc:-*

      Vymazat
  8. Krásný večer Šárko,
    je nádherný moc se povedl, ty jsi šikulka šikovná a vždy mě mile překvapíš.
    Přeji krásné a pohodové dny.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adél no teda, díky za krásná slova a porozumění mojí extravaganci:-)! Příjemný předvánoční čas i k vám.

      Vymazat
  9. Šári, je nádherný ............ já bych si k tobě ani jiný představit neuměla ...............nevím proč, ale ten zelený, kulatý mi k tobě nějak nejde ................Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,
      už mě znáš velmi dobře, svého stylu se přeci držet musím, připomínky nepřipomínky:-D! Děkuju za návštěvu, hezký den

      Vymazat
  10. Šárko, je parádní! Já taky nemám úplně standartní, ale přesně jak píšeš ty, takový, jaký jsem chtěla :-)Povedl se Ti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, moc děkuju, nic na tom není, ale taky mám ráda jendoduché věci;-)

      Vymazat
  11. Šárti, mě se tedy moc líbí! V jídelně na stole mám svícen "na dýlku" už několik let. Rozkošné jsou vystřihovánky a skládanky z minulého příspěvku!
    Moc tě zdravím, měj hezký den!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, teda to mě těší:-)! Ušetří na malém stolku hodně místa, to je fakt výhoda. Posílám pozdravy do města perníku

      Vymazat
  12. Mně se moc LÍBÍ! Ale o mé pozitivní předpojatosti k bílé a černé, už něco víš, že jo:) A netradičnímu pojetí já jsem vždycky nakloněná.

    Můj muž je sice spíš konzervativní, ale něco takového jako dekorace a adventní věnec jsou mimo jeho rozlišovací schopnosti:) Myslím, že když si našeho bílého krabicoidního adventního svícnu všimnul, řekl hm. A to si ho asi všimnul jen proto, že hned vedle byl adventní "kalendář", tj. krabičky plné ČOKOLÁDY:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och děkuji, to mě těší! Muži si jsou asi podobní a naštěstí si i rychle zvyknou, obzvlášť za pravidelný přísun čokolády;-)

      Vymazat
  13. Šári, osobně si o něm myslím, že je úžasný. Taky mám ráda osobité neklasické věci. Chtěla sem podobný, ale bohužel se mi nepodařilo sehnat oprýskané prkno :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky. No když nějaké hezké letos ven vystavíš, do příštích Vánoc se Ti určitě hezky oprýská:-D!

      Vymazat
  14. krááááááááááááása

    OdpovědětVymazat
  15. Šárko, mne sa páči aj keď k takémuto štýlu moc neinklinujem ale páčia sa mi jednoduché a neprezdobené dekorácie. Mám síce doma klasický z vetvičiek, ale zachvílu z neho bude úplný kostlivec, ihličie je už všade. A ja ho mám položený na kuchynskom prkénku na krájanie, my sme tak správne uletené a chlapy sa do dizajnu moc nerozumejú, teda česť výnimkám. Krásný víkend. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Reni, to mě moc těší! U nás to bývalo se zeleným bohužel stejně, raději si tak dám větvičku do vázy. Na Tvůj se jdu mrknout! Díky, že jsi se zastavila, měj se jasné

      Vymazat
  16. Mně to připadá až příliš tvrdé. S přírodním prkýnkem by se mi svícen líbil víc. Ani ta kombinace bílé, černé a zlaté, co je v poslední době tolik v kurzu, mě vůbec nebere. Ačkoliv mám všechny jmenované barvy ráda. Takhle pospolu na mě působí těžce až nevkusně. Ale proti gustu... Tereza

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.