DIY adventní potpourri svícen

Dnes jsem se na poslední chvíli rozhodla vytvořit dva adventní svícny. Potpourri, které už nevoní se tak dá jednoduše použít znovu. Stačí čtyři svíčky, porcelánový dekorační tác nebo kulatá miska a pár drobných dekorací, které naleznete doma.


Vše se dá jen lehce naaranžovat nebo přilepit tavnou pistolí (včetně svíček). Výhoda je v tom, že i pokud dekorace na porcelán  přilepíte, zase je potom jednoduše odlepíte:-). Také jistě oceníte dlouhou životnost svícnu a nenáročnost na místo...


Pokud budete chtít potpourri znovu rozvonět, stačí je pokapat pár kapkami vonného oleje do aromalampy.

Svícny jsou pro mamku a babičku, proto ty barvy;-)...



A ještě jeden čerstvě rozsvícený pozdrav zakončený ohňostrojem od nás:-)...


Hezký zbytek první adventní neděle,


15 komentářů

  1. Ježisi to je nádhera! K nám domů by se hodila ta bílá varianta, opravdu mi spadla čelist, když jsem viděla ty fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi no červenám se, díky:-*. Ten je pro mamku, snad se jí líbil, ještě mi nedala vědět:-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Báro, efektní rychlovka, žádná divočina jako můj vlastní;-)

      Vymazat
  3. Sarko, moc se mi libi ten druhy, velmi zajimavy napad. A ohnostrojovy pozdrav nema chybu! Mej prima tyden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko ten druhý je opravdu z velkých "zbytků", co jsem našla doma:-). I ty a díky, že jsi se zastavila

      Vymazat
  4. Šári, vyvoněné potpourri používám úplně stejně, v blízkosti svíček se ještě někdy maličko vzpamatuje :o)
    Svícny máš jeden krásnější než druhý!
    Měj krásný podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, fakt, to je zajímavá informace! Moc díky, musím zajít taky k Tobě, ať se daří

      Vymazat
  5. Ten pro mamku se mi taky moc zamlouvá!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jí taky, tak to jsem se bohužel zatím nedozvěděla:-(

      Vymazat
    2. hele asi ani nedozvíš, znáš jí ;) a jak krásně voní

      Vymazat
  6. Šári, hezoučké - nápadité - taky mne nejdříve překvapily ty barvičky :-) ale jsme na tom stejně taky jsem letos jako vždy tvořila i pro moji a manželovu maminku - klasické adventní věnce z větviček ve zlato červeném a druhý v krémově zlaté kombinaci:-)

    Jinak přeji krásný adventní čas, naplněný pohodou a krásnými okamžiky. Leona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo díky! A na ten zelený bych se nechala i přemluvit, jen škoda, že jsem neměla doma kouličky skleněné. Loni jsem nakoupila i korpusy, tak byly kulaté, tohle byla hurá akce:-D!

      I Tobě - oběma má milá:-)

      Vymazat
  7. Šári, děkuji za tip, jak připevnit vysoké svíčky, vždycky mi to bylo záhadou :) Svícny jsou krásné, budu se inspirovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani pozor, moc do nich nešťouchat, snadno se pak odlupují, ale jinak drží;-).
      Hezký večer!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.