Dárky v originálním balení

Letos mě potěšilo spoustu krásné inspirace na balení vánočních dárků, kterou jsem si hezky shromáždila na Pinterestu. Můžete zkusit být také originální! Fantazii se meze nekladou, času vše zabere stejně jako klasické balení a možná se i díky zvoleným materiálům natrápíte méně než s klasickým balicím papírem a izolepou:-). Navíc můžete vymyslet vlastní "vánoční" vzor a udělat někomu ještě větší radost. Já se určitě do něčeho zajímavého pustím!

Kromě krásných fotografií mám pro vás i pár tipů:
  • arch papíru můžete pomalovat, pokreslit nebo potiskat vymyšleným motivem
  • místo klasické papírové stuhy vypadá skvěle krajka, saténová mašle, přírodní provázek, lýko nebo třeba i pletací chlupatá vlna
  • vyrobit můžete i vlastní visačky na dárky s podobným vzorkem, jako na balicím papíru
  • kouzlit můžete také s barevnými washi páskami
  • místo balicího papíru použijte přírodní balicí, krepový, hedvábný, voskovaný nebo třeba hezkou látku, kterou můžete na dárečku zašít ozdobným stehem:-)
  • dozdobit dárky lze perníčkem, chvojím, peříčky, rolničkami pro štěstí nebo jakoukoliv hezkou vánoční ozdobičkou, která může sloužit zároveň i jako malá pozornost







Na další vánoční inspiraci a mé loňské a předloňské balení dárečků se můžete podívat TADY




Tak co vy, budete letos balit také originálně?:-)


Hezký sobotní večer,

14 komentářů

  1. Jo, to já bych ráda balila originálně, jen nevím jestli na to budu mít dostatek nervů... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kim výhoda je, že si vlastní výtvory na dokonalost vůbec hrát nemusí, tak i takový pomačkaný baličák s tunou washi pásky bude mít své kouzlo!;-) Držím palce

      Vymazat
  2. Šárko, krásné nápady! Taky se snažím každý rok originálně balit, letos mám připravená hedvábný papír, washi pásky a hedvábnou přízi. Uvidím, kolik mi zbude času si s tím vyhrát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Báro, já se těším, doufám, že budeš balit s foťákem:-) !

      Vymazat
    2. Šárko, letos to vypadá, že budu balit na poslední chvíli a příští víkend jsme navíc pryč, ale snad něco zvládnu i vyfotit :-) Díky za inspiraci ♥

      Vymazat
  3. Šárka, ja som za. Tiež ma už nebavia klasické vianočné papiere, ale takéto niečo - to áno. Jedinečné! ... Aj keď čiernu by som možno nahradila niečím jemnejším, no k tvojmu štýlu sedí :-)
    Pekné sviatočné dni, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      o tom nepochybuji a ráda se zajdu podívat! Mnoho pozdravů a děkuji za milou návštěvu

      Vymazat
  4. Šári, tohle je jak dělané pro našeho Adama, docela jsem zvědavá, co vymyslí letos :o)
    Pohodové dny přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, hlavně prosímtě foť!!! Moc se těším na designerské skvosty;-)

      Vymazat
  5. Šári, já budu ............vlastně už mám nabaleno,..... jen nevím, jaký to bude mít doma ohlas, .......... manžel totiž jedním očkem zahlédl, jak balím dárky a druhý den mi přinesl dvě role balícího papíru "se sněhuláky", když jsem se na něj nechápavě dívala a ptala se proč mi ho koupil, když už mám skoro všechny dárky zabalené, tak mi řekl, že si myslel, že žádný nemám, když je balím do "pečícího papíru" .....chi, chi ........krásné svátky, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,
      koukám, že jsme si všechny vzaly asi toho samého muže!:-D Pravda je, že z toho máme asi největší radost my, ale proč ne?;-) To jsi rychlík, já ještě nezačla! Krásné dny

      Vymazat
  6. Šári, to je krásná inspirace. Já budu předávat dárečky u rodičů, k nim se hodí spíš klasika, ale možná nějaký zajímavý prvek (třeba mašličku ze skládaného papíru) zakomponuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani u nás je to taky tak, alespoń se dárky od nás hned poznají!:-) Je jedno jak, hlavně s láskou;-). Užívej předvánočního času, děkuji za zastavení se

      Vymazat
  7. Šárko,to jsi mě dostala,jdu všechno přebalit!Skvělá inspirace.
    Krásné svátky přeju,B.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.