Zimní výbava

O půl čtvrté ráno telefon z Miami: "Tak dělej, jaký chceš, s knoflíkem nebo bez, za chvíli zavíraj!"

S knoflíkem!!! Ještě jsem je neměla na sobě, ale věřím, že si tyhle legendární válenky z ovčí kůže užiju ještě spoustu zim. Moc jsem si je přála!


Místo těch všech rádoby válenek, co skončily stejně v koši, za to tyhle určitě stály. Navíc v Americe je pořídíte za úplně jinou cenu než u nás...


Proto mi sestřička ze svých cest přivezla i spoustu jiných krásných dárků. Letos jsem byla asi moooc hodná, a tak jediné, co si od Ježíška ještě přeju je, abychom vše nové, co přijde zvládli s láskou ♥♥♥.


Mír v duši a nohy v teple,







PS: Jestli máte nějaké velké přání, klidně ho napište sem. Jak vidíte, na Ma Maison Blanche se plní:-D!

32 komentářů

  1. já mám Aukoala, nejsou vyrobené z kůží koal, ale z jehněčiny, mám už je druhou zimu a stále vypadají tak, jako na začátku, rozhodně se vyplatí koupit si dražší, protože ty laciné se rozšlapou, a není to hezké.
    já jsem je taky dostala. takže z nich mám radost o to větší.
    měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dlouho jsem u Tebe nebyla, musím napravit! A Aukoaly tedy neznám, ale zjistila jsem, že kožených a hodně kvalitních válenek je víc značek. Je to přesně, jak píšeš, slyšela jsem jen samou chválu. Je paráda, jak k nám někdy přijdou vytoužené věci bez minimálního přičinění!:-) Měj se hezky

      Vymazat
  2. Šárko, krásné! Ty bych taky brala. A jestli se tedy plní přání u Tebe na blogu napsaná, tak mám jedno trochu od tématu a to zdraví. Po dnešní návštěvě dětské nemocnice na chirurgii je to moje jediné přání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Báro, vzhledem k tomu, že všechno souvisí se vším a radost z materiálního života nejspíš začíná stejně z uspokojení našich nehmotných potřeb, je to naprosto na místě:-*

      Vymazat
    2. Šárko, máš naprostou pravdu! Dnes ráno mě moc potěšil balíček od Tebe! Už se těším, že si o víkendu udělám už vánoční výzdobu, protože další víkend nebudu doma a potom již začíná advent. Pěkný víkend!

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že doletěly v pořádku:-). Vůbec mi to nedochází, že už je to za dveřmi! Hezký víkend Báro a těším se na vánoční minimalismus:-)

      Vymazat
    4. Dokonce už zahnízdily! A myslím, že se jim u nás líbí :-) Fotografie najdeš u mě na blogu. No utíká to, za chvíli začnou adventní trhy, jak já se těším! Krásný víkend i Tobě a už u Tebe pošilhávám po dalších nezbytnostech :-)

      Vymazat
  3. No tak teda toho využijem a niečo si zaželám. Chcela by som aby e-shop Ma Maison Blanche fungoval aj na Slovensku :) Tak to som zvedavá :)

    A mimochodom krásne darčeky ti sestrička priniesla. Dúfam, že keď vyrastú moje dve babule, tiež budú k sebe také milé ako ste vy dve. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach jo Renčo,
      no ty mi dáváš!!! Já vííím a přeju si to také. Mám čím dál více zájemkyň a moc mě mrzí, že to momentálně zrealizovat nemůžu, zatím bych obojí bohužel nezvládla. Ale ráda bych to změnila a věz, že se vám věnovala naplno a moc si přeju, aby se to v co nejbližší době vytříbilo;-).

      Kdyby to Tvým holkám nevyšlo teď ( my jsme se se ségrou jako malé pořád praly), tak se to potom určitě taky obrátí:-D

      Pozdravy posílám a na přání musím začít hold víc pracovat asi;-)

      Vymazat
  4. Šáry, upřímně závidím, já se na ně chystám už třetí zimu..a letos po nich toužím úplně..v černé a s knoflíky....tak třeba se přání vyplní.... ať se Ti v nich krásně chodí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo, neboj, já závidím i Tobě:-D. Děkujuuu

      Vymazat
  5. No nejhodnější :)) tak já už si konečně přeju toho chlapa :-D a za ty dary z USA bych si to možná i konečně zasloužila!!! xoxo Lenci

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko,
    jsou nádherné! Já si je také už dlouho přeju, ty jediné, pravé, kožené, kvalitní, jen mám zálusk na ty vyšší a bez knoflíku :O)
    Tak teď jestli Tvůj blog navštěvuje Ježíšek, tak už to vííííííííí :O)))
    Měj se pěkně a nohy v teple!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci koukám, že ježíšek bude příště muset nakoupit několik stejných věcí a nechat je na každém blogu zvlášť!:-) Snad uslyší;-). měj se hezky, papa

      Vymazat
  7. Zdravím Šárko, taky se na ně chystám...již několik let...až nebudeme mít u domu bláto, ale protože se mi zdá , že můj muž je závislý na tom mít kolem domu bažinu...možná zkusím nějakou tu levnější náhražku...i když jsem proti nim ...a to hodně...ale uvidíme, kdyby byla záruka , že bude alespoň dva měsíce nasněženo a mrznout! No ale když už přání...tak já už chci mít kolem domu trávník, zahradu, cestu, parkoviště...no prostě něco , kam bych si mohla i holínky HUNTER pořídit:-)))...předem díky! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, proč myslíš, že mám ty holiny, ty jsou zase na náš dvůr!:-D No vůbec se Ti nedivím, doufám, že na jaře doděláme kromě všeho i dvoreček, snad to vyjde;-). Hezký víkend

      Vymazat
  8. Šári, krásné, krásné!
    V tvém textu cítím něco...něco moc, moc krásného... Ať to je jak chce, moc ti přeju, ať se přání pořád plní!
    pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,
      asi vím, co myslíš:-)... No myslela jsem to obecně, ale kdo ví, možná to člověk podvědomě vycítí;-). Ale moc děkuju, jsi mé virtuální zlato!

      Vymazat
  9. JÁ CHCI MÍT TAKY NĚKOHO V AMERICE :-D!!! Je to až neskutečný, jak se tam ty ceny liší od tech našich... Třeba na UGG se už taky chystám dlouho, ale jediné, co mě zatím odrazovalo, byla vždy ta cena...Měla jsem už pár náhražek, ty poslední měly dokonce i pěkný tvar, který si zachovali po dvě zimy(už je musím vyhodit, jak jsou prošlapané), ale do všech vždy hned natekla voda, protože podrážka byla pěnová, ne jako u UGG... Každopádně je to bota, která je nejteplejší, nejpohodlnější, hodí se skoro ke všemu a maximálně ji využiješ...i po dalších několik zim, vzhledem k tomu, že co si pamatuju už tomu bude tak 8(?)let, co se tyhle boty dostaly na výsluní, všichni jsme z nich byly znechucený - nebo teda aspoň já a moje kamarádky, nakonec jsme ty náhražky měly každá a na výsluní jsou do teď :-D...
    Každopádně skvělý výběr barvy - klasika je klasika ;-)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko neboj, už je zpátky, tak mám po dárcích:-D. Přesně tak, je to šílené! Jj, už se nosí pěkně dlouho a neptej se, kolikatery jsem prošlapala. Kdo si počká...:-). Uvidíme, snad budou fajn. Nojo, jsem klasik, chtěla jsem béžové, ale asi bych nepřežila, kdyby mi je znovu druhý den pes ohodil hlínou jako ty světlounké fejky:-D! Krásný víkend a jsu na pesto, mňam;-)

      Vymazat
  10. Hehe, Renka mala super prianie:)))) A ja si prajem stretnúť ťa, Šárka:) A potom ešte čierne grafitové ceruzky extrasoft od Cretacolor. Niežeby som bola ochotná s nimi kresliť, ale ako dekorácia by sa zišli:))
    Tie "válenky" sú perfektné, u nás, však, bohužiaľ nevyužiteľné, máme tu každý rok snehu po kolená alebo blata po členky:(
    Želám, nech sa Ti vždy plnia priania a nech Ti každý prinesie len úsmev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Janinko, to je jasné, tak ten bloggerský sraz bud muset být mezinárodní!;-) Ach jo, doufám, že se mi podaří dát vše dokupy a najít tu správnou cestu, jak vše zařídit a dostat se i na Slovensko no, co my zbyde?:-D
      Tak na tužky jsem zvědavá, přiznám se, že neznám, jak jsem přestala kreslit... Jani, Hunterky vše jistí!:-) Tobě též náš anjeli

      Vymazat
  11. vidiš, ja jsem o nich tolik slyšela a tolik četla, že poté jak jsem si je pořídila jsem byla zklamána a tak putovaly dál, lepší službu mi udělaly zimní"dřeváky" sanita

    ale dohromady s kabelkou vypadaji na fotce moc krasne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezo vítej d děkuji za názor z praxe! Do břečky se přiznám si je vzít netroufám a naboso asi taky ne, ale uvidíme...;-)

      Vymazat
  12. A teraz si Šárka musíš priať, aby bola suchá zima :-)Takúto obuv mám najradšej - teplučká a bez podpätkov, v prírodnom prevedení. Sestra vie, čím ti ulahodí. Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, no jo, málem bych zapomněla! Moc ráda jsem Tě tu viděla:-*

      Vymazat
  13. Jé, tak sestra by se jako "ježíšek" zavděčila i mě :)). Já si minulý rok nadělovala sama, ne teda UGG, ale Bearpaw. Než se tak stalo, nevěděla jsem, co je maximální pohodlí ;). Budeš mít nožky jako v peřince. Moc Ti přeju, aby se splnilo i přání napsané v příspěvku, já Tobě bych ráda popřála, ať se Ti stále daří i v tom, co Tě baví a co pak následně baví nás ostatní;). A já bych si sobecky jedno přání urvala pro sebe -ať máme doma jako rodinka na sebe zase víc času. Pa, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti,
      samonadílka taky někdy není od věci:-D! Marti je to přání pro všechny, tak doufám a věřím:-*. Moc děkuju za podporu, trn čas by na to taky potřebovala více;-). Já taky přeju jen to nej, jsi hodná, že jsi se zastavila a jsem moooc zvědavá, co vymyslíš na Vánoce!!!

      Vymazat
  14. Šárko super článek a super botky !!!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné, také by se mi hodila taková taková hodná sestřička :) Botky tiše závidím.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.