Vánoce tak trochu jinak...

...bez hrajícího Santaclause, barevných žárovek, třpytivých ozdob, červené barvy a dokonce i bez živého vánočního stromečku. Že si takové Vánoce nedokážete představit? Já bez toho posledního také ne, ale přesto je tahle inspirace nádherná, jednoduchá a plná originálních nápadů! Tak proč se někdy trochu neodvázat?;-)



















I když jsem si řekla, že to letos s dekoracemi nebudu přehánět, ale znáte to...:-) Doufám, že příště tedy inspirace od nás!

Dobrou noc a mým milým bloggerkám, které se mnou mluví i když já s nimi ne, děkuji za trpělivost a přízeň:-* (Radush obzvlášť)








 
Všechny fotky a více netradiční vánoční inspirace naleznete u mě na Pinterestu ZDE

8 komentářů

  1. Dobré ráno Šári, až na ten živý vánoční stromeček by mi nic nedělalo problém. No a možné trošku té červené barvy k Vánocům také patří... Fotky jsou krásné, plné inspirace. A ty dřevěné stromečky... nádhera!
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      já si živý obzvlášť vychutnávám, naši totiž po požárové nehodě zůstali u umělého:-(. Po červené sjem letos taky koukala, ale "odolala" jsem, musím na to dozrát:-). Ty dřevěné jsou fakt nej! Dobrý večer Jani:-)

      Vymazat
  2. Krásný článek! A protože já letos žádnou výzdobu nedělám, tak si alespoň koukání na takové krásné články zlepšuji náladu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, doufám, že pozitivním způsobem a oto víc se těšíš do teplíčka;-)! Děkuji, že jsi se zastavila, hezký večer

      Vymazat
  3. Šárko, překrásné inspirace od Tebe jako vždy. Máš vkus :-) Krásnou adventní neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Báro, já jen vybírala, ale díky za poklonu:-)! Krásný advent k vám

      Vymazat
  4. cha cha teď jsi mne pobavila :D Inspirace krásná!!! Já to taky ještě všechno doženu :D paa a hezký zbytek neděle Šári!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahóóój, musím napsat;-). Tobě též!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.