Vánoce podle Broste

I když mi jsou možná bližší jednoduché linie v bílé, Broste je pro mě synonymem útulného domova. Přírodní materiály, zemité tóny, rozmanité struktury - v tomhle duchu jsou u nich i letošní Vánoce. Kolik krásy nadělají oblíbené modřínové větvičky v netradičním aranžmá!





Objevila jsem nově spoustu krásných fotek na Pinterestu TADY;-)

Užijte si víkend!




20 komentářů

  1. Odpovědi
    1. A dokonce se mi líbí i ty potemělé fotky:-)

      Vymazat
  2. ŠÁRKO,
    TAK TO JE AŽ NESKUTEČNÉ DNES JSEM BYLA VE SVÉM OBLÍBENÉM OBCHŮDKU U NÁS VE ZLÍNĚ V DECCONCEPT..... MÁM I ODKAZ NA BLOGU. MYSLÍM,ŽE BY JSI BYLA NADŠENÁ STEJNĚ JAKO JÁ,KDYŽ JSEM VŠECHNO VIDĚLA A OSAHALA NAŽIVO JE TO KRÁSA BROSTE MĚ DOSTAL!PAN MAJITEL MÁ I PODLE KATALOGU NADEKOROVÁNO...JÁ JSEM SE TEDY HODNĚ INSPIROVALA A ODNESLA DVĚ TAŠKY....TO BUDE ZASE VYSVĚTLOVÁNÍ...
    MĚJ KRÁSNÝ VÍKEND
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda Adél, to jsi mě fakt dostala, takový obchod by byl můj sen, fakt je u vás ve Zlíně? Dokonalé!!! A viď, že nákup vyfotíš?:-)
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Simo vítej, upozorňuju, je to návykové!:-)

      Vymazat
  4. Šárko, moc krásné a jednoduché aranžmá. Přesně to, co já mám ráda. Hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko nepochybuji, že by jsi zvláda to samé!;-) I Tobě.

      Vymazat
  5. A to som si pred pár hodinami povedala, že už Tvoj blog budem navštevovať iba každý týždeň! Lebo z tých fotiek mám infarktové stavy:)))) Nádherná inšpirácia, Šárka! Ale ja túžim najviac po tom stolčeku čiernom... Keď ho už niekedy raz nebudeš potrebovať, mysli na mňa:) Do našej kuchyne by bol ako stvorený!
    Krásny večer, drahá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já si zas říkám, že nesmím tolik času trávit u počítače, jenže... Fakt děs! Ty myslíš ten natřený malý viď? Já se jednou budu muset zbavit tolika věcí, než dorekonstruujeme, tak se mi ještě změní styl snad desetkrát, ach jooo:-(.
      Měj se krásně

      Vymazat
  6. To je krása! Modřínové větvičky jsou mé nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oliv mé taky a obávám se, že je nás víc;-)!

      Vymazat
  7. ŠÁRKO, JEDNODUCHÉ A KRÁSNÉ.
    MOC SE MI TYTO DEKORACE LÍBÍ.
    PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko to jsou Tvoje tóny, viď;-). Díky za návštěvu, posílám pozdravy

      Vymazat
  8. Krása, Šári! Jak elegantní! Úžasné jsou ty koule - svícny a ty pletené svíčky :o)
    Pohodovou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí, se svíčkama si dokážu představit, že by jsi si poradila, opletla by jsi je doopravdy, viď?:-) Na mě trochu něco jiného, ale má to hloubku joo. Pěkný víkend i do Pardubic

      Vymazat
  9. Tak takhle nejak si vanoce letos predstavuju i ja. Plus sedmodrou k tomu. Cupr fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Hmmm, tak to jsem tedy zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Já taky. Janí jůů, opět bloguješ?:-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.