Ma Maison Blanche pro vás

Milí příznivci Ma Maison Blanche,
chtěla bych vás poprosit o pomoc při rozšíření nabídky mého e-shopu na příští rok. Sama už trochu vím, kudy by měla cesta jít, ale ráda bych také vyhověla vaším přáním!:-)
  • Můžete buď hlasovat v pravém postranním sloupci
  • Nebo mi napsat na e-mail či do komentáře, co byste rádi na e-shopu našli
Také případně uvažuji o nové značce. Máte nějakou oblíbenou, kterou byste chtěli na MMB mít?:-)
Tine K Home, Bloomingville, Ib Laursen – cokoliv, klidně pište;-).

Pokud budete mít jakýkoliv dotaz ohledně sortimentu, ráda vám odpovím. Stejně tak můžete využít i možnost objednat zboží přímo z katalogů od Mdadam Stoltz, Broste nebo ASA selection, o které si stále častěji píšete. Dodání trvá cca 4 týdny...


Madam Stoltz najdete ZDE


Broste a aktuální katalog TADY

ASA selection a kompletní nabídku ZDE

Moc díky, doufám, že se změny vydaří:-).
Hezký den,







PS: Můžete se těšit také konečně na zasílání balíčků i na Slovensko...

19 komentářů

  1. Ahoj Šárko, tak to je skvělé! Jak už jsem si stěžovala ve svém příspěvku, že mi tady chybí značky jako TineKhome, Bloomingville, tak za ty se přimlouvám:)). O něčem takovém jsem také uvažovala a zjišťovala si podmínky dovozu,ale je to finančně dost náročné (množstevní odběr+doprava). Ale to jistě všechno víš, tak ti strašně moc fandím, naštěstí konkurence u těchto a jiných značek tu ještě moc není (snad jenom Bellarosa, NordicDay??), takže by to mohlo vyjít. Hodně štěstí při výběru a rozšiřování tvého obchodu!!!!!!! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      děkuji za názor. Ano, zatím je těchto značek průkopnice Martina a je to jak píšeš, ale stejně mě to dlouho nahlodává, tak uvidíme;-).

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko! Tak to držím pěsti ať vše vyjde dle Tvých představ. Já osobně bych uvítala značku Drescher. Ale momentálně sháním dva svícny na čajové svíčky Broste, pošlu Ti mail. Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky, nechávám tomu asi volný průběh a přání od zákazníků, které jsou na stejné vlně se mnou:-). Možná tuším, ale klidně napiš. Drescher jsou na MMb veškeré sezónní dekorace, takže letošní Vánoce také, lépe to popíšu;-). Koukala jsem na ten Tvůj svícínek, bytových doplňků mají spíše méně, ale myslím, že je také z letošní kolekce. Měj se hezky

      Vymazat
  3. To je pravda, Drescher toho má méně, ale ty skleněné svícny a dekorace jsou moc pěkné. Obdivovala jsem je v neděli. Na MMB jsem na dekorace nekoukala, já raději tam, kde jsou na to specializovaní :-) Každopádně jsem zvědavá na novinky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MMB = Ma Maison Blanche, nikoli Mimibazar :o)
      L.

      Vymazat
    2. Jé Luci, tak jsi nám to vysvětlila, já to taky moc nepobírala, používám tu zkratku pro sebe a nedošlo mě to:-D.

      Vymazat
    3. Já mám zase tuto zkratku pro Mimibazar, ale to bude tím, že tvůj eshop zase tak dlouho neznám :-) Tak vše vyjasněno ;-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Kamčo vítej, pozor, je to návykové!:-)

      Vymazat
  5. Mně by se líbilo mít kde koupit výrobky Bengt & Lotta:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, přiznám se bez mučení, že neznám, ale díky za tip!

      Vymazat
  6. Šárko,
    moc pěkná myšlenka a přeju Ti, ať se zdokonalování daří!
    Já mám moc ráda Bloomingville. Jejich katalog si můžu prohlížet pořád dokola... Tak za to se přimlouvám já :o)
    Myslím, že Martina v BR něco málo v nabídce má, ale určitě ne celý sortiment.
    Moc se mi líbí i ta možnost objednat si přímo z katalogu na objednávku.
    Hodně zdaru!
    Papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky! Bloomingville mě letos moc mile překvapil, přišly i s desigovými kousky, mají odpravdu od všeho něco. Obávám se, že když Martina nemá celý sortiment, tak já vše neobsáhnu ani náhodou, ale uvidíme, je toho spousty. Děkuji i za názor, měj se fajn!

      Vymazat
  7. ŠÁRINKO, JÁ JSEM PRO BLOOMINGVILLE A MADAM STOLTZ.
    TO JE KRÁSA VELIKÁ.
    MĚJ SE HEZKY A AŤ SE TI DAŘÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko,
      díky za tip, Bloomingville teď opravdu nemá chybu! No a Madam, moje klasika:-). I Ty hezký podzim

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.