Černobílý podzim

Mám trochu výčitky, že nejsem schopna poslední dobou nic vlastnoručně vytvořit, ale znáte to... Tak jsem doma alespoň trochu vyměnila dekorace. Moc jsem se těšila, až dorazí svíčky s potiskem větví a hlavně polštářek, ve který jsem ani nedoufala a tentokrát si jeden opravdu nechám a vyfotím vám zase jiný kousek příští víkend;-).


Vypadá to, jako kdybych odbarvila fotky na černobílo, ale kolem barvy kupodivu jsou:-). Přiznám se, že vůbec neumím fotit, když je málo světla, takže to teď bude podle toho asi půl roku vypadat...


Opět jsem oprášila jelena a kdysi přetřenou ptačí budku. Sovičky si užívám, dokud můžu!


Svíčky jakýchkoliv tvarů a barev miluju, ale kolikrát je mi líto je zapálit, takže je zastoupí buď obyčejné čajovky nebo jako tentokrát led světýlka....


Teď, když se podívám do knihovny, vedle misky od Tine K jsou v igelitovém pytlíku sušená prasečí ouška a o patro výš pličky. Některé věci asi jako žena nikdy nepochopím...

Co vy, už zdobíte Vánočně nebo ještě necháte podzim pomaličku doznívat?:-)

Pěkný dušičkový víkend, zdraví


23 komentářů

  1. Milá Šárko,
    krásné fotky a dekorace se svíčkama jsem na tom stejně ,nikdy je nechci zapálit hlavně ne ty od VILLACOLLECTION ty mám nejraději.
    Krásný víkend.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adél, nojo, to se Ti nedivím! Děkuji a musím na větvičky;-)!

      Vymazat
  2. Ahoj Šári! Jednoduché a krásné! U nás ještě chvíli podzim, a pak určitě budou šišky v plné kráse, pár modřínových větviček ve džbánku... Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionetko no jenom malé šoupání mně pro radost;-). Modřín je nej!!! Také zdravím

      Vymazat
  3. ŠÁRINKO, KRÁSNĚ JE U TEBE.
    MOC PŘÍJEMNÉ KOUKÁNÍ.
    MĚJ POHODOVOU NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, jsem ráda, že se black and white líbí;-). Děkuji, že jsi se zastavila!

      Vymazat
  4. Šárko, nádherné dekorace, ............ já jsem měla náladu na vánoční a zimní zdobení minulý víkend, kdy tak sněžilo, byla jsem si u sousedů nastříhat buxus na věnce, tenhle slunečný a teplý víkend mě to ale nějak přešlo, takže já zatím nic,........ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki vítej! No u mě úplně to samé:-). A říkám si, kolik skvělých blogů ještě vůbec neznám, jak too?:-)

      Vymazat
  5. napadite a krasne, fotky taktiez, vobec sa nemusite bat, ze neviete fotit , ked je malo svetla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albertine, tak jsem trochu klidnější:-). A díky za nový inspirativní blog,tam budu jako ryba ve vodě! To aby měl den zase o pás hodin navíc, ach jo:-)

      Vymazat
  6. Šári, krásné zátiší!!! Ty svíčky jsou boží, jsou mnohem větší než jsem myslela!! BOMBA, ty si možná objednám, až budu v čr...a o tom focení mi povídej - ty máš aspoň pořádný foťák, co to zachrání, ale mě co většinou fotím jen telefonem nezbývá než opravdu čekat, než vyleze sluníčko...a to teď vypadá, že u nás nehrozí, takže žádné focení :-/...
    Na polštářek už se moc těším!! Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, no díky:-*. Jj, jsou hodně velké a nemají přímý potisk, ale dokola fólii, což mě taky překvapilo:-). Jo foťák, já už si taky říkám, že mám jen takovou hobby mašinku nebo s ní neumím fotit:-D. No to mi ani neříkej, že Ty nebudeš ve focení pokračovat!!! Já se taky těším zase k tobě, moc hezky se to mění;-).
      Měj se krásně joo a co svatba, plánujete?:-)

      Vymazat
    2. Plánujeme, ale zatím jen tak "zlehka", počáteční šílenství opadlo :-D!! Napíšu Ti mailíka, stejně mám na Tebe pár otázek ;-)...jo a fotit budu, neboj, dnes sluníčko asi na hodinku vylezlo, tak jsem se snažila!!

      Vymazat
    3. To nevadí, až se to začne blížit a nastane ta správná chvíle, zase se přidá na obrátkách;-). Klidně napiš, jak se máš a co nového se zbožím a shopem?:-D

      Vymazat
  7. aaaaaaaaa ty svíčky jsou úžasný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, dnes bude i polštářek, juchůůůů

      Vymazat
  8. Šárko, nádherné! Hlavně ty sovičky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej zpátky! Zítra poletí k Tobě;-)

      Vymazat
  9. Milá Šári, černobílá je dokonalá a sovičky jsou úžasné a roztomilé....pořád po nich pokukuji a uvažuji.....

    Chtěla jsem se zeptat, jestli náhodou letos nebudou v nabídce e-shopu bílé sošky Marie a Josefa - loni jsem je prošvihla a strašně litovala.....Děkuji moc. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Leo, já jsem se ani nestačila zastavit! Stejně jako sovičky i betlém je sezónní zboží v nabídce vždy jen aktuální sezónu a je rychle pryč. Z loňska jsem si jeden nechala a ten na mě vymámila nedávno jedna moje zákaznice:-D. Doufám, že zase na něco podbného někdy natrefím...
      Krásný podzim

      Vymazat
  10. Šári, to je krása ! Pořád se k tomuhle příspěvku musím vracet...ta knihovna má prostě své kouzlo, Tvůj muž má šikovný ruce. Tady jde vidět, jak se nejspíš úžasně doplňujete :). Aranžmá na stolku tam krásně sedí, nic tomu nechybí, nic nepřebývá...taková zákoutí já fakt můžu! :)
    Je mi u Vás přes fotky moc fajn, hezký a pohodový víkend, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.