Bílé lampiony

Když jsme potřebovali domů nová světla, nic se nám narychlo nelíbilo, tak jsme si řekli, že zvolíme provizorní variantu. Můj drahý trval na lampionech a já protestovala. Je to moc obyčejné, má to každý... Ale ještě, že je vizionář. Stejně jsme je koupili a já se zamilovala, vypadají křehce, vzdušně a navíc se skvěle hodí k pampelišce:-)!


Jak jste si jistě všimly, lampiony jsou teď velkým hitem. Mají různé tvary, barvy i velikosti, jsou krásné jak samostatné, tak ve skupině. V neposlední řadě se dají různě zdobit a dekorovat a můžete si jednoduše vytvořit vlastní originální svítidlo!



Hmmm, ta kravská kůže taky vůbec nevypadá špatně!



Nejvíc se mi ale líbí velké, čistě bílé a se stropní rozetou, to nemá chybu! Vytváří to krásný kontrast. A nejlepší na tom je, že lampion, kabel i rozetu seženete v hobby marketu za pár korun;-).


Jak se vám lampiony líbí? Já silně přemýšlím o tom, že budu v přízemí s lampiony pokračovat:-)...


Fajn úterý,


21 komentářů

  1. já jsem viděla lampiony, kterých bylo na jednom drátu více, designéři je spojili jako balónky a vypadalo to hrozně moc hezky.
    nejvíc se mi líbí, nyní skoro již ikonický lampión odkvetlá pampeliška z Ikea obchodu. ten největší, je opravdu roztomilý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martino,
      jj, s lampiony se dá kouzlit! Pampelišku mám doma a nemůžu se vynadívat;-).
      Děkuji, že jsi se zastavila!

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, to jsi mě dostala! :) Zrovna nám jeden provizorně visí v obýváku a já se několik dní chystám vložit příspěvek na téma svítidla :)). Mě se tady taky celkem líbí, ale muž nechce ani slyšet. Ale máš pravdu,je to vzdušné, prosvětlí to prostor, mile jednoduché. Za mě ANO ;). Moc zdravím , M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, to je věčné téma. A vždyť říkám, že je má každej!:-D Jsem zvědavá, co vyberete (bude peří?). Měj se krásně, paa

      Vymazat
  3. Ahoj Šári, také jsem příznivcem lampiónů, i když teď žádný nemáme:((chlapec si jeden zničil, když si hrál ve svém pokoji fotbal...jinak na kravskou kůži jsem zatím jenom koukala v Ikea a moc se mi líbí, ale nevím, jak bych pochodila doma - muž toho není příznivcem a některé věci pořizuji skoro tajně :-))...měj se moc krásně Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, hmmm, šikovný, po tatínkovi?:-) Já na ní taky dlouho koukám, chce to asi hodně odvahy, mně zase bylo řečeno, že radši kůži od zdravé kravičky od místního statkáře než nějakou "anonymní" i bůh vík odkud, něco na tom bude:-). Ať se daří!

      Vymazat
  4. Taky doma máme :-) Akorát v jiném tvaru a barvě, kdysi jsem koupila v Ikea jako provizorní svítidlo, přesně jak píšeš a mám ho 6 let :-) Akorát ho občas ometu a je pořád pěkný. Takže za mě ano!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty provizorní věci jsou největší stálice, děs běs:-D. Taky si říkám, že bych měla občas oprášit, zdá se být i docela praktické!:-) Krásný večer

      Vymazat
  5. Krásný lampionkový příspěvek, Šári. Opravdu mají své kouzlo.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Kulatý lampion nemáme, ale nedávno jsem koupila v IKEA hranaté papírové stínidlo Varmluft, ještě čeká na pověšení. U nás bylo provizorium v podobě zahnutého drátu (posledních 10 let), takže toto nové papírové provizorium vidím na dalších 10.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      jo, to je pro ty odvášžnější, což můj drahý bohužel není:-D. Tož to stejně bude příjemná změna, néé?:-)

      Vymazat
  7. Haha klasika...take jsem ho koupila "provizorne" do loznice a najednou se ho nemuzu zbavit...jsou super...myslim,ze jenom maji "spatnou povest", protoze jsou levne, z Ikea a mame je vsichni. Nicmene jsou proste bezva:) Teda aspon za me:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani pravda, pravda. A pozor, nejen Ikea, u nás Hornbach za 89 Káčé:-D. Krásný den a děkuji za Tvé komentáře:-*

      Vymazat
  8. Lampiónové období už mám za sebou a vracet se asi nebudu. Ale líbí se mi pořád, jsou krásné, jemné a kdo má fantazii, tak se na nich může vyřádit. Ve velkém dětském pokoji s vysokým stropem jsme měli takový ten úplně největší s průměrem snad 70, 80 centimetrů a kluci ho milovali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavlíno,
      no tak to naprosto chápu! U nás je problém ten, že máme hluboké místnosti a potřebujeme mít všude minimálně dvě stropní svítidla, takže jestli jednou najdeme to pravé, budu muset začít šetřit už teď:-). Děkuji za návštěvu, měj se hezky

      Vymazat
  9. Milá Šárko, lampióny jsou velkým hitem a jsou překrásný, ale...v létě na chatě jsem jeden takový lampión vystavila na zahradě, a náš pan soused si myslel, že je to moje hlava (je mu sice 89 let, ale stejně jsem byla dotčená). :-DD
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, Tebe, že se něco dotkne?:-) Tak jo, vůbec se Ti nedivím! Díky za zpříjemnění dnešního večera!
      PS: Jednou budeš vzpomínat, takové hlášky v 89 letech jsou tedy něco!:-D

      Vymazat
  10. Šári, my také koupili lampiony jako provizorní a levnou variatnu a máme je doteď. Pořád přemýšlím, že bych si pořídila něco víc dospěláckého :) ale stejnak se mi nakonec žádný lustr nelíbí. Líbí se mi jak jsou velké a pěkně zaplní prostor (mám docela vysoké stropy).

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, my také koupili lampiony jako provizorní a levnou variatnu a máme je doteď. Pořád přemýšlím, že bych si pořídila něco víc dospěláckého :) ale stejnak se mi nakonec žádný lustr nelíbí. Líbí se mi jak jsou velké a pěkně zaplní prostor (mám docela vysoké stropy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda jani, my právě máme taky vysoké stropy! Jsou jednoduché, elegantní a takové éterické. Jestli si je někdo dá jako provizorní, tak se zamiluje a nevymění, bacha na to!;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.